De La Rosas fel att Jaguar misslyckades

Kungaklassen av motorsport...
Användarens profilbild
Engis

Inlägg av Engis »

iallafall enligt Irvine, undrar hur bra stämmningen mellan dessa två herrar är?

När Barrichella och Irvine bytte plats inför 2000 så trodde jag att Irvine hade dragit vinstlotten, mycket beroende på Barrichellos förmodade 2:dre förar status och Stewarts gryende form, men någonstans gick det käpprätt åt helvete för Jaguar och jag undrar om inte ett problem i heter Irvine, om han måste skylla sina och stallets misslyckande på sin förarkollega så undrar jag om han verkligen kan jobba i hip i ett lag, är hans ego så stort att han måste skylla på andra?

http://www.itv-f1.com/news/news_story/12843

<font size=-1>[ Detta Inlägg ändrades av: Engis den 2002-09-25 12:28 ]</font>
Zetor

Inlägg av Zetor »

Någon av Jaguars förare har fått sparken, frågan
är vilken av dom?
Tippar på Pedro!
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Jag måste säga att de la Rosa är en besvikelse, jag hade större förväntningar på honom än han har levererat. Säga vad man vill om Irvine, och det kan man, men det är han som har levererat det lilla man har kunnat till Jaguar. de la Rosa har inte bidragit med mycket, och det är ju ännu värre om det stämmer som Irvine nu säger om spanjorens "feedback" till stallet om utvecklingen av bilen.

Jag vet inte om Irvine är rätt väg att gå för JAguar heller, men de la Rosa är det definitivt inte.
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"

Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Användarens profilbild
Lemon

Inlägg av Lemon »

Michael Schumacher är väl den ende som lyckats "tämja" Eddie Irvine. Alla andra av irländarens teamkompisar har ju haft problem med honom på något sätt.
Användarens profilbild
JTarnstrom
Moderator

Inlägg av JTarnstrom »

Irvine är ju erkänt skicklig på att få sina stallkollegor sidsteppade av teamet. Nu är det en del av jobbet att klara av typer som Irvine och deet är väl bara att hålla med om att De la Rosa inte har lyckats något vidare värst bra i år. Klarar man inte av IRvine lär man inte vara något mästarämne så i den bemärkelsen får vi väl vara tacksamma att Irvine hjälper oss att sålla agnarna från vetet.

Tärnström
Ordförande i MMAS, Max Mosley Appreciation Society.

Se nya regler: http://www.forza-motorsport.se/bbs/view ... 666#133666
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

On 2002-09-25 14:11, Lemon wrote:
Michael Schumacher är väl den ende som lyckats "tämja" Eddie Irvine. Alla andra av irländarens teamkompisar har ju haft problem med honom på något sätt.
Schumacher hade ju mycket god hjälp av Todt och övriga ledningen i Ferrari när det gällde att "tämja" Irvine också :wink:
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"

Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish