Tjena!

Kungaklassen av motorsport...
Skinkstek

Inlägg av Skinkstek »

Eftersom DF1 kanske läggs ner så tänkte jag kolla läget här. Jag har titta på F1 sen Ronnie Petersons dagar. Var på Anderstorp 1978 med fassan. Brabhams damsugare är den snyggaste F1a jag sett. Gillar inte [Schumacher] men väl Kimi!

Vi ses i siktet!
Gäst

Inlägg av Gäst »

Det låter som om du kommer att passa in väldigt bra...
Caspar

Inlägg av Caspar »

Är också ny här, själv är jag troget Ferrari och Schumi fan :cool2:
Loranga

Inlägg av Loranga »

Välkommen, du passar nog också in :smile:
Användarens profilbild
Lemon

Inlägg av Lemon »

Tjenare Fläsklägg :grin: Den här sajten är även känd som SLP ([Schumacherfans] Paradise). Räkna med hård behandling om du inte dyrkar [Schumacher].

Nejdå, jag bara skoja. Välkommen till Forza :wave:
Macke T

Inlägg av Macke T »

Tjenare Forza !
En till flykting från DF1 inkomming!
E´man Finne som jag så håller man så
klart på ja ni vet! :wink:
Gäst

Inlägg av Gäst »

Mycket asylsökande på en dag. Här tillämpas inte regeln om första asylsite, hjärtligt välkommna.

(fler än jag som tycker att det är för få MS/Ferrari fans som söker sig hit. En kvotering av medlemmar med Finska sympatier kanske blir nödvändig för att kommande racingsässong skall bli uthärdlig)

(Skall inte detta flyttas till klotterplanket??)
labonte

Inlägg av labonte »

On 2003-02-15 11:25, Vodafone wrote:
Mycket asylsökande på en dag. Här tillämpas inte regeln om första asylsite, hjärtligt välkommna.

(fler än jag som tycker att det är för få MS/Ferrari fans som söker sig hit. En kvotering av medlemmar med Finska sympatier kanske blir nödvändig för att kommande racingsässong skall bli uthärdlig)

(Skall inte detta flyttas till klotterplanket??)
då tar vi och ändrar på det då :smile:

är ett troget Ferrari fan som tänkter flytta hit nu efter DF1´s slut
Användarens profilbild
Pastis
Mr Forza Motorsport

Inlägg av Pastis »

Ni är hjärtligt välkomna och hoppas vi kan erbjuda er ett bra och trevligt forum!

Ett ord till våra kära gamla medlemmar: Tänkt nu på att vi modererar mycket hårdare och vi tillåter er inte att förnedra andra medlemmar eller t.ex. förare med tillmälen och nidnamn. Sådana tilltag modereras så fort någon av moderatorerna sett det. Men vi är bara mänskliga och ibland missar vi säkert något. De som inte respekterar de nyare hårdare reglerna blir först varnad och sedan utesluten. Och det spelar ingen roll om personen i fråga varit aktiv här i fem år "och är respekterad och älskad"... Detta är vi från Forza stenhårda på!

Låt oss debattera motorsport och ha kul i klotterplanket, men tänkt på era medmänniskor!

Jag rekomenderar alla att läsa igenom följande: viewtopic.php?topic=2665&forum=2&10
Gäst

Inlägg av Gäst »

Labonte, känner mig redan förälskad i dig. Är du kvinna mellan 35-45, begåvad, rik och vacker skriv en rad för en date. Om inte, hjärtligt välkommen i alla fall. :grin:

<font size=-1>[ Detta Inlägg ändrades av: Vodafone den 2003-02-15 12:18 ]</font>
labonte

Inlägg av labonte »

On 2003-02-15 12:17, Vodafone wrote:
Labonte, känner mig redan förälskad i dig. Är du kvinna mellan 35-45, begåvad, rik och vacker skriv en rad för en date. Om inte, hjärtligt välkommen i alla fall. :grin:

<font size=-1>[ Detta Inlägg ändrades av: Vodafone den 2003-02-15 12:18 ]</font>
tyvärr stämmer inget du skrev men men

tackar tackar

:grin:
FerrariSchumi

Inlägg av FerrariSchumi »

Vad är det här? Skulle inte dom som inte höll på Schumacher vara tvungna att ansöka om specialtillstånd :sun:
petri99

Inlägg av petri99 »

Ser att det har kommit en hel del nya hit ...

