STCC och protestcirkusen

All racing med "standardbilar".
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Finns det någon annan racingserie i världen som generar lika mycket protester efter varje lopp som STCC ????

Inte ett resultat är bestämt förrän upp till dagar efter målgång pga av att alla lämnar in protester mot alla och gnäller och bråkar. Om de lärde sig att inte slå ihop med varandra så ofta under racen utan istället försöka köra som racingförare kanske man för en gångs skull kunde slippa hälften av protesterna...

STCC börjar alltmer likna ett kringresande folkracesällskap ...

<font size=-1>[ Detta Inlägg ändrades av: LuckyStrike1 den 2002-07-07 00:36 ]</font>
Användarens profilbild
ANFRAN

Inlägg av ANFRAN »

Preliminärt betyder......
Användarens profilbild
Bopper

Inlägg av Bopper »

...inte det LS1 tror. :grin:
Keep on Boppin´
Användarens profilbild
Salo

Inlägg av Salo »

On 2002-07-06 19:56, LuckyStrike1 wrote:
STCC börjar alltmer likna ett kringresande folkracesällskap ...
Lite såpopera över det hela, och nu hotas tydligen både Flash och Nicklas av uteslutning Nicklas för lite för tuffa tag på banan och Flash för lite för hårda tag/ord utanför banan.
Men tidigt imorgon så får vi veta vem som blev sexa.
Men LS1 visst är det kul att det händer lite och händer det inte på banan så fixar man det i depån :rock:

3500 åskådare orkade ta sig till tävlingen vilken flopp att köra även på lördagen och endast 11 bilar kom till start :down:

Jag är inte ung nog för att veta allt...
regenmeister

Inlägg av regenmeister »

De kanske kan intressera nån av sunkkanalerna att göra en dokusåpa om alla intriger i sunkracingen. :wink:
Jag var bättre förr.
Användarens profilbild
Salo

Inlägg av Salo »

On 2002-07-06 23:04, regenmeister wrote:
De kanske kan intressera nån av sunkkanalerna att göra en dokusåpa om alla intriger i sunkracingen. :wink:
Har hört att Canal Digital släpper F1 nästa år till fördel för STCC och ETCC :razz:
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

22 protester är inlämnade efter dagens F1 kval och imorgon räknar arrangörerna med att ytterligare 22 protester ska lämnas in... jorå, låt oss avgöra ALLA STCC race inför en tävlingsjury istället så slipper de inte förstöra sina bilar ute på banan. Segern görs helt enkelt upp i domarrummet på varje bana, inga bilar behöver förstöras så har vi dessutom sparat in en massa pengar och klassen är kostnadseffektiv - häpp :smile:

Preliminärt betyder för övrigt preliminärt :saucy:

<font size=-1>[ Detta Inlägg ändrades av: LuckyStrike1 den 2002-07-07 00:35 ]</font>
Användarens profilbild
Salo

Inlägg av Salo »

On 2002-07-07 00:34, LuckyStrike1 wrote:
låt oss avgöra ALLA STCC race inför en tävlingsjury istället så slipper de inte förstöra sina bilar ute på banan.
Vill du förklara vad du menar med att de slipper inte förstöra sina bilar på bana :razz:
Användarens profilbild
Bopper

Inlägg av Bopper »

On 2002-07-07 00:34, LuckyStrike1 wrote:
22 protester är inlämnade efter dagens F1 kval och imorgon räknar arrangörerna med att ytterligare 22 protester ska lämnas in... jorå, låt oss avgöra ALLA STCC race inför en tävlingsjury istället så slipper de inte förstöra sina bilar ute på banan. Segern görs helt enkelt upp i domarrummet på varje bana, inga bilar behöver förstöras så har vi dessutom sparat in en massa pengar och klassen är kostnadseffektiv - häpp :smile:
Varför blandar du in F1-kval i dessa STCC-protester? :smile:
Keep on Boppin´
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Jag kan ju fan i mig inte skriva vad jag menar !!!

Jag sågar bara alla förare och stall i STCC för att de alltid ska protestera så j*vligt mot allting efter varje race. Fjollor i sunkracing :down:
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"

Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Användarens profilbild
Bopper

Inlägg av Bopper »

om du inte kan skriva vad du menar, så får du väl mena vad du skriver... eller hur det nu var :grin:
Keep on Boppin´
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Nu skriver jag för att undra vad jag menar när jag skriver min mening i frågor jag menar något om ... ehhh :???:

Vad jag menar är att STCC framstår alltmer som en ammatörcirkus med dessa ständiga fjolliga protester efter varje lopp. Det enda man kan vara säker på som åskådare är att alla som startar varje heat efter målgång kommer att protestera mot sina med(mot?) tävlare. Därmed vet man som åskådare att inget resultat är bestämt förrän domarna har behandlat 13 stycken protester. I STCc handlar det inte om att köra fortast, utan att köra fulast och efteråt ha bäst argument i protesthärvorna .....

Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Användarens profilbild
Bopper

Inlägg av Bopper »

Nu förstår jag inte vad du menar. Du kanske kan rita en bild... :grin: :grin: :grin:
Keep on Boppin´
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

NU vet jag vad jag menar ... jag menar ju att du inte förstår någonting :grin:

Användarens profilbild
Bopper

Inlägg av Bopper »

Ok, då förstår jag :grin:
Keep on Boppin´