Tv4
-
Knäppgök, det kommer "som vanligt" på TV4plus 13:55
http://www.tv4.se/program/tabla.aspx?ch ... 2003-08-23
http://www.tv4.se/program/tabla.aspx?ch ... 2003-08-23
Forza Il Tempo Gigante
-
Nu har Tv4:as muppar lyckats igen.
Var i går kväll inne på Tv4:as F1 sida och läste följande "Kval: direktsändning (TV4) 23/8 13.55 ". Eftersom jag har jobbat i dag satte jag ett band i videbandspelaren för att titta när jag kom hem!
Döm om min förvåning när jag satte på och fick se MTV up north!
På TV4 har man alltså lyckats igen! Finns det ingen gräns för hur muppig man får vara på TV4? De är ju totalt fuckade
I min värld så gör man inte så här! Misstag händer en gång; sedan har man lärt sig av misstagen. Dock så gäller inte detta på TV4!
Star_Peppe
Döm om min förvåning när jag satte på och fick se MTV up north!
På TV4 har man alltså lyckats igen! Finns det ingen gräns för hur muppig man får vara på TV4? De är ju totalt fuckade
I min värld så gör man inte så här! Misstag händer en gång; sedan har man lärt sig av misstagen. Dock så gäller inte detta på TV4!
Star_Peppe
-
-
-
-
ZzZzZzZ
Förlåt så jävla mycket att man har ett seriöst jobb. Jag är glad att jag inte har Tv4+ eftersom det är en horkanal.Styggve skrev:Att folk alltid ska hålla på o tjaffsa. Vafan va hemma när kvalen går. och har man inte tv4+, ja stackars er.
Nu var det trots allt det inte vad mitt inlägg handlade om. Det var att de anställda på Tv4 är muppar och inte kan göra någonting rätt.
Zzzzzzzz!
Gud bevare konungen och fosterlandet!
Star_Peppe
-
Dansk TV som inte hade någon F1 förare iår innan världshistoriens mest värdelösa sopa och skitförare Kielsa har fan ett bredare Formel 1 program än Tysk TV nästan. De visar Formel 3000 t.o.m. ,
Hur svårt ska det vara för Svensk TV att fixa något jävla Formel 1 magasin. Det är ju så jävla pinsamt. T.o.m förbannat jävla skit som Brasiliansk och Tysk jävla skämtfotboll har egna magasiin med studiopanel och allt annat skit.
Hur svårt ska det vara för Svensk TV att fixa något jävla Formel 1 magasin. Det är ju så jävla pinsamt. T.o.m förbannat jävla skit som Brasiliansk och Tysk jävla skämtfotboll har egna magasiin med studiopanel och allt annat skit.
-
-
Läst på tv4.ses chatt efter Spaniens GP:
Fråga: Kan inte TV4 utöka sina F1 sändningar ännu mer, med tex en studio?
Björn Andersson: Vi har haft studio på prov, och det föll väl ut. Vi måste bara hitta ekonomi och personal för att detta ska bli permanent. Jag hoppas att det blir så inom snar framtid
Undrar när en snar framtid är? Men hopp kanske finns att det blir bättre program. Nu bröt de än en gång intevjuerna JPM hade tydligen någon frän kommentar. Nån som hörde vad?
Ferrari (Barrichello) kommer igen till Monza
Fråga: Kan inte TV4 utöka sina F1 sändningar ännu mer, med tex en studio?
Björn Andersson: Vi har haft studio på prov, och det föll väl ut. Vi måste bara hitta ekonomi och personal för att detta ska bli permanent. Jag hoppas att det blir så inom snar framtid
Undrar när en snar framtid är? Men hopp kanske finns att det blir bättre program. Nu bröt de än en gång intevjuerna JPM hade tydligen någon frän kommentar. Nån som hörde vad?
Ferrari (Barrichello) kommer igen till Monza
-
-
-
-
Trodde du tyckte om brasiliansk fotboll?? (av din bild att dömma) . För övrigt måste jag säga att du har ett underbart vårdat språk och det är en fröjd att läsa dina ständigt nyanserade inlägg!!FerrariSchumi skrev:Dansk TV som inte hade någon F1 förare iår innan världshistoriens mest värdelösa sopa och skitförare Kielsa har fan ett bredare Formel 1 program än Tysk TV nästan. De visar Formel 3000 t.o.m. ,