Sepang
-
Sepang
Dags för årets andra deltävling i helgen. Med tanke på styrkan som DC visade i säsongens första tävling är det frågan om någon är kapabel att rå på honom i helgen. Team schummie har nog legat sömnlösa och funderat vad de skall ta till för att hänga med.
-
...bör bli lika intressant som Melbourne. Vädret verkar kunna bli en faktor. Enligt prognosen idag, 24-33 grader och "thunderstorms" fre-sön....
Finns föraroveraller i galon?
Finns föraroveraller i galon?
"If I was forced to take one lap of F1, and only one.... with me into the grave, without ANY doubt what would be Ayrton Sennas first lap at European GP - Donington Park, 11th April 1993"
Murray Walker
Murray Walker
-
-
-
-
-
-
Jag är optimist. Williams gick bra på Sepang ifjol, så jag tror de går bra i år igen.
1: Montoya
2: Ralf
3: M Schumacher
Montoya varken snurrar i ledning eller blir påkörd av Schumacher den här gången. Ralf måste ta sig i kragen, och inte sjutton får vi ett Ferrari fritt podium två lopp i rad (även om jag gärna skulle vilja se Kimi på pallen istället)
Rubens bryter och skyller på HANS igen
1: Montoya
2: Ralf
3: M Schumacher
Montoya varken snurrar i ledning eller blir påkörd av Schumacher den här gången. Ralf måste ta sig i kragen, och inte sjutton får vi ett Ferrari fritt podium två lopp i rad (även om jag gärna skulle vilja se Kimi på pallen istället)
Rubens bryter och skyller på HANS igen
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
-
Fuhrer
Resultatet lyder:
1.Montoya
2.Stor schumacher
3.Trulli!
Micheline kommer att ha de bästa däcken och Trulli knycklar in sig på podiumet genom att de båda macarna, till min fasa, får bryta då den nytrimmade merca spisen inte pallar för temperaturen.
Kimi kommer dock ta Pole.
1.Montoya
2.Stor schumacher
3.Trulli!
Micheline kommer att ha de bästa däcken och Trulli knycklar in sig på podiumet genom att de båda macarna, till min fasa, får bryta då den nytrimmade merca spisen inte pallar för temperaturen.
Kimi kommer dock ta Pole.
-
-
- Utvisad
-
- Moderator
Verkar som om Bridgestone har en del jobb att göra till resten av säsongen. Trulli hade inga problem att hålla undan från Schumacher med samma mängd bränsle och det kan inte finnas någon annan förklaring än att det är däcken som fäller avgörandet. Barrichellos varvtider indikerade också att Bridgestonedäcken inte höll måttet.
Tärnström
Tärnström
Ordförande i MMAS, Max Mosley Appreciation Society.
Se nya regler: http://www.forza-motorsport.se/bbs/view ... 666#133666
Se nya regler: http://www.forza-motorsport.se/bbs/view ... 666#133666
-
-
Schumachers idiotimanöver Skönt att se killen bestraffad för en gångs skull. Att han ska behöva vara så stressad med bästa bilen till hands ....
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"
-
- Utvisad
En gångs skull??? Hur länge har du tittat på F1? Köper du bara bröderna brothers argument?LuckyStrike1 skrev:Schumachers idiotimanöver Skönt att se killen bestraffad för en gångs skull. Att han ska behöva vara så stressad med bästa bilen till hands ....
Racingincident säger jag!
/E
Kimi "I'm only in it for the money" Räikkönen - Historiens mest överskattade förare, och han begriper det inte själv.
Dessutom F1-världens störste fegis.
Dessutom F1-världens störste fegis.
-
- Utvisad
Har MS kanske läst nånstans om vår torpedhockey - men missförstått liteEnzoF1 skrev:En gångs skull??? Hur länge har du tittat på F1? Köper du bara bröderna brothers argument?LuckyStrike1 skrev:Schumachers idiotimanöver Skönt att se killen bestraffad för en gångs skull. Att han ska behöva vara så stressad med bästa bilen till hands ....
Racingincident säger jag!
/E
"The allied torpedo" = MS
-
Schumi blev väl bestraffad för sin fadäs på Magny Cours förra året t.ex? Det bevisar ju bara att han inte behandlas annorlunda utan får sota för sina brott. Nog kan man fundera på huruvida han skulle ha ett straff för den klantiga incidenten i söndags. Hur gick det med Pizzan då? fick han något straff för sin "köra på JPM och sedan flyga över skrotet som han lämnar efter sig"-manöver???
Äsch, jag är lugn inför framtiden. Kan vara kul med lite spänning också ju. Till skillnad från förra året. Men, nu måste Ferrari vinna resten av loppen om de ska upprepa fjolåret! Vilket jag hoppas inte händer. Gillar läsningen i tabellen nu, Ett helt koppel på 8 pinnar!!! Ser bra ut!
/gringo
Äsch, jag är lugn inför framtiden. Kan vara kul med lite spänning också ju. Till skillnad från förra året. Men, nu måste Ferrari vinna resten av loppen om de ska upprepa fjolåret! Vilket jag hoppas inte händer. Gillar läsningen i tabellen nu, Ett helt koppel på 8 pinnar!!! Ser bra ut!
/gringo