Så. Nu har Bernie fimpat A1-Ring på samma sätt som man fimpade Spa-Francorchamps.
Två av seriens bästa banor försvinner på grund av respektive lands förbud mot tobaksreklam. Jag hoppas verkligen att de dyker upp i GP-kalendern igen i framtiden.
Nämn nått som är bra med skandalringen!
Skönt att slippa denna förväxta gokartbana som inte går att köra om på, ska bli betydligt intressantare med de nya F1 banorna i Asien.
Håller med ANFRAN. I remuskurvan hände det mera än i många andra lopp tillsammans. Förstakurvan var dock ingen höjdare och den borde ändrats för länge sedan.
A1-Ringen är ju en kul bana att kolla på. Tråkigt om den försvinner. Sedan skiter jag i om förarna inte tycker den är så kul att köra. Publiken får ju kul i allafall.
Spa är FORMEL 1..A1 är FORMEL 1..
om man tar bort alla snabba banor med utmanande kurvor och ersätter dem med vad jag tycker är förvuxna gocartbanor, typ nya Hockenheim då kommer F1 att försvinna.
Undrar om Bernie förstår att F1 faktiskt håller på att devalveras.
Synd att A1 försvinner, jakligt bra bana att se F1 live på, såg 7 av 9 kurvor från min plats, och det är nog ganska ovanligt. Dessutom ligger den helt skönt i Alperna med billiga fina små hotell i bergen.