F1 är helt enkelt värdelöst
-
-
-
Jag håller med.Har följt F1 sedan 1969 och nu är det tråkuigt, somnade nästan igår. Ferrari är så överlägsna och Minardi har inget med det att göra. Konstigt att man betalar stora summort föratt bli varvad 4ggr. Dessutom förare som fått in en fot verkar få vara kvar hur länge som helst medan unga talanger blir på sin höjd testförare. Jag tror man måste få med fler stall och ha begränsningar så ett stall int kan bli så överlägset. Kanske man borde ha som i i folkrace och vara tvungna att sälja billarna efter ett race billigt.
-
-
Till skyhöga löner.Som Toyoysägare tycker jag det är en skam att det väljer lillebror Skomakare, funderar på att byta bil bara därför.
Förare jag skulle vilja se i F1 är givetvis Björn Wirdheim me även Sebastiian Bort... hur det nu stavas. Ut med som D C,Panis och kanske Trulli då han har ju själv har sagt upp sig. Dessutom snacken om comebacker av Häkkinen och Ville snacka om patetsikt. :smash:Minns Mansells comeback med fasa när han var så fet att han fick ha skohorn för att koma ner i bilen
Förare jag skulle vilja se i F1 är givetvis Björn Wirdheim me även Sebastiian Bort... hur det nu stavas. Ut med som D C,Panis och kanske Trulli då han har ju själv har sagt upp sig. Dessutom snacken om comebacker av Häkkinen och Ville snacka om patetsikt. :smash:Minns Mansells comeback med fasa när han var så fet att han fick ha skohorn för att koma ner i bilen