F1 Season Review
-
Vet inte om det är "passande" att lägga in här, men jag rekommenderar varmt att köpa FIA:s Season Reviews som finns från 1981 och framåt.
Väldigt bra gjort de flesta är på 2 timmar och täcker säsongerna från kval till tävling, ett måste om man gillar F1 tycker jag. Personligen gillar jag de här gamla bilarna mer än dagens..så snygga är de.
Finns att köpa på Amazon UK t.ex.
Väldigt bra gjort de flesta är på 2 timmar och täcker säsongerna från kval till tävling, ett måste om man gillar F1 tycker jag. Personligen gillar jag de här gamla bilarna mer än dagens..så snygga är de.
Finns att köpa på Amazon UK t.ex.
Jag anser bara att 98 o 99 är något att ha. Nåja, kanske även 82. Om man kunnat få de där på DVD med Bernievision hade de varit bra, men nu får man nog spara dem lopp för lopp i stället.
Herr Mobiltelefonabbonemang, passa på nu att bunkra upp för fler VM med röda vinnare blir det inte på några år, eller skall Plantageägarsonen och pappas pojke ta över efter en desillusionerad [Schumacher] 2004?
Herr Mobiltelefonabbonemang, passa på nu att bunkra upp för fler VM med röda vinnare blir det inte på några år, eller skall Plantageägarsonen och pappas pojke ta över efter en desillusionerad [Schumacher] 2004?
-
-
-
-
Jeg anbefaler de som ønsker seg disse review videoene å gå til http://www.ebay.com og søk på formula 1 video. Der er det alltid slike videoer lagt ut på auksjon, og muligheten er stor fpr å få mange billig.
-
Galne F1, vad får dig att dra så förhastade slutsatser??On 2003-02-07 12:45, Crazy F1 wrote:
En fråga...Vodaphone....var du Zz innan alltså? Varför byta Nick?
zz var en bekant till mig. Jag saknar honom. Det var några kycklinghjärnor som inte önskade ha honom här. Hjärnorna räckte inte till att säga det till honom utan hönsen gick långa omvägar. Så zz bad mig bevaka hans intressen här.
-
En gång i tiden fanns det en ryggradslös amöba som falskt utgav sig för att vara vän med några sportentusiaster som satsade stor del av sin fritid samt pengar på att odla sitt intresse, men denne uppenbart falske "vän" gjorde allt han kunde för att förstöra för sina s.k. vänner trots deras uttalade önskan om att han skulle upphöra med denna förstörande verksamhet. När han i ett sällsamt anfall av insikt om att hans förstörelselusta kanske inte uppskattades av alla så gav han sig på egen begäran iväg, då han uppenbarligen inte bara kunde ändra sig och istället kanske t.o.m. hjälpa dem han verkade utge sig för att vara vänner med. Men som många amöbor kom han snart krypande tillbaks igen, men nu under falsk namn.
Bara en historia, inget annat.
Bara en historia, inget annat.
Amöbor är ljusskygga och gillar inte ljus. Dom gömmer sig i fuktiga skrevor med lågt ph, där ingen kommer åt dom. Du får läsa på lite innan du skriver fabler. Lite mer research helt enkelt.
Riktiga vänner förstör aldrig för sina riktiga vänner, det är bara falska vänner som förstör för sina falska vänner.
Det är bara vindflöjlar och kappvändare som ändrar sig för att behaga andra, vänner accepteras som dom är.
Falskt namn???????
Bara några kommentarer, inget annat.
Riktiga vänner förstör aldrig för sina riktiga vänner, det är bara falska vänner som förstör för sina falska vänner.
Det är bara vindflöjlar och kappvändare som ändrar sig för att behaga andra, vänner accepteras som dom är.
Falskt namn???????
Bara några kommentarer, inget annat.
-
-
-
-
-
-