Rösta igen...vem blir F1 champ
-
Rösta igen...vem blir F1 champ
Jag lyckades trassla till det rejält med den förra omröstningen så det verkar som om det är bättre att börja på ny kula.
-
-
-
-
-
Ha ha...nja men faktum är att omröstningar på ett bra sätt sammanfattar vad de röstande tycker, även de som normalt inte är så aktiva i diskutioner kan här lämna sin röst anonymt! Och de som inte vill rösta kan låta bli!Sami skrev:Hur många polls ska du göra egentligen? Var blir nästa drag? en poll om pollen kanske...
Att dra några slutsatser av resultaten är ju sedan upp till var och en.
Jag kommer att återkomma med nya omröstningar Sami, det kan du vara säker på, så länge jag tycker att de mäter något intressant för mig och andra intresserade!
-
- Utvisad
Jag tror den är redan avverkadSami skrev:Hur många polls ska du göra egentligen? Var blir nästa drag? en poll om pollen kanske...
Nästa blir en poll om att ha poll om att fråga om pollpollspollar....
Det blir tilll sist ett ståtligt släkträd. Till sist får vi fram forumets anfader.
Senast redigerad av guuben den fre feb 06, 2004 08:22, redigerad totalt 3 gånger.
Noblesse oblige - ingen dumt i signaturen nu. (temporär snällhet på grund av att vädret ser bra ut idag - åtminstone bättre)
-
-
-
-
- Utvisad
står "alt" för alternativa?Gonzo skrev:Den som tycker att omröstningar alt mina omröstningar är trista kan ju alltid låta bli att rösta..........guuben skrev:Nästa blir en poll om att ha poll om att fråga om pollpollspollar....
Det blir tilll sist ett ståtligt släkträd. Till sist får vi fram forumets anfader.
D.v.s. att omröstningar med alternativa Gonzo omröstningar (pollspollspollar )
Bara för nyfikenhets skull: Vilken logik använde du i föraruppställningen från förare 1 (Rubens Barrichello) > Jordans II:a förare?
Senast redigerad av guuben den fre feb 06, 2004 10:30, redigerad totalt 1 gång.
Noblesse oblige - ingen dumt i signaturen nu. (temporär snällhet på grund av att vädret ser bra ut idag - åtminstone bättre)
-
-
Definiera vad du menar med "vilken" logik!?guuben skrev: Bara för nyfikenhets skull: Vilken logik använde du i föraruppställningen från förare 1 (Rubens Barrichello) > Jordans II:a förare?
Jag utgår ifrån att din egentliga avsikt är att jag ska förklara för dig hur jag har tänkt.
"För att undvika spekulationer om varför jag skulle sätta just M.Schumacher namn högst upp, så började jag listan med Rubens Barrichello's namn istället."
'Jag utgått ifrån denna lista.'
Uppställningen följer team/förare (förutom Jordans förare) men inte i någon s.k rangordning. Jag vet inte i dagsläget vem som blir Jordans andra förare, men gav denne ändå en plats längst ned.
Värt att notera är att på "länkens" lista upptas Björn Wirdheim som ev. testförare för Jaguar.
-
- Utvisad
Gonzo skrev:Jag utgår ifrån att din egentliga avsikt är att jag ska förklara för dig hur jag har tänkt.guuben skrev: Bara för nyfikenhets skull: Vilken logik använde du i föraruppställningen från förare 1 (Rubens Barrichello) > Jordans II:a förare?
quote]
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
OK. Jag försökte lista ut nån logisk förklaring till uppställningen men kunde inte finna den hur jag än försökte. Du har ödslat min tid (
Ta de lugnt - budskapet i ikonen är inte så gravavallvarligt som det ser ut - tänk att man måste gardera sig på det här sättet för att inte endel kan läsa mellan raderna - OBS..det var inte speciellt riktat till dig Ginzo utan mer till dina "undersåtar" )
OBS Kilroyx - såna här inlägg klassas inte som notiser.
-
Hoppas du förstår bättre nu då!guuben skrev: OK. Jag försökte lista ut nån logisk förklaring till uppställningen men kunde inte finna den hur jag än försökte. Du har ödslat min tid (
Bra att du iaf försökte "lista ut nån logisk förklaring" innan du frågade!
Jag ber om ursäkt om jag på något sätt har ödslat din tid.
Senast redigerad av Gonzo den fre feb 06, 2004 15:13, redigerad totalt 1 gång.
-
-
-
-
Anfran, tanken var inte uttalad, men eftersom Jordans andra förare (inte att förväxlas med "andre") inte är officiell ännu så finns heller ingen seriös anledning att rösta på denne. Jag kallar det för ett dåligt skämt eller t om sabotage!ANFRAN skrev:Skönt att jag inte är ensam om att tro på Jordans andreförare.
Men ni andra tycker kanske som jag att det ska bli intressant att se hur rösterna har fördelat sig strax innan "nedsläpp" i Melbourne!
Just nu ligger både Michael Schumacher och Kimi Räikkönen bra till.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Denna omröstning bör nu vara låst! (Eller imorgon...?)
Jag tackar alla 62 st deltagare som varit med och röstat på "sin" vinnare.
Rösterna har fördelat sig enligt denna grafiska bild.
Förväntningarna på Kimi Räikkonen tycks vara stora, han har fått flest röster 20 st.
Michael Schumacher 16 st.
Juan Pablo Montoya 11 st
David Coulthard 6 st.
Övriga totalt 9 st.
I höst vet hur det gick.
Ha en trevlig säsong!
/Gonzo
Lustigt nog ser Ecxel och forumet inte vara överrens om avrundning i procenträkningen.
Jag tackar alla 62 st deltagare som varit med och röstat på "sin" vinnare.
Rösterna har fördelat sig enligt denna grafiska bild.
Förväntningarna på Kimi Räikkonen tycks vara stora, han har fått flest röster 20 st.
Michael Schumacher 16 st.
Juan Pablo Montoya 11 st
David Coulthard 6 st.
Övriga totalt 9 st.
I höst vet hur det gick.
Ha en trevlig säsong!
/Gonzo
Lustigt nog ser Ecxel och forumet inte vara överrens om avrundning i procenträkningen.