Vad e de med Mclaren????

Kungaklassen av motorsport...
Användarens profilbild
Mr T

Vad e de med Mclaren????

Inlägg av Mr T »

Efter andra fria dominerar Ferrari.
Kimi e missnöjd.
Dennis säger att tiderna som presterats e inte representativa å på samma gång säger Norbert att Ferrari va i en egen klass.

Va faan ska man tro?

Jag börjar må dåligt...
F1-febern har slagit till igen...
Användarens profilbild
Boxerman

Inlägg av Boxerman »

Jag tror att Mclaren tar det lugt till på söndag då det värkligen gäller för att spara på Motorn eftersom man bara får ha en motor, man vill inte bränna krutet riktigt än, håller inte motorn under tävlingen är det ju kört.
vi får se, vi får se :-)
Användarens profilbild
El Scorcho

Inlägg av El Scorcho »

Det är precis som man har börjat ana sista tiden. Ferrari har mörkat formen..de är grymt bra förberedda och kommer bli ytterst svårslagna på söndag..BAR är betydligt bättre än förra året..William..svårt att säga..såg inte så bra ut..Renault..hrm..McLaren däremot kommer vara skitdåliga..urkassa..värdelösa..

De har en skitdålig bil helt enkelt..fy fan.
Användarens profilbild
Gonzo

Inlägg av Gonzo »

Boxerman skrev:Jag tror att Mclaren tar det lugt till på söndag då det värkligen gäller för att spara på Motorn eftersom man bara får ha en motor, man vill inte bränna krutet riktigt än, håller inte motorn under tävlingen är det ju kört.
vi får se, vi får se :-)
Det kan mycket väl vara så, Mercedes F1 motorer är ju inte världsberömda för sin tillförlitlighet.

Dennis uttalande passar mycket väl in om så är fallet.
Ferrari dominerar - hittils sant
McLaren - värmer fortfarande upp

Hur som helst är det alldeles för tidigt att kasta hela yxan i sjön, 1:a loppet är inte ens kört.
Fp730a

Inlägg av Fp730a »

Jag tror Mclaren och BMW har lite mer krut att ge. Men ferrari var äckligt överlägsna inatt. Vart nästan lite arg!
Trist att ferrari verkar hittat en så bra bil att dem vågar köra fort även på första träningen.. Trist i den meningen att jag är ett kimi fan!
Användarens profilbild
Sami

Inlägg av Sami »

McLaren brukar ju ta det lugnt på fredagen. Så det var inget att oroa sig över. I natt får vi en bättre indikation på hur läget är och vad dom kan. :cool2:
Crazy F1

Inlägg av Crazy F1 »

Visst kan det vara så ni säger, men visst tog de i...Schumi var ju ute på gräset en gång.
Användarens profilbild
Pastis
Mr Forza Motorsport

Inlägg av Pastis »

Glöm inte heller att Albert Park är en mycket speciell bana. En effektiv aerodynamik spelar större roll här än på många andra banor, där är det mekaniska greppet viktigare. Det sistnämnda hade Ferrari problem med under 2003. Men jag håller med om att Ferrari ser svårslagna ut.