Alex Zanardi kör på Monza

All racing med "standardbilar".
Användarens profilbild
SunnyRikard

Alex Zanardi kör på Monza

Inlägg av SunnyRikard »

Alex Zanardi ska köra på Monza, Söndag. Han kommer att köra en i omgjord BMW 320i för Ravaglia Motorsport http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/motorsport/3116518.stm
Användarens profilbild
jajo

Inlägg av jajo »

Jajamensan, som vi tidigare rapporterat!
https://f1.tauzero.se/main.php?url=news ... ER&id=3803
/Jan
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Och Fisichella kör en Alfa i samma lopp.
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"

Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Användarens profilbild
SunnyRikard

Inlägg av SunnyRikard »

Letade först efter nyheten under "övrig motorsport" och blev förvånad att den inte fanns där. Den lilla rutan där det står

"välj fler ÖVRIG MOTORSPORT nyheter här"

finns inte längs ner på sidan när man går in på "övrig motorsport", så det gick inte att få fram fler nyheter. Men när man klickar på länken som jajo skickade med så finns rutan och nu efter lite klickande så ser jag att man måste först klicka på "artiklar" för att få fram rutan längs ner. Så är det inte i de andra avdelningarna Cart, Formel 1, STCC där går man direkt från listen till artiklar och får då automatiskt fram rutan "välj fler". Man kanske skulle göra likadant vid övrig motorsport. Lite rörig föklaring hoppas ni förstår vad jag menar.

Säkert fler än mig som missat detta.
Användarens profilbild
jajo

Inlägg av jajo »

hm, ska ta det till övervägande.
/Jan
Användarens profilbild
Cheever

Inlägg av Cheever »

Sunnyrickard.
Jag tror att jag förstår vad du menar. Det är rullisten längs ner du pratar om va?
Och det funkar faktist likadant på alla avdelningar. Men av någon outgrundlig anledning kommer inte rullisten fram när man välje övrig motorsport i menyn eller i rutan.

Men det finns ett sätt, om man istället klickar på en nyhet i "övrig motorsport" så kommer listen fram där nere. Eller artiklar som du sa. Men vad jag kan se så är det lika på alla avdelningar. Väljer man avdelning från menyn längst upp kommer inte riullisten fram.

Kan också säga att just rutorna kommer att försvinna vad det lider för ett nytt nyhetssystem som vi hoppas kommer att funka bättre.
I was misled and that is the way it went