Forzajuryn
-
Forzajuryn
Ha, det var ju ett nytt och djärvt grepp. Bra val. Fram för fler dokusåpor.
Jag kom inte sist!
-
-
-
Mja, tror inte det. Det finns det allt för många av i min närhet. I Fagersta röstade 53 % på vänsterpartiet i kommunalvalet. Om jag möter nån på stan och pratar med den personen måste enligt statistiken den personen vara vänstervriden, då jag inte är det... Och enligt min mening är vänstervridna bakåtsträvare.
Åter till ämnet.
Jag saknar det "gamla" framförallt därför att det var kul att läsa motiveringarna för poängen/utebliven poäng, och debatten på forumet som följde.
Känns som om det "nya" tillkommit därför att redaktionen blivit förslöade gamla soffpotatisar. Är det inte så?
Åter till ämnet.
Jag saknar det "gamla" framförallt därför att det var kul att läsa motiveringarna för poängen/utebliven poäng, och debatten på forumet som följde.
Känns som om det "nya" tillkommit därför att redaktionen blivit förslöade gamla soffpotatisar. Är det inte så?
Och plötsligt är FERRARI/ACER ett favoritstall...
// Hood.
// Hood.
-
-
Näää, det har snarare tillkommit för att redaktionen hela tiden vill utveckla och försöka komma med nya grepp, istället för att vara lata och köra med gamla beprövade kort Dessutom tog inte FM mer tid än vad det här gör.Hood skrev: Känns som om det "nya" tillkommit därför att redaktionen blivit förslöade gamla soffpotatisar. Är det inte så?
FM:s stora svaghet var ju att Rubens gick och vann det! Det går ju inte att ha ett mästerskap där Rubens går och kammar hem förstapriset, det visar ju hur snett mästerskapet då är
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
-