Grattis Maestro
-
-
-
- Utvisad
-
-
-
-
- Utvisad
Återigen då:
När ska Montoya och Räkan börja visa lite vinnartakter då?
Hittills är det väl deras respektive stallkamrater som står för segrarna, eller har jag helt missat nåt (ja ja, jag vet hur det var i ett enda lopp där de flesta förarna helst ville ställa in...)?
Vem är det som står för vild fantasi egentligen?
Jag har de senaste åren läst om Räkan, Montoya och en massa andra blivande stjärnskott men när ska det börja hända saker egentligen?
Mika Häkkinen gjorde en sak riktigt och det var att lägga av när han insåg att Schumi utvecklats långt bortom honom själv...
Jag ser fram emot denna säsong... Räkan kommer ånyo att få stryk av DC och Montoya kommer som bäst att även i år vara likvärdig med Raffe (däremot kommer Montoya att göra ännu fler misstag i år pga frustration...)
Ni läste det här först!
/E
Hittills är det väl deras respektive stallkamrater som står för segrarna, eller har jag helt missat nåt (ja ja, jag vet hur det var i ett enda lopp där de flesta förarna helst ville ställa in...)?
Jag har de senaste åren läst om Räkan, Montoya och en massa andra blivande stjärnskott men när ska det börja hända saker egentligen?
Mika Häkkinen gjorde en sak riktigt och det var att lägga av när han insåg att Schumi utvecklats långt bortom honom själv...
Jag ser fram emot denna säsong... Räkan kommer ånyo att få stryk av DC och Montoya kommer som bäst att även i år vara likvärdig med Raffe (däremot kommer Montoya att göra ännu fler misstag i år pga frustration...)
Ni läste det här först!
/E
-
Ville bara framföra mina grattulationer till tidernas störste F1 förare. Var inte ens påtänkt då den näststörste av dom alla körde, men det kompenseras av att man är med och upplever några av de historiska segrar han och Scuderia ger oss.
Han har något/några år kvar och jag hoppas att han och Scuderia åter visar den brillianns som de visade 01 och 02.
Grattis
Han har något/några år kvar och jag hoppas att han och Scuderia åter visar den brillianns som de visade 01 och 02.
Grattis
-
Det tog mer än två säsonger även för din kelgris att vinna titlar.On 2003-01-03 14:19, EnzoF1 wrote:
Återigen då:
Ni läste det här först!
/E
Ralf och Dc är snabba och kompetenta förare, men dom kommer nog få det svettigt i framtiden.
-
34 år ... om Irvine inte får platsen hos Jordan, då är väl [Schumacher] näst äldst i fältet efter Panis?
Han kanske kan få en seger i Österrike i födelsedagspresent av sin kompis Rubens
<font size=-1>[ Detta Inlägg ändrades av: LuckyStrike1 den 2003-01-03 15:53 ]</font>
Han kanske kan få en seger i Österrike i födelsedagspresent av sin kompis Rubens
<font size=-1>[ Detta Inlägg ändrades av: LuckyStrike1 den 2003-01-03 15:53 ]</font>
-
-
-
- Utvisad
Nu räcker det ju inte med att vara snabb... se på Montoya som är ett utsökt exempel på en hypersnabb förare men som saknar resten som krävs för att vinna lopp och titlar...On 2003-01-03 15:10, Boy wrote:
Jag tror du har fel där Enzo. Räkan står för snabbheten av dom både silverpil-förarna och får han bara pilen att hålla så som David gör, så kan han gå långt redan denna säsong.
Det är ju ganska många som säger att det finns snabbare förare än Maestro... ändå är det han som vinner... alltså är det andra faktorer som spelar in.
Jag tror inte att Räkan kommer att kunna utmana i år.
/E
-
Nej, det räcker inte med att bara vara snabb. Man måste ha en snabb bil också för att prestera. Varken Montoya eller Räkan hade en bil som kunde mäta sig med Ferrarin.
Om McLaren lyckas bygga en bil som kan utmana Ferrari så kommer vi nog få se ett och annat skoj från Kimi. Han lär säkert inte vinna WDC nästa år, men han kan mycket väl bjuda upp till dans ett antal gånger.
Sedan att inte alla vill se Montoya och Räikkönen vinna är ju en annan sak
Om McLaren lyckas bygga en bil som kan utmana Ferrari så kommer vi nog få se ett och annat skoj från Kimi. Han lär säkert inte vinna WDC nästa år, men han kan mycket väl bjuda upp till dans ett antal gånger.
Sedan att inte alla vill se Montoya och Räikkönen vinna är ju en annan sak
-
-
Just det, Frentzen var med där också jag. TRedjen äldst dåOn 2003-01-03 16:29, PS wrote:
Hehe... tredje äldst. Efter Frentzen också.
Usch, killen kan ju hinna med en 3 titlar till innan hjälmen hamnar på hyllan.
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
-
On 2003-01-03 17:24, Lemon wrote:
Ni, förutom zz och Enzo, har missat poängen med den här topicen. Här ska vi hylla Maestro på hans födelsedag.
Hylla era mindre framgångsrika landsmän och plantageägarsöner får ni göra i någon annan topic. Förstått
Det var ju du som började få den att handla om annat!
-