Minnes-DVDn - SENNA

Kungaklassen av motorsport...
Användarens profilbild
Superfan

Minnes-DVDn - SENNA

Inlägg av Superfan »

Hej på er!
Undrar om någon beställt/köpt Dubbel-DVDn till minne av Senna, som marknadsförts i bla svenska F1 Racing?

Lämna gärna en liten recension betyg, och info om vad som ingår.
Tack på förhand...
"If I was forced to take one lap of F1, and only one.... with me into the grave, without ANY doubt what would be Ayrton Sennas first lap at European GP - Donington Park, 11th April 1993"

Murray Walker
Användarens profilbild
Blomman

Inlägg av Blomman »

Hej, Superfan

Jag fick den på Imola, och jag måste säga att den inte var särskilt bra. Den delen som var den "nya" innehöll bara stillbilder och en del intervjuer med t ex Berger, Prost, Murray Walker m fl. Jag saknade defenetivt riktiga bilder, rörliga från olika race. 52 min
Det fanns i boxen också en "gammal" dokumäntär från -93 tror jag, den var lite roligare men kändes inte speciellt "up to date". Men en del roliga sekvenser var det. 52 min
Boxen innehöll oxå en rörliga bilder från några av Sennas tester.

Janneb
Användarens profilbild
Blomman

Inlägg av Blomman »

Skickade ett mejl med en bild på konvolutet, där du kan läsa vad det står om innehållet....

Vet inte hur man får in bilder här på forumet....

JB
Användarens profilbild
Superfan

Inlägg av Superfan »

:up: Jag bugar och bockar för svar!

Lycka till med Monaco, och håll i plånboken på ocker-rivieran! (eller blir det extra reskassa från Tv4? :D )

PS.
Tips: Om du vill länka till en bild som redan finns på nätet nånstans,
skriv Bild (utan mellanslag dock)
"If I was forced to take one lap of F1, and only one.... with me into the grave, without ANY doubt what would be Ayrton Sennas first lap at European GP - Donington Park, 11th April 1993"

Murray Walker