Tänkte att bege mig till "Ringen" nästa år för att få njuta av ännu ett lopp. Eftersom detta lopp inte krockar med midsommar denna gång så har jag en nätt skara på ca 20 personer i mitt sälskap. Resan ner sker i buss och boendet tänkte jag skulle kunna bokas på något Hotell i Bonn. Biljetterna tänkte jag boka på läktare 10B övre sektionen med tanke på att det måste vara mest överblick för pengarna (230 Euro). Någon som har suttit där, och kan bekrtäfta mitt påstående ? Ett trevlig Gasthause i närheten av banan med 15-25 sovplatser är också av intresse, om någon vill dela med sig.
http://www.nuerburgring.com/aktuelles/a ... _arena.gif
Boende / biljetter, Nürburgring
-
Hej!
har varit på nämda banan 2000 - 2002 satt på 10a 2001, inte bästa ställat jag har suttit på... bäst var nog cocacola kurvan (sista kurvan innan start/mål rakan)
förra året befann jag mig på en av dom nya läktarna vid "nya" första böjjarna... helt ok, tror man ser bättre därifrån än 10a-10b.
Mvh
Martin Sohlberg
har varit på nämda banan 2000 - 2002 satt på 10a 2001, inte bästa ställat jag har suttit på... bäst var nog cocacola kurvan (sista kurvan innan start/mål rakan)
förra året befann jag mig på en av dom nya läktarna vid "nya" första böjjarna... helt ok, tror man ser bättre därifrån än 10a-10b.
Mvh
Martin Sohlberg
-
Spinner vidare på den här tråden eftersom det inte vart Nurburg utan A1-ring i stället detta år. Däremot så blir det med 90% säkerhet Nurburgring 2004. Du sa att du inte var nöjd med 10A Martin, skymde något dinsikt eller vad var det ? hade du någon storbildsskärm framför dig, eller var den vriden åt fel håll ? Mitt resonemang att läktare 5-10A ger mest om man vill ha bästa upplevelsen av fart, inbromsning och accs samt storbildsskärm håller det? Vi blir ca 6-8st, rek. på boende önskas.
-
Auktualiserar den här tråden igen. Någon som har koll på var man kan bo nära bana samt vilka platser som rekomenderas? Flyger med Ryan till Hahn samt vidare upp. Har hittat ett ställe utanför Koblenz
, men letar något närmare.
Här var det många svar
Boende i Koblenz bokat, nu gäller det "bara" biljetterna
, men letar något närmare.
Här var det många svar
Boende i Koblenz bokat, nu gäller det "bara" biljetterna