Må djävulen ta TV3!
-
Må djävulen ta TV3!
Jaha! Nu har TV3 tagit över rättigheterna till STCC vilket stänger ute större delen av befolkningen! Jag kommer inte bli förvånad om STCC går under när man ser hur TV3 handskats med hockey.
Det får bli en modifiering av signaturen!
Det får bli en modifiering av signaturen!
-
-
-
Låt TV3/Viasat få chansen innan ni dömer ut dem!
Jag tycker TV4s täckning av STCC i fjol var mycket sämre än SVTs under tidigare år. Heatsammandragen var ofta nedklippta till ett minimum. Många gånger var det hård strid om platserna närmast bakom ledaren, men det bekymrade inte TV4. De la ut resultatskylten direkt när första bil gått i mål, så man inte såg vad som hände där bakom.
Det finns ett stort utrymme för förbättringar! Hoppas TV3/Viasat tar den.
Jag tycker TV4s täckning av STCC i fjol var mycket sämre än SVTs under tidigare år. Heatsammandragen var ofta nedklippta till ett minimum. Många gånger var det hård strid om platserna närmast bakom ledaren, men det bekymrade inte TV4. De la ut resultatskylten direkt när första bil gått i mål, så man inte såg vad som hände där bakom.
Det finns ett stort utrymme för förbättringar! Hoppas TV3/Viasat tar den.
-
Tycker det är skit mest för att så få har TV3. Hade varit en sak om det varit tillgängligt för alla. Jag tänker iaf inte skaffa en dekoder till o betala 149:- för något som man använder till hockey vm och några race om året. Speciellt en så tungt reklamfinansierad kanal. Antingen eller. Antingen kostar den 149:- om månaden och är helt fri från reklam eller så är den fri och har reklam.
-
-
-
Tycker TV3/Viasat sport skötte sig förvånansvärt bra (När man vet hur det kan se ut för övrigt på de kanalerna). Kul att få se hela racen även om dom kanske kocentrerade sig lite väl mycke på de allra första bilarna ibland. Men jag gillar det bättre än som det var på DTM racet igår där det var ett jäkla hoppande hit och dit + en obligatorisk bild på Merchedes bänken varje gång dom gick ut på rakan
-
-
-
-
159 spänn i månaden? 1788 spänn om året?
3an och Z-tv är ju gratiskanaler i det marksända nätet. Det är bara att inhandla en box som kostar från 795 spänn!
Denna för 795:- hittade jag i förra veckan:
http://www.luxorit.se/enterab.asp?PkatId=1
Den har kortläsare men är inte kodad för boxer så det är bara gratiskanalerna man kan se.
Claes Olson har en utan kortläsare för 995:-
Så visst går det att se 3an utan att pynta varje månad.
Edit (040622): Hallå! Är det någon kvar?
3an och Z-tv är ju gratiskanaler i det marksända nätet. Det är bara att inhandla en box som kostar från 795 spänn!
Denna för 795:- hittade jag i förra veckan:
http://www.luxorit.se/enterab.asp?PkatId=1
Den har kortläsare men är inte kodad för boxer så det är bara gratiskanalerna man kan se.
Claes Olson har en utan kortläsare för 995:-
Så visst går det att se 3an utan att pynta varje månad.
Edit (040622): Hallå! Är det någon kvar?
The older I get the faster I was
-
Robinson Emma och Robinsson Robban + Naken Janne som kör intervjuver i depån. Sämsta föraren får 50 svarta kameler medans vinnaren får bestämma vem som inte får starta i heat 2. Tittarna kan ringa in under loppet och rösta bort ett team. Viva TV3.k.k skrev:Jag ser rubrikerna framför mig:
Robinson-Emma kommenterar STCC! Vore typiskt TV3.
M-Ekström rules!!!!!
-