TagHeuer

Kungaklassen av motorsport...
Mach1

TagHeuer

Inlägg av Mach1 »

Någon mer än jag som tycker att tidtagningen/grafiken var kass sedan TH har dragi sig ur?
Det såg ut som om det var "Xlien" som körde en grön katt och differenstiden med gul bakgrund i mitten var otydlig och då har jag ändå en 28" TV.
Användarens profilbild
Gonzo

Inlägg av Gonzo »

Vet inte men kanske du har för liten TV, jag hade inga problem...eller så glömde du bara att sätta på dig glasögonen. :D
Användarens profilbild
ANFRAN

Inlägg av ANFRAN »

Eller ställa in kontrasten. ;)

Jag var riktigt skeptisk till grafiken i fredags, men jag tycker den funkar. Den tar upp mindre plats och texten är nog mer lättläst än den förra. Det enda jag har svårt för är listorna som dyker upp i vänsterkant och som är lite störande. Men man kanske vänjer sig och kan man få hela ställningen under loppet är de säkert skitbra.
Fp730a

Inlägg av Fp730a »

Jag vill ha den gammla hederliga :( Stora gula rutor med svart text!
Användarens profilbild
guuben
Utvisad
Utvisad

Inlägg av guuben »

Fp730a skrev:Jag vill ha den gammla hederliga :( Stora gula rutor med svart text!
håller med dig, naturligt-vis. Obs den fiiffiga ordleken
Noblesse oblige - ingen dumt i signaturen nu. (temporär snällhet på grund av att vädret ser bra ut idag - åtminstone bättre)
Användarens profilbild
Tyko

Inlägg av Tyko »

Jag tycker att infon som visas under att F1 lopp generellt sett är ganska dålig. Speciellt gillar jag inte att dom efter första depåstoppen nästan helt slutar att visa avståndet mellan bilarna och bara visar position och hur många depåstopp de har gjort. Det är ju iof intressant men det man verkligen vill veta är ju om ens favorit förare tar in eller tappar mot framförvarande.
Visst dom visar ju avståndet mellan vissa utvalda förare hela tiden men det är inte alltid dom som man skälv tycker är mest intressanta. Här tycker jag att de amerikanska serierna är mycke bättre med rullande vartider, avstånd och annat (Kanske lite väl mycke info ibland dock).
Hade hoppats att det skulle bli mer sånt nu när dom gjorde om tidtagningen men dom verkar bara ha laddat hem ett nytt skin. :)