Grattis Maestro

Kungaklassen av motorsport...
Användarens profilbild
Lemon

Inlägg av Lemon »

34 bast idag. Grattis, säger vi [Schumacherfans] :dance: :beer:
Användarens profilbild
jajo

Inlägg av jajo »

Nu vet jag var huvudvärken kom från.
/Jan
Användarens profilbild
Tommi

Inlägg av Tommi »

och illamåendet..

/ Tommi

Häkkinen - Räikkönen - Kovalainen
Användarens profilbild
EnzoF1
Utvisad
Utvisad

Inlägg av EnzoF1 »

Är det möjligen insikten att Maestro kanske har 6-7 säsonger kvar i sig och att det därför inte kan komma någon annan förare på fråga som WDC?

/E
Användarens profilbild
Sami

Inlägg av Sami »

Jaså, jag trodde dom mådde dåligt på grund av att schumacher blivit gammal och dekis.
Användarens profilbild
Lemon

Inlägg av Lemon »

Montoya och räkan kommer gå till historien som "the lost generation". Maestro krossar dom år efter år. Lätt.
Användarens profilbild
Sami

Inlägg av Sami »

Lemon, det är visst sunt med vildfantasi så "keep on day dreaming"
Användarens profilbild
EnzoF1
Utvisad
Utvisad

Inlägg av EnzoF1 »

Återigen då:

När ska Montoya och Räkan börja visa lite vinnartakter då?

Hittills är det väl deras respektive stallkamrater som står för segrarna, eller har jag helt missat nåt (ja ja, jag vet hur det var i ett enda lopp där de flesta förarna helst ville ställa in...)?

Vem är det som står för vild fantasi egentligen?
Jag har de senaste åren läst om Räkan, Montoya och en massa :grin: andra blivande stjärnskott men när ska det börja hända saker egentligen?

Mika Häkkinen gjorde en sak riktigt och det var att lägga av när han insåg att Schumi utvecklats långt bortom honom själv...

Jag ser fram emot denna säsong... Räkan kommer ånyo att få stryk av DC och Montoya kommer som bäst att även i år vara likvärdig med Raffe (däremot kommer Montoya att göra ännu fler misstag i år pga frustration...)

Ni läste det här först!

/E
Boy

Inlägg av Boy »

Jag tror du har fel där Enzo. Räkan står för snabbheten av dom både silverpil-förarna och får han bara pilen att hålla så som David gör, så kan han gå långt redan denna säsong. :angel:
/Boy
Gäst

Inlägg av Gäst »

Ville bara framföra mina grattulationer till tidernas störste F1 förare. Var inte ens påtänkt då den näststörste av dom alla körde, men det kompenseras av att man är med och upplever några av de historiska segrar han och Scuderia ger oss.

Han har något/några år kvar och jag hoppas att han och Scuderia åter visar den brillianns som de visade 01 och 02.

Grattis
Användarens profilbild
Sami

Inlägg av Sami »

On 2003-01-03 14:19, EnzoF1 wrote:
Återigen då:

När ska Montoya och Räkan börja visa lite vinnartakter då?

Vem är det som står för vild fantasi egentligen?
Jag har de senaste åren läst om Räkan, Montoya och en massa :grin: andra blivande stjärnskott men när ska det börja hända saker egentligen?

Jag ser fram emot denna säsong... Räkan kommer ånyo att få stryk av DC och Montoya kommer som bäst att även i år vara likvärdig med Raffe (däremot kommer Montoya att göra ännu fler misstag i år pga frustration...)

Ni läste det här först!

/E
Det tog mer än två säsonger även för din kelgris att vinna titlar.

Ralf och Dc är snabba och kompetenta förare, men dom kommer nog få det svettigt i framtiden.
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

34 år ... om Irvine inte får platsen hos Jordan, då är väl [Schumacher] näst äldst i fältet efter Panis?

Han kanske kan få en seger i Österrike i födelsedagspresent av sin kompis Rubens :wink:

Kepsjäveln passar dig fint, zz!

copywright TWM2

<font size=-1>[ Detta Inlägg ändrades av: LuckyStrike1 den 2003-01-03 15:53 ]</font>
Användarens profilbild
jajo

Inlägg av jajo »

On 2003-01-03 14:19, EnzoF1 wrote:

Ni läste det här först!

/E
Varför måste du vara först med all skit?
Kan inte vi få göra bort oss ibland också :smile:
/Jan
PS

Inlägg av PS »

On 2003-01-03 15:52, LuckyStrike1 wrote:
34 år ... om Irvine inte får platsen hos Jordan, då är väl [Schumacher] näst äldst i fältet efter Panis?
Hehe... tredje äldst. Efter Frentzen också. :cool:
Användarens profilbild
EnzoF1
Utvisad
Utvisad

Inlägg av EnzoF1 »

On 2003-01-03 15:10, Boy wrote:
Jag tror du har fel där Enzo. Räkan står för snabbheten av dom både silverpil-förarna och får han bara pilen att hålla så som David gör, så kan han gå långt redan denna säsong. :angel:
Nu räcker det ju inte med att vara snabb... se på Montoya som är ett utsökt exempel på en hypersnabb förare men som saknar resten som krävs för att vinna lopp och titlar...

Det är ju ganska många som säger att det finns snabbare förare än Maestro... ändå är det han som vinner... alltså är det andra faktorer som spelar in.

Jag tror inte att Räkan kommer att kunna utmana i år.

/E
Användarens profilbild
Sami

Inlägg av Sami »

Nej, det räcker inte med att bara vara snabb. Man måste ha en snabb bil också för att prestera. Varken Montoya eller Räkan hade en bil som kunde mäta sig med Ferrarin.

Om McLaren lyckas bygga en bil som kan utmana Ferrari så kommer vi nog få se ett och annat skoj från Kimi. Han lär säkert inte vinna WDC nästa år, men han kan mycket väl bjuda upp till dans ett antal gånger.

Sedan att inte alla vill se Montoya och Räikkönen vinna är ju en annan sak :wink:
Användarens profilbild
Lemon

Inlägg av Lemon »

Ni, förutom zz och Enzo, har missat poängen med den här topicen. Här ska vi hylla Maestro på hans födelsedag.

Hylla era mindre framgångsrika landsmän och plantageägarsöner får ni göra i någon annan topic. Förstått :crie:
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

On 2003-01-03 16:29, PS wrote:

Hehe... tredje äldst. Efter Frentzen också. :cool:
Just det, Frentzen var med där också jag. TRedjen äldst då :smile:

Usch, killen kan ju hinna med en 3 titlar till innan hjälmen hamnar på hyllan.
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"

Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Gäst

Inlägg av Gäst »

On 2003-01-03 17:24, Lemon wrote:
Hylla era mindre framgångsrika :monkey: landsmän och plantageägarsöner :crie:
Redaktionsmedlemmarna som ju skall föregå med gott exempel har en förmåga att spåra ur och förstöra alla topicar.

Användarens profilbild
Sami

Inlägg av Sami »

On 2003-01-03 17:24, Lemon wrote:
Ni, förutom zz och Enzo, har missat poängen med den här topicen. Här ska vi hylla Maestro på hans födelsedag.

Hylla era mindre framgångsrika landsmän och plantageägarsöner får ni göra i någon annan topic. Förstått :crie:
:???:
Det var ju du som började få den att handla om annat!
Användarens profilbild
Lemon

Inlägg av Lemon »

Nejdå, det är givetvis tillåtet att såga Maestros konkurenter i den här topicen.
Gäst

Inlägg av Gäst »

Nedförsbacken har börjat, det finns ingen återvändo.