OK, nu är det dags att dra igång konspirationsteorierna.
Jag öppnar upp diskussionen med lite smått o gott:
Schumacher dä går i pension
Panis går i pension
Coulthard får Panis plats i Toyota
Half kräver för mycket pengar av Sir Frank och får sparken, Willi Weber fixar in han hos Ferrari. Som en följd av detta får Rubens ett nervöst sammanbrott då han inser att han är hjälpryttare åt en tysk i 3 år till.
Klien får sparken
Sato är lika galen som alltid under -04 men får stanna hos BAR pga Honda bestämmer.
Nu blir min kristallkula dimmig, hjälp mig med resten, snälla.
Silly Season 2005
-
Silly Season 2005
'Mansell is slowing it down, taking it easy. Oh no he isn't! It's a lap record.' - Murray Walker
-
Om du Gillar Murray Walker (Och vem gör inte det?) så kan jag rekommendera hans biografi "Unless I'm very much misstaken". Har funnits till salu via www.autosport.com bra, billig och snabb leverans. Signerad av mannen själv dessutom!
2005 har Wirdheim en ordinarie plats. I Williams, tillsammans med Webber!
2005 har Wirdheim en ordinarie plats. I Williams, tillsammans med Webber!
-
-
Jag tror Klein blir årets rockie så jag tror inte han får sparKen.Han har i många tester varit snabbare än Webber som jag tycker verkar övervärderad. Däremot 2005 så blir det många förändringar med pension åt bl.a.Panis och Skomakaren samt så har Ralf ett ego stort som en fotbollspla så han får nog svårt att behållas sin plats hos Williams.
-
Jag har sagt det förut och säger det igen. Det kan vara vanskligt att dra alltför långtgående slutsatser av försäsongstesterna.
Möjlligen indikationer men inget mer!
Om Webber och Klein:
Vad vet vi om de kör med identiskt likvärdiga bilar?
Vad vet vi om deras testscheman är identiska?
Jag tror knappast Klein kommer ta fler poäng än Webber i år..But only time will tell.......
För oss svenskar är det nog ändå bäst om Webber gör en kanonsäsong samtidigt som Wirdheim tar fram blydojjan och visar att han kan spöa Klein eller åtminstånde ligga i närheten av hans tider på fredagstesterna.
Möjlligen indikationer men inget mer!
Om Webber och Klein:
Vad vet vi om de kör med identiskt likvärdiga bilar?
Vad vet vi om deras testscheman är identiska?
Jag tror knappast Klein kommer ta fler poäng än Webber i år..But only time will tell.......
För oss svenskar är det nog ändå bäst om Webber gör en kanonsäsong samtidigt som Wirdheim tar fram blydojjan och visar att han kan spöa Klein eller åtminstånde ligga i närheten av hans tider på fredagstesterna.
-
Jag tror ju att Wirdheim utan större problem kommer läxa upp Klein på fredagarna. Sen håller jag med. Klein kanske är snabb ensam på banan men med 17 bilar till på plats tror jag nog att Webber enkelt visar vart skåpet skall stå...
Sen tror jag, för att späda vidare på Silly Season 2005 snacket, att Rubens i år kommer sätta stor press på Schumi. Det har jag sagt så ofta nu, börjar låta som Coulthard snart. Men, jag hoppas och tror att det kommer vara mycket jämt i Ferrari i år och mycket svårt för stalledningen att motivera att Schumi ska gå före...
/gringo
Sen tror jag, för att späda vidare på Silly Season 2005 snacket, att Rubens i år kommer sätta stor press på Schumi. Det har jag sagt så ofta nu, börjar låta som Coulthard snart. Men, jag hoppas och tror att det kommer vara mycket jämt i Ferrari i år och mycket svårt för stalledningen att motivera att Schumi ska gå före...
/gringo
-