Loppet i Spanien och TV 4
-
Loppet i Spanien och TV 4
Nu slutar jag snart att se på Formula 1 i alla fall via TV4, igen så går idioterna in med reklam när det är dags för depåstopp, va faan har de ingen känsla alls eller koll på hur loppen är upplagda. Det är inte första gången precis som de gör på detta vis.
Nu är det snart dag för stopp två, Och de gör det igen!!!!
Nu är det snart dag för stopp två, Och de gör det igen!!!!
-
Ja det är jävligt störrande dessa reklamavbrott , men det var inte det ändas jag störde mig på idag dessa producenter som inte kan hitta de sekvänser i loppet där det finns lite spänning och dramatik som mellan damatta och ralf utan man välje att ta en billd med mikael och alonsos målgång som man redan vet hur det går med
-
Ja det händer också ofta att vi inte får följa spännande upplösningar längre ner i fältet när det är dags för målgång, det är nog någon regel att de ska följa ledaren sista varvet, i så fall en idiotisk regel. Det räcker ju att de klipper in när ledaren går i mål och sedan tillbaka dit där är en fight.
Detta styr ju inte TV4 över men likförbannat håller jag med om att det är irriterande.
Kul med Alonso och Ferrari tillbaka i topp igen.
Detta styr ju inte TV4 över men likförbannat håller jag med om att det är irriterande.
Kul med Alonso och Ferrari tillbaka i topp igen.
-
-
Ovanligt spännande och kul lopp för en gångs skulle från Barcelona. Kul att det är lite olika bilar och förare som är med och fightas.
Reklamavbrotten var ju riktigt dåligt planerade. Först ska de ha avbrott sen inte och sen i alla fall... suck. Finns ju faktiskt varv då det händer mindre och som tål avbrott... men nej då.
Reklamavbrotten var ju riktigt dåligt planerade. Först ska de ha avbrott sen inte och sen i alla fall... suck. Finns ju faktiskt varv då det händer mindre och som tål avbrott... men nej då.
-
-
Visste ni att...
...Marc Gene, Williams testförare har gjort över 1000 testvarv i Barcelona i vinter?
...Barcelona är den bana som flest stall använder som testbana, hela 30 testdagar har det varit innan detta lopp?
...Start och målrakan är 1042 meter lång?
...Ferrari F2003-GA är en röd haj?
...Janne B inte kommenterade helgens F1 på TV4?
Jaha, det visste ni redan...
...Marc Gene, Williams testförare har gjort över 1000 testvarv i Barcelona i vinter?
...Barcelona är den bana som flest stall använder som testbana, hela 30 testdagar har det varit innan detta lopp?
-
-
-
Jä-ligt kul med Alonso faktiskt.
Det var f-n va Renault har en bra bil.
Den med lite mer hästar vore rena mardrömmen.
Men tyvärr, Bridgestone är ju ett skämt.
Börjar bli lite likt 98 när Bridgestone var totalt överlägsna Good Year.
Michelin är ett klart bättre gummi.
Det är Ferrari på Bridgestone, sen är det Michelin-bil på Michelin-bil.
Hoppas att Bridgestone får fram ett bra däck snart.
Men tycker det fortfarande verkar som om vissa av Michelinbilarna medvetet använder väldigt slitna däck...
Nä, jag börjar tycka att det snart är dags att införa ett standarddäck som alla får använda. Varför ska man införa gemensamma komponenter såsom bromsar & vingar när det är däcken som gör den stora skillnaden?
Det var f-n va Renault har en bra bil.
Den med lite mer hästar vore rena mardrömmen.
Men tyvärr, Bridgestone är ju ett skämt.
Börjar bli lite likt 98 när Bridgestone var totalt överlägsna Good Year.
Michelin är ett klart bättre gummi.
Det är Ferrari på Bridgestone, sen är det Michelin-bil på Michelin-bil.
Hoppas att Bridgestone får fram ett bra däck snart.
Men tycker det fortfarande verkar som om vissa av Michelinbilarna medvetet använder väldigt slitna däck...
Nä, jag börjar tycka att det snart är dags att införa ett standarddäck som alla får använda. Varför ska man införa gemensamma komponenter såsom bromsar & vingar när det är däcken som gör den stora skillnaden?
-
Är Schumachers obefintliga hårväxt i framför allt ansiktsområdet då undantaget som bekräftar regeln?Mad Mako skrev:Jag anser det med dagens tillställning bevisat att styrkan hos en F1-förare sitter i det parti av skäggväxten som går från hårfästet och nedåt framför örat.
Snyggt kört av Alonso och snyggt jobbat av Renault!
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
-
Om det nu är däcken så kan Ferrari gott stå där med sitt Bridgestone-kontrakt ett par år till.Tifosi skrev:
Alonso
Parkerade bilar på gridden
-
Uppenbarligen.LuckyStrike1 skrev:Är Schumachers obefintliga hårväxt i framför allt ansiktsområdet då undantaget som bekräftar regeln?
Eller så kan det var så att han fuskar järnet med lösskägg och hela tjofräsen när ingen ser på och lyckas på så sätt bättra på sina föraregenskaper. Som doping ungefär... OMG!!! Schumi är dopad!
Kom ihåg vem som sa det först!
-
Man saknade blomman idag. Tror Björn att han kommenterar för radio?PeppeF1 skrev:Visste ni att...
Sedan får den spanska bildproducenten sluta att knarka på arbetstid!
-
Barricello visade att skäggväxten bör vara väl kontrollerad och begränsad till vissa områden för att fungera. Tillbaka till skolbänken.
Jag väntade mig att Alonso skulle vara vass den här säsongen men han överträffar faktiskt mina högsta förhoppningar. Väldigt stabil idag och Barri hade ju inte en chans.
Jag väntade mig att Alonso skulle vara vass den här säsongen men han överträffar faktiskt mina högsta förhoppningar. Väldigt stabil idag och Barri hade ju inte en chans.
-
Ja, det här var det sämst producerade loppet i år i alla fall. Det var lite MTV-känsla mellan varven när det hoppades mellan kameror och kameramännen och -kvinnorna inte hade en aning om vad de borde följa. Bäst var väl när de zoomade in Firman i kampen mellan da Matta och Ralf Schumacher. Det var originellt om inte annat.
-
-
-
-
-
-
-
-
och Björn heter inte Andersson längre. Det visste han knappt själv...PeppeF1 skrev:Visste ni att...
Keep on Boppin´
-
-
-
För att vara Barcelona tyckerj ag loppet var helt okay - det är sällan några höjdarlopp på den banan men den här gången var det faktiskt en hel del intressanta dueller i loppet.
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"
-
Som bildproducenten och TV4 effektivt lyckades förstöra för oss tittareLuckyStrike1 skrev:det är sällan några höjdarlopp på den banan men den här gången var det faktiskt en hel del intressanta dueller i loppet.
(Gösta ser lite kroatisk ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör honom till rasist?)
Äntligen!
Äntligen!
-