Alex Yoong - får spö av Lavin

The American zone...
Användarens profilbild
JTarnstrom
Moderator

Alex Yoong - får spö av Lavin

Inlägg av JTarnstrom »

Jösses vad kass Yoong måste vara om han får spö av Lavin i fria träningen. Hoppas för Yoongs del att han har något att skylla på. Pratade med Mattias Andersson idag. Han har kört mot Lavin och vi kan väl säga att Mattias inte var imponerad. Ska bli kul det här.

Tärnström
Ordförande i MMAS, Max Mosley Appreciation Society.

Se nya regler: http://www.forza-motorsport.se/bbs/view ... 666#133666
Användarens profilbild
Razor

Inlägg av Razor »

Efter att ha sett Yoongs körning på plats i Österrike så är jag inte speciellt förvånad; han kan säkert köra fort rakt fram men det märktes väldigt tydligt vid inbromsningarna inför varje kurva att han fegade och inte hade den rätta attacken i sin körstil.
(Gösta ser lite kroatisk ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör honom till rasist?)

Äntligen!
SLC

Inlägg av SLC »

Han var snygg när han snurrade i bandepån idag.... :-? :crazy:
Moderator-polis ;-)
regenmeister

Inlägg av regenmeister »

Yoong 9:a.
Bourdais var snabb så länge det varade. Lite mer kontroll så är han ng välkommen till F1.
Åter blir jag mest trött på alla gulflagg och igångbogserade bilar. Vad ska de ha igång såna som Levin igen för? :zz:
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Yoong var bättre än Lavin ialla fall och en niondeplats är inte fy skam för killen tycker jag. Särskilt inte med tanke på att han körde en CART bil för första gången i fredags ... inte märkligt om han fick stryk då. I loppet idag skötte han sig i stort sett bra. Varvtiderna var helt ok, depåstoppen gick bra liksom starterna ....

Nog är han inte det bästa man skådat på en racingbana, men han såg inte helt oäven ut ändå. Man har skådat betydligt värre förare ialla fall, både i F1 och i andra klasser
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"

Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Powerslide

Inlägg av Powerslide »

Jag tänkte samma sak att fan vad kass Yoong måste vara efter första träningen. Inte så konstigt då han aldrig kört en Cartkärra förut. Han skötte sej skapligt bra i loppet dock.