Eddie Jordan dränkt i hatbrev

Kungaklassen av motorsport...
Användarens profilbild
Boxerman

Eddie Jordan dränkt i hatbrev

Inlägg av Boxerman »

Vad tycker vi om det här ?

JAG tycker att det är j-ligt fult och korkat av Jos vanstappens fans
att komma med sådana hot :evil: . Jag menar att om Jos Maneger ställer orimliga krav är det ju inte Eddie jordans fel, stallet har inte den förutsättningen att betala ut några större summor idag som de hade för ett antal årsedan. därför ett orimligt krav tycker jag
Användarens profilbild
Cuscino

Inlägg av Cuscino »

Rent löjligt. Verstappen är ju en högst medioker förare som inte åstadkommit någonting. Märkligt att han lyckas hålla sig kvar i F1 så länge som han gjort.
Användarens profilbild
guuben
Utvisad
Utvisad

Inlägg av guuben »

Skummens "enda" kompis oxå.
Noblesse oblige - ingen dumt i signaturen nu. (temporär snällhet på grund av att vädret ser bra ut idag - åtminstone bättre)
Användarens profilbild
westerberg

Inlägg av westerberg »

Man får väl det följe man förtjänar,Var det inte Verstappen som misshandlade en kille vid nåt gokartrace för några år sen??En fiiin förebild för unga Holländare.
Användarens profilbild
AndersF1

Inlägg av AndersF1 »

Han gjorde ju om bravaden för knappt två år sedan när han slogs med nån i publiken vid en gokart-tävling...
Fp730a

Inlägg av Fp730a »

Jag tror de flesta F1 förare har sådan vinnarskalle att dem inte riktigt klarar av det sociala. Har ni sett filmen där montoya går på en kameraman?
Användarens profilbild
Boxerman

Inlägg av Boxerman »

Fp730a skrev:Jag tror de flesta F1 förare har sådan vinnarskalle att dem inte riktigt klarar av det sociala. Har ni sett filmen där montoya går på en kameraman?
Nej det har jag inte, har du nån länk