Vad tycker ni?

All racing med "standardbilar".
Gäst

Inlägg av Gäst »

Fick ett brev från en dam som vill att vi sponsrar dom med 4-5 stora förstahjälpenväskor.

Det är "Nåkab Rescue Team" som reser runt på motortävlingar (Bla. stcc Mantorp, Top Fuel Tour i Tullinge , norge mm) .

Vi får vårt företagsnamn på bilarna mm mm.

Vill ogärna att vi förknippas med sunkracing, men å andra sidan så vill vi att dessa F1 förarewannebees skall få förstaklassig hjälp om det går lite tokigt.

Vad tycker ni?
Användarens profilbild
JTarnstrom
Moderator

Inlägg av JTarnstrom »

En självklarhet. En anledning för dig att besöka nästa års evenemang. Hör även med SLC-Fredrik om sponsringsmöjligheter när ni träffas för kepsöverlämning.

Tärnström
Ordförande i MMAS, Max Mosley Appreciation Society.

Se nya regler: http://www.forza-motorsport.se/bbs/view ... 666#133666
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Bättre och sponsra motorsport än något annat bara. Försök få till en klausul om sämre utrustning åt Flash bara :grin:

Såg jag rätt när jag såg att han aldrig var med på prisutdelningen på Mantorp när mästerskapet avslutades? Riktigt usel förlorare i så fall :down:
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"

Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Användarens profilbild
JBS

Inlägg av JBS »

Frågan är om sunkracingen vill förknippas med zz. Men dom vet väl inte vad dom ger sig in på...
Jag kom inte sist!
Gäst

Inlägg av Gäst »

Det var precis det jag trodde att du skulle skriva JBS. Att det skulle ta så lång tid innan inlägget kom är dock lite förvånande. :grin:

Visst är det underbart när man känner sin fiende. :wink:
Användarens profilbild
JBS

Inlägg av JBS »

Jag trodde väl att du skulle skriva så denna gång med zz, och snabb var du oxå.
Jag kom inte sist!
Gäst

Inlägg av Gäst »

:grin: