Panik i Ferraristallet!?
-
Panik i Ferraristallet!?
Enligt Fredik af Petersen i kvällens radiosport så jobbar Ferrari för högtryck med den nya bilen!
Efter Melbourne så besutade man köra ett fyrdagarstest med den nya bilen, för att sedan om testet utföll positivt flyga bilen till Sepang.
Tyvärr så kraschade dom den nya bilen!
Efter Melbourne så besutade man köra ett fyrdagarstest med den nya bilen, för att sedan om testet utföll positivt flyga bilen till Sepang.
Tyvärr så kraschade dom den nya bilen!
-
-
-
Äsch, vad tusan!
Tror inte att de drabbats av panik. Visst tusan lägger man krut på den nya bilen, den gamla har de ju redan så mycket data om så den är ju nästan "självgående" om ni förstår mig rätt.
Nejdå, vi får nog se F12002 på Sepang också. Och jag är inte så orolig inför loppet där nere. Förmodligen kommer Michelinbilarna ha ett grymt däck där nere och McLaren och Williams samt Renault kommer vara giftiga. Men, jag tror och hoppas att herr Brawn kommer med någon skön taktisk lösning på det hela. Bara att hoppas att det inte blir så mycket SC nu. Da Matta borde ha välkomnats klart nu!
Förresten, länge sen Brawn gjorde någon sådär helt tokskön taktisk omläggning som för något år sedan, typ 97-98.
/gringo
Tror inte att de drabbats av panik. Visst tusan lägger man krut på den nya bilen, den gamla har de ju redan så mycket data om så den är ju nästan "självgående" om ni förstår mig rätt.
Nejdå, vi får nog se F12002 på Sepang också. Och jag är inte så orolig inför loppet där nere. Förmodligen kommer Michelinbilarna ha ett grymt däck där nere och McLaren och Williams samt Renault kommer vara giftiga. Men, jag tror och hoppas att herr Brawn kommer med någon skön taktisk lösning på det hela. Bara att hoppas att det inte blir så mycket SC nu. Da Matta borde ha välkomnats klart nu!
Förresten, länge sen Brawn gjorde någon sådär helt tokskön taktisk omläggning som för något år sedan, typ 97-98.
/gringo
-
-
-
-
Nej, inte riktigt. Men, jag kan säga att du inte har något att oroa dig för... Vartän Schumi eller Rubinho startar har de en fantastisk plan att köra efter. Hur den ser ut vet jag inte, är dock säker på att Ross tar fram sin supervassa hjärnhalva och reder ihop något som i slutändan, så länge inga SC, idiot-backmarkers eller liknande ställer till det. Men, Tarso kör ju inte längre så det borde inte vara några problem. Räkna också med att Ferrari inte kommer hålla på något av krutet under helgen!
/gringo
/gringo
-
Och i Ferraristallet är det ingen panik Mästaren kör som om det vore gokartracegringo skrev:Nej, inte riktigt. Men, jag kan säga att du inte har något att oroa dig för... Vartän Schumi eller Rubinho startar har de en fantastisk plan att köra efter. Hur den ser ut vet jag inte, är dock säker på att Ross tar fram sin supervassa hjärnhalva och reder ihop något som i slutändan, så länge inga SC, idiot-backmarkers eller liknande ställer till det. Men, Tarso kör ju inte längre så det borde inte vara några problem. Räkna också med att Ferrari inte kommer hålla på något av krutet under helgen!
/gringo
-