Sato den nye Montoya?
Han satsar allt, till och med i fredagens fria.
:down:Han kommer inte att komma i mål med en sån orolig körning, utan krascha av titt som tätt.
:quest:Likheten med Montoya? Han kommer också att krascha av titt som tätt. Inatt körde han bara av för att missade bromspunkterna i flera kurvor. Har han däck utan flatspots kvar?
:mad:Alex Yoong måste vara lite tokig. Nästan hela andra fria stod meckarna och försökte få ordning på hans nykraschade bil och med 17 minuter kvar blir den klar. Vad gör karln då? Jo, han plöjer ner den i gruset på uppvärmningsvarvet. Räkna med kaos i de sista leden på söndag morgon.
Förresten, har en start någonsin gått utan avåkningar i första böj på Albert Park?
Nej, inte vad jag vet.
:down:Han kommer inte att komma i mål med en sån orolig körning, utan krascha av titt som tätt.
:quest:Likheten med Montoya? Han kommer också att krascha av titt som tätt. Inatt körde han bara av för att missade bromspunkterna i flera kurvor. Har han däck utan flatspots kvar?
:mad:Alex Yoong måste vara lite tokig. Nästan hela andra fria stod meckarna och försökte få ordning på hans nykraschade bil och med 17 minuter kvar blir den klar. Vad gör karln då? Jo, han plöjer ner den i gruset på uppvärmningsvarvet. Räkna med kaos i de sista leden på söndag morgon.
Förresten, har en start någonsin gått utan avåkningar i första böj på Albert Park?
Nej, inte vad jag vet.
-
-
Hur var det år 2000, då var det väl inga avåkningar i första böj eller kommer jag ihåg galet?On 2002-03-01 05:22, Jari wrote:
Nej, inte vad jag vet.
Kan hålla med om att Sato är vild men han får nog fin konkurrens från Massa om att köra över gränserna.
-
http://www.kanechambers.btinternet.co.u ... _crash.avi
Video från mosaik på satos krash.
<font size=-1>[ Detta Inlägg ändrades av: regenmeister den 2002-03-02 04:27 ]</font>
Video från mosaik på satos krash.
<font size=-1>[ Detta Inlägg ändrades av: regenmeister den 2002-03-02 04:27 ]</font>
-
In-car med Massa.
http://www.kanechambers.btinternet.co.uk/Capture001.avi
http://www.kanechambers.btinternet.co.uk/Capture001.avi
-
-
-
-
-
Håller med om att Sato förmodligen kommer bli den nya kraschkungen i Formel 1. Har han inte kraschat mycket under testsäsongen också? Vill minnas det...
Fast jag måste säga att jag gillar Montoyas körstil. Ser härligt ut när han kommer med sladd i kurvorna och han kör som om han fortfarande satt i en champcar.
Kanske Sato skulle passa bättre i CART?
Fast jag måste säga att jag gillar Montoyas körstil. Ser härligt ut när han kommer med sladd i kurvorna och han kör som om han fortfarande satt i en champcar.
Kanske Sato skulle passa bättre i CART?
-