Inte i år

Kungaklassen av motorsport...
Fp730a

Inte i år

Inlägg av Fp730a »

Tror inte att han kommer få ett kontrakt i år, han har för lite pengar för att vara konkurenskraftig i "betalsitsarna" och behöver mer erfarenhet för att ta en av de övriga sitsarna.
Men jag hoppas hoppas att han får ett kontrakt, vore det roligaste som kunde hända F1.

För övrigt, någon som hört något mer om det testet Jaguar gjorde? Körde BW med lika förutsättningar som Webber? Sato, körde han med mycket/lite bensin?
Användarens profilbild
LOL

Inlägg av LOL »

Titta gärna i befintliga topics innan nya görs. Just dina frågor finns besvarade i Björn F1 2004?, så över dit om du vill ha svar.
"Slits inte däcken på grund av att dom trycks mot banan?" (TV4:s Artur Ringart, Spaniens GP i Formel 1, högst oväntad fråga till sin bisittare.)
Fp730a

Inlägg av Fp730a »

ähsc, jag klickade ju fel Trodde man tog nytt inlägg. Var i BW tråden, ursäkta. Du kan ta bort detta :roll:
Användarens profilbild
LOL

Inlägg av LOL »

Jag det är lätt att göra fel, välkommen till forumet förresten.
Dina svar du söker finns på slutet i BW-tråden
Jag kan inte ta bort något topic (som tur är?) men hoppas på att någon moderator ser detta.

/ :D
"Slits inte däcken på grund av att dom trycks mot banan?" (TV4:s Artur Ringart, Spaniens GP i Formel 1, högst oväntad fråga till sin bisittare.)
HASSE

Inlägg av HASSE »

Förhoppningsvis så borde det blir lite platser lediga til nästa år.Tyvker en del förare borde maka på sig.t.ex Trulli, Frenzen, Panis, Heidfleldt, Verstappen.
Användarens profilbild
Gonzo

Inlägg av Gonzo »

Välkommen Hasse, ser att du är relativt ny här!

Försök att i fortsättningen följa tidigare topics som är mer frekvent i samma ämne, i denna topic fanns t om uppmaningen med!

MVH

/Gonzo

Moderator, kan vi stänga den här nu.