BRM

Kungaklassen av motorsport...
Zetor

BRM

Inlägg av Zetor »

Hjälp! Kan någon hitta ljudfilen med en F1 BRM som fanns här för ca 2 år sedan :wor:
Kaha

Inlägg av Kaha »

Här finns det en kopia
Ännu bättre är naturligtvis att köpa boken "Into the Red" med boken följer en CD med ett 20-tal av Nick Masons bilar bl a BRM:en. Då går det att njuta av ljudet på full volym i stereon (Bör hellst göras när ingen annan är hemma, vissa kan vara hemskt oförstående när man vill lyssna på BRM:en för 10:e gången :-? )
Användarens profilbild
Sami

Inlägg av Sami »

Härligt ljud. :up:
Användarens profilbild
Razor

Inlägg av Razor »

Kaha skrev:Här finns det en kopia
Ännu bättre är naturligtvis att köpa boken "Into the Red" med boken följer en CD med ett 20-tal av Nick Masons bilar bl a BRM:en. Då går det att njuta av ljudet på full volym i stereon (Bör hellst göras när ingen annan är hemma, vissa kan vara hemskt oförstående när man vill lyssna på BRM:en för 10:e gången :-? )
Och om man nu skulle tröttna på det så kan man lyssna på Nick Masons övriga musik :up:
(Gösta ser lite kroatisk ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör honom till rasist?)

Äntligen!
Användarens profilbild
Kilroyx

Inlägg av Kilroyx »

Eller så kan man åka ner till garaget och torrköra V8:an till 5500 rpm, fast har man en Volvo är det inte lika kul, och surrandet av en GayCart skall vi inte tala om. Bild
Jari, HELA Karelen har ALDRIG tillhört Finland.
Jari skrev:Vem har påstått att "hela karelen" har varit finskt?
Jari skrev:till och med östkarelen har hört till finland långt efter Nöteborg.
Användarens profilbild
Jobe

Inlägg av Jobe »

Apropå ingenting. Är det någon som har kvar ljudfilen med Asia techs avskedssång. Ni vet där de spelade When the saints go marching in med olika varvtal på motorn.
Hemskt tacksam om nån har den.
/Jörgen
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Du hittar den i den här topicen

viewtopic.php?t=2271&highlight=asiatech
Användarens profilbild
Jobe

Inlägg av Jobe »

Tackar, kom på efter ett tag att det ju finns en sökfunktion :roll:

Men som sagt tack ändå ;-)
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Jag är förvånad att jag fick en träff så snabbt med sökfunktionen.

Hoppas att ljudfilen fortfarande fungerar.
Kaha

Inlägg av Kaha »

Razor skrev:
Kaha skrev:Här finns det en kopia
Och om man nu skulle tröttna på det så kan man lyssna på Nick Masons övriga musik :up:
Ja, så länge man bara håller sig borta från hans solo skivor, så gör han bra musk!
Användarens profilbild
Razor

Inlägg av Razor »

Ja, jag har en av hans soloplattor (Fictitious Sports) och den är mycket märklig... det är bara en låt som är något sånär lyssningsbar (Hot River)
(Gösta ser lite kroatisk ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör honom till rasist?)

Äntligen!