Hej på er alla jag skulle behöva ha lite hjälp av er. Det är så här att jag äger en helt ny f1 sida och vi är två som jobbar med den men jag mest.4
Nu är det så här att jag skulle vilja ha lite hjälp med en sak. Jag letar efter lite fakta om formel1 stallens histora som skall läggas upp även fakta om banorna vet något vart man kan hitta sånt, eller vet någon av er lite om detta.
www.formel1motorsport.com
behöver ha lite hjälp
-
-
Kanske skulle satsta på hjälp med det istället?Mad Mako skrev:Väldans massa särskrivningar på den sidan.
Ett tips i all välmening, som gör det lättare att läsa:
"Andra Test dagen för Sauber". "Test dagen" är ett ord, med liten bokstav, "testdagen". Det är bara namn som har stor bokstav i svenska, t.ex. Peter, Sauber, etc., inte onsdag, testdagen, april, etc.. Dessutom skriver vi ihop orden på svenska, till skillnad ifrån engelska. En skumtomte är nåt annat än en skum tomte, för att ta ett klassiskt exempel. Kanske småsaker, men det gör att det blir lättare att läsa, samt att sidan inte ser lika amatöraktig ut. Gör förstås inget om man missar lite då och då, men om det blir för mycket är det inte så bra, tycker jag.
Länkar du till Forza Motorsport, förresten?
-
-
-
Som vanligt så skramlar tomma tunnor mest....
Här är en länk som du kan hitta en del, sedan vet jag ju inte om det är något värde i att ta från en site och lägga upp på en annan..
http://www.ddavid.com/formula1/index1.htm
/mopar
Här är en länk som du kan hitta en del, sedan vet jag ju inte om det är något värde i att ta från en site och lägga upp på en annan..
http://www.ddavid.com/formula1/index1.htm
/mopar
"Ropen skalla - Alfa åt alla!"