F1 Season Review

Kungaklassen av motorsport...
Användarens profilbild
El Scorcho

Inlägg av El Scorcho »

Vet inte om det är "passande" att lägga in här, men jag rekommenderar varmt att köpa FIA:s Season Reviews som finns från 1981 och framåt.

Väldigt bra gjort de flesta är på 2 timmar och täcker säsongerna från kval till tävling, ett måste om man gillar F1 tycker jag. Personligen gillar jag de här gamla bilarna mer än dagens..så snygga är de.

Finns att köpa på Amazon UK t.ex.

Gäst

Inlägg av Gäst »

Jag har köpt 5 rullar med F1. ca 1,5 timme / st från sässongerna 94,95,00,01 och 02, har även lagt in en option på 03. :grin:
Gäst

Inlägg av Gäst »

Jag anser bara att 98 o 99 är något att ha. Nåja, kanske även 82. Om man kunnat få de där på DVD med Bernievision hade de varit bra, men nu får man nog spara dem lopp för lopp i stället.
Herr Mobiltelefonabbonemang, passa på nu att bunkra upp för fler VM med röda vinnare blir det inte på några år, eller skall Plantageägarsonen och pappas pojke ta över efter en desillusionerad [Schumacher] 2004?
Användarens profilbild
El Scorcho

Inlägg av El Scorcho »

De började med F1 Season review 1981 om jag förstår rätt. Tycker 1981 och 1982 är intressanta och bra gjorda. 1983 är riktigt dåligt gjord (loppen är med men det är ganska tramsigt kommenterande) ..sedan har jag sett 1986 - bra gjord och 1993 - bra gjord.
Ska ta en titt på 1987 snart.
Användarens profilbild
frongor

Inlägg av frongor »

Jag sitter på samtliga mellan 81-02 och 03 bör väl köpas snart.. Visst är kvaliten lite skiftande mellan åtgångarna men de är samtliga prisvärda.
Crazy F1

Inlägg av Crazy F1 »

tjena frongor....Jo det är bra att du köper dem så kan jag ju kopiera dem :smile:

En fråga...Vodaphone....var du Zz innan alltså? Varför byta Nick?
FVH

Inlägg av FVH »

Jeg anbefaler de som ønsker seg disse review videoene å gå til http://www.ebay.com og søk på formula 1 video. Der er det alltid slike videoer lagt ut på auksjon, og muligheten er stor fpr å få mange billig.
Användarens profilbild
El Scorcho

Inlägg av El Scorcho »

Fast vitsen med Amazon eller liknande är ju att man har returrätt, rätt att klaga och att videon eller DVD:n är helt OK..
Gäst

Inlägg av Gäst »

On 2003-02-07 12:45, Crazy F1 wrote:
En fråga...Vodaphone....var du Zz innan alltså? Varför byta Nick?
Galne F1, vad får dig att dra så förhastade slutsatser??

zz var en bekant till mig. Jag saknar honom. Det var några kycklinghjärnor som inte önskade ha honom här. Hjärnorna räckte inte till att säga det till honom utan hönsen gick långa omvägar. Så zz bad mig bevaka hans intressen här. :grin:
Användarens profilbild
AndersF1

Inlägg av AndersF1 »

En gång i tiden fanns det en ryggradslös amöba som falskt utgav sig för att vara vän med några sportentusiaster som satsade stor del av sin fritid samt pengar på att odla sitt intresse, men denne uppenbart falske "vän" gjorde allt han kunde för att förstöra för sina s.k. vänner trots deras uttalade önskan om att han skulle upphöra med denna förstörande verksamhet. När han i ett sällsamt anfall av insikt om att hans förstörelselusta kanske inte uppskattades av alla så gav han sig på egen begäran iväg, då han uppenbarligen inte bara kunde ändra sig och istället kanske t.o.m. hjälpa dem han verkade utge sig för att vara vänner med. Men som många amöbor kom han snart krypande tillbaks igen, men nu under falsk namn.

Bara en historia, inget annat. :smile:

Gäst

Inlägg av Gäst »

Amöbor är ljusskygga och gillar inte ljus. Dom gömmer sig i fuktiga skrevor med lågt ph, där ingen kommer åt dom. Du får läsa på lite innan du skriver fabler. Lite mer research helt enkelt.

Riktiga vänner förstör aldrig för sina riktiga vänner, det är bara falska vänner som förstör för sina falska vänner.

Det är bara vindflöjlar och kappvändare som ändrar sig för att behaga andra, vänner accepteras som dom är.

Falskt namn???????

Bara några kommentarer, inget annat. :wink:
nicolas

Inlägg av nicolas »

f1-tidningar är dyra
Crazy F1

Inlägg av Crazy F1 »

Ni är för galna, ok tack då vet jag......inte mer än vad jag visste innan :wink:
Gäst

Inlägg av Gäst »

Har du nålen är det bara att följa tråden... :wave:
Crazy F1

Inlägg av Crazy F1 »

Ja det är klart, men tyvärr var jag aldrig så bra i syslöjden, jag lärde mig aldrig att trä nålar....
Rediscoveryx

Inlägg av Rediscoveryx »

Jag har samtliga reviews från 1981-2001. 2002 kommer strax. De bästa i mitt tycke är de som kommenteras av Clive James, dvs 1982, 84 och 86.

2001 var också en grymt bra season review.
Användarens profilbild
Zapper

Inlägg av Zapper »

Tycker tyvärr att dessa reviews är allt för ytliga och endast snabbt rippar av en GP säsong.
Men bättre än inget, men faan ta Bernie.

Ser hellre hela lopp istället.
:grin:
Rediscoveryx

Inlägg av Rediscoveryx »

De från mitten av 90-talet (94-98) var sämst. Jag skulle tippa att minst en tredjedel av programmets tid gick åt till att visa depåstopp...
Användarens profilbild
El Scorcho

Inlägg av El Scorcho »

Håller med..82, 84 och 86 som kommenteras av Clive James är att rekommendera. Har bara sett 93 av de nyare årtalen, ska köpa lite fler. Det är klart beroendeframkallande.