Jag håller på finland även i den här sporten :hump:
Användarens profilbild
Sami

Inlägg av Sami »

Jo speciellt dom som håller på Schumacher och påstår att Eric Lindros är världens bästa hockeyspelare genom tiderna :???:

Välkomna alla nya. Det är inte så farligt här som endel skriver på DF1. Om någon skriver något otrewvligt så är det bästa att inte ens orka bry sig. Pastis eller Tärnström lär nog rensa bort otrevligheterna inom kort ändå.
Rediscoveryx

Inlägg av Rediscoveryx »

Jag är ytterligare en DF1-veteran som lämnat det sjunkande skeppet och vandrat över hit.
Användarens profilbild
Lemon

Inlägg av Lemon »

On 2003-02-15 12:57, Sami wrote:
Jo speciellt dom som håller på Schumacher och påstår att Eric Lindros är världens bästa hockeyspelare genom tiderna :???:
Dom? Mig veterligen är det bara FiatSkummi som hyser den förvirrade åsikten att Eric Lindros är någonting att ha :crazy: Har förresten för mig att det är Fedorov som är FS´s stora kelgris.
Användarens profilbild
JTarnstrom
Moderator

Inlägg av JTarnstrom »

Jag får väl också passa på att hälsa alla DF1:are välkomna. Kul att ni hittar hit - och synd att ni inte gjorde det tidigare ;) Känn framförallt inte att ni befinner er på bortaplan. det här forumet är lika mycket ert som någon annans. Om alla bara håller sig till reglerna, och att ni framförallt ger oss chansen att hitta rätt nivå på tillämpningen av reglerna (vi kommer säkerligen att göra felaktiga bedömningar vid något tillfälle, men så är det med moderering), ska det nog bli bra i slutänden.

Än en gång, välkomna!

Tärnström (vare sig Schumacher- eller Montoya-fan, bara ett racefan)
Ordförande i MMAS, Max Mosley Appreciation Society.

Se nya regler: http://www.forza-motorsport.se/bbs/view ... 666#133666
Användarens profilbild
AndersF1

Inlägg av AndersF1 »

On 2003-02-15 14:22, JTarnstrom wrote:
Hill då? :grin:

Eldritch

Inlägg av Eldritch »

Jag ansluter mig till skaran av ex-DF1'are.

Är väl mest känd som den störta Renault-token på DF1. :wink:
Användarens profilbild
Sami

Inlägg av Sami »

Välkommen Eldritch the Renault fan.

On 2003-02-15 14:03, Lemon wrote:
Dom? Mig veterligen är det bara FiatSkummi som hyser den förvirrade åsikten att Eric Lindros är någonting att ha :crazy: Har förresten för mig att det är Fedorov som är FS´s stora kelgris.
Ja, se killen har ju dålig koll på både F1 och Hockey :wink:
RALLYTOK

Inlägg av RALLYTOK »

Va är det som hände????
Va är DF1 för något??
Kom gärna in till övrig Bilsportklasser (rally så klart) här diskutera vi om de riktiga chafförerna.... :smile:
Långt ifrån champangedrickande wannabe :grin:

<font size=-1>[ Detta Inlägg ändrades av: RALLYTOK den 2003-02-15 18:28 ]</font>
Användarens profilbild
JTarnstrom
Moderator

Inlägg av JTarnstrom »

On 2003-02-15 17:25, AndersF1 wrote:
Hill då? :D
Graham?

Tärnström
Ordförande i MMAS, Max Mosley Appreciation Society.

Se nya regler: http://www.forza-motorsport.se/bbs/view ... 666#133666
Användarens profilbild
AndersF1

Inlägg av AndersF1 »

On 2003-02-15 18:28, JTarnstrom wrote:
On 2003-02-15 17:25, AndersF1 wrote:
Hill då? :grin:
Graham?

Tärnström
Nej, Phil förstås... Nänä, försök inte, alla har vi ett lik i lasten (det dök upp i SÄPO:s register vid kommisionens rapport läste jag). Själv gillade jag Ferrari litegrand, innan Schumis dagar, dock inget riktigt fan, men positiva tankar om stallet dök ibland upp. *skäms*

Användarens profilbild
woodi

Inlägg av woodi »

On 2003-02-15 18:42, AndersF1 wrote:
Själv gillade jag Ferrari litegrand, innan Schumis dagar, dock inget riktigt fan, men positiva tankar om stallet dök ibland upp.
Måste ju berott på Alsei då! :grin: :cool:
ost

Inlägg av ost »

Tjena. DF1 här också.
Användarens profilbild
manson

Inlägg av manson »

Tjena allihopa!
Är oxå nykomling i detta lilla forum.Har mina sympatier ganska spridda och är mest trött på Ferraridominansen, men den största delen av hjärtat ligger hos Renault och Jordan!! Kul om det går bra för Toyota oxå med tanke på att vi har en landsman i teamet, om än inte bakom ratten :smile:
Robert.

Inlägg av Robert. »

Välkomna hit allihop. MNig känner ni DF1are säkert sedan tidigare. Själv flyttade jag hit redan i maj förra året efter den dråpliga nedläggningen av den svenska nyhetssiten.
MagnusH

Inlägg av MagnusH »

Hette MagnusH på DF1 oxå, har varit medlem här på Forza längre än på DF1 faktiskt, men inte så aktiv när det gäller skrivandet.. kanske dags för en ändring!
Användarens profilbild
MGRacing

Inlägg av MGRacing »

"Ny-gammal" medlem som mest komma hålla till på Klotterplanket och Spel-forumet.. men självklart försöker jag ha full koll på vad som händer i verkligheten oxå. :smile:
ESRL Driver of the year 2002
IWSC Champion 2002
Elio De Angelis

Inlägg av Elio De Angelis »

jag är "De Angelis" från df1... tvillingbror med Hasse M :razz:

men jag har varit här nåt år nu.