Såg loppet på danska TV3 + till största delen idag - vilken höjdare
Först började sändningen 13,00 med inledningssnack där Tom Kristensen och Jason Watt var i studion.
Reportage från de tre första loppen,
Wtt poträtt av Kimi Räikkönen (kul detalj att Nicolas Kiesa anställdes som förarinstruktör till Kimi under FFord tiden , han gjorde sitt jobb bra ),
Ett reportage om Imola-banan och loppen genom åren innan man trappade upp med förhandssnack inför loppet. En riktig höjdare!
Sen loppet och efter loppet lite efterhandssnack samtidigt som man gick igneom loppets höjdpunkter. TV4 är milslängder ifrån - det är så här man ska sköta en F1-sändning.
Just nu har TV4 en enda fördel - Janne Blomqvist. Hade det inte varit för honom hade jag inte sett en sekund av loppet på TV4.
TV-bevakning
-
TV-bevakning
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
-
tyvärr var ju både Eje och Blomman totalt bortkollrade i dagens lopp. De hade inte ett rätt när de diskuterade stallens taktik. Renault på 3-stoppare, Schumi behövde dra ifrån Kimi med 20 sekunder m.m.? Hade de huvet under armen eller....
Annars skötte de sig väl rätt bra, klarar inte av danska så det skulle bli att kolla med ljudet avstängt om jag hade den kanalen.
Annars skötte de sig väl rätt bra, klarar inte av danska så det skulle bli att kolla med ljudet avstängt om jag hade den kanalen.
-
-
- Utvisad