Herdez Competition kommer att bli ett tvåbilsteam nästa år.
Anledningen är att teamet har valt att agera inkörsport åt unga talanger. Men nu vill de ha en erfaren förare som kan hjälpa till att utveckla bilen och som kan agera mentor åt Dominguez.
Enligt en intervju med Moreno på Cart.com radion så är han bara en signatur ifrån att bli denna förare.
Stallchefen dementerade väl inte heller detta vid en senare intervju.
Kul för Moreno i så fall!
Roberto Moreno tillbaks som Cart chaffis?
-
-
-
-
-
-
-
- Moderator
G-Town,
tackar för berömmet men den här gången förtjänade jag det inte. VAr ett steg efter hela tiden men det kanske inte är så konstigt när man sitter bredvid en av de bästa motorsportkommentatorerna jag har hört - Mattias Andersson. Den killen har verkligen koll på läget. För att inte tala om intervjun med Kenny. Ett riktigt bottennapp från min sida men vad fan ska man fråga killen om efter en sån inledning på loppet?
Minns inte riktigt vad vi sa angående Stefan Johansson men undrar om vi inte avsåg Kenny och Stefan när vi pratade om flera svenskar i CART. Har inte hört något rykte om vem som eventuellt skulle vara aktuell i Stefans stall.
Tärnström
tackar för berömmet men den här gången förtjänade jag det inte. VAr ett steg efter hela tiden men det kanske inte är så konstigt när man sitter bredvid en av de bästa motorsportkommentatorerna jag har hört - Mattias Andersson. Den killen har verkligen koll på läget. För att inte tala om intervjun med Kenny. Ett riktigt bottennapp från min sida men vad fan ska man fråga killen om efter en sån inledning på loppet?
Minns inte riktigt vad vi sa angående Stefan Johansson men undrar om vi inte avsåg Kenny och Stefan när vi pratade om flera svenskar i CART. Har inte hört något rykte om vem som eventuellt skulle vara aktuell i Stefans stall.
Tärnström
Ordförande i MMAS, Max Mosley Appreciation Society.
Se nya regler: http://www.forza-motorsport.se/bbs/view ... 666#133666
Se nya regler: http://www.forza-motorsport.se/bbs/view ... 666#133666
-
-