Kul att Ni kör den i år igen.
Nu med nytt spännande utseende.
Jag saknar dock någon som helst motivation till poängen som utdelats. Hur skall vi annars få nåt att diskutera om, och skälla ut juryn för? Eller gud förbjude berömma juryn för
Forzajuryn äntligen tillbaka.
-
Forzajuryn äntligen tillbaka.
Och plötsligt är FERRARI/ACER ett favoritstall...
// Hood.
// Hood.
-
-
-
Mmm.
Jag brukar ju inte vara den som är sen med kritik, hur motiverad eller omotiverad den än kan uppfattas, hursomhelst är Forza-juryn en kul grej!
Nåja, jag undrar vilka kriterier (förväntningar) juryn sätter på förarna som de sen ska leva upp till. Är det placering, en uppmärkssammad omkörning eller hur vad vilket, hur gör ni?
Jag brukar ju inte vara den som är sen med kritik, hur motiverad eller omotiverad den än kan uppfattas, hursomhelst är Forza-juryn en kul grej!
Nåja, jag undrar vilka kriterier (förväntningar) juryn sätter på förarna som de sen ska leva upp till. Är det placering, en uppmärkssammad omkörning eller hur vad vilket, hur gör ni?
-
-
-
- Mr Forza Motorsport
Nej den är nedlagt eftersom den som skrev den slutat och vi har inte tid att ta över allt. Det är en ny sajt i antågande och den tar väldigt mycket resurser från mig.
Årets version av Forzajuryn var bra som grundidé, men väl mesig enligt mig. Den skapade inga rubriker/diskussioner här. Så vi har helt enkelt fått prioritera annat när en F1-medarbetare slutat.
Årets version av Forzajuryn var bra som grundidé, men väl mesig enligt mig. Den skapade inga rubriker/diskussioner här. Så vi har helt enkelt fått prioritera annat när en F1-medarbetare slutat.