Sportsöndag +

Kungaklassen av motorsport...
Användarens profilbild
SunnyRikard

Sportsöndag +

Inlägg av SunnyRikard »

Hört på kvalet: "Häng med på Sportsöndag + ett par timmar före racet mycket försnack med Wirdheim m.m." utlovades av reportrarna efter kvalet.

Låter bra, men de har lovat så mycket tidigare som blivit 0
Användarens profilbild
Blomman

Inlägg av Blomman »

Det blir lite inför snack innan loppet idag....med start ca 25 minuter före racet.

Kommer naturligtvis bli om Björns test men oxå lite om förutsättningarna samt ett minisammandrag av kvalet.

Dessutom kommer Björn wirdheim vara med på telefon.

Hoppas detta är till belåtenhet för alla "hardcore" fans där hemma.

Själv har jag precis kommit tillbaka från Mantrorp o STCC-finalen som var riktigt underhållande....

Hörs om ett par timmar.

Janne B
Användarens profilbild
manson

Inlägg av manson »

Riktigt kul med studio innan loppet, hoppas det kommer i framtiden. Oddsen torde ju vara större om Wirdis får ett säte. I övrigt var det väl lite virrigt idag bland kommentatorerna ett par ggr. Visst var det rörigt med alla depåstopp men när man blir förvånad över att Coulthard kör med torrdäck när han hade kört på det sen sitt första depåstopp blir man lite förundrad....ja ja, kul med studion iallafall :up:
Användarens profilbild
AndersF1

Inlägg av AndersF1 »

Coulthard var väl dessutom inne ganska tidigt, har jag för mig?
Användarens profilbild
manson

Inlägg av manson »

Ja, han hade halkat runt på sina "slicks" i säkert 20 varv då de "upptäckte " det. Det var liksom det som var förklaringen till att han låg 10:a med 1 depåstopp när den som låg 9:a hade gjort 3 :crazy:
Användarens profilbild
Peppe

Inlägg av Peppe »

Blomman skrev:Det blir lite inför snack innan loppet idag....med start ca 25 minuter före racet.

Kommer naturligtvis bli om Björns test men oxå lite om förutsättningarna samt ett minisammandrag av kvalet.

Dessutom kommer Björn wirdheim vara med på telefon.

Hoppas detta är till belåtenhet för alla "hardcore" fans där hemma.

Själv har jag precis kommit tillbaka från Mantrorp o STCC-finalen som var riktigt underhållande....

Hörs om ett par timmar.

Janne B

Fan, jag börjar gilla blomman mer och mer igen! Skönt att se att det är någon på Tv4 som har koll och försöker.

Peppe
Användarens profilbild
Slusk

Inlägg av Slusk »

Peppe skrev: Fan, jag börjar gilla blomman mer och mer igen! Skönt att se att det är någon på Tv4 som har koll och försöker.
Peppe
Kan inte annat än att instämma. :up:

Försnacket var en bra start på något som förhoppningsvis blir kutym i framtiden.

/S
"All bleeding eventually stops."
Användarens profilbild
Gonzo

Inlägg av Gonzo »

Instämmer med :up: