Heisan
Ryktet går om at Irvine er på vei til Jordan? Vil Eddie Jordan ha en fallende stjerne i laget sitt.
Irvine til Jordan?
-
Ville inte Bobby Rahal skämsamt byta bort Eddie Irvine till Jordan redan ifjol och som belöning fick han sparken?
Var det inte Eddie Irvine som sa att han en gång lämnade Jordan för att han redan då kunde se att stallet aldrig skulle lyckas??
Var det inte Eddie Irvine som sa att han en gång lämnade Jordan för att han redan då kunde se att stallet aldrig skulle lyckas??
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
-
Han har ju redan Fisi, men han har kanske aldrig räknats som stjärna utan bara fallande...On 2002-06-06 22:13, Tobben wrote:
Vil Eddie Jordan ha en fallende stjerne i laget sitt.
Dags för Fisi att byta till Jaguar, de är ju faktiskt ännu sämre än Jordan. Bara som ett litet mellanhopp innan han återgår till Minardi och följer dem i F1-graven nästa år. Har han tur kanske han sedan får köra i STCC eller någon italiensk motsvarighet. Fisi på Gelleråsen mot Flash och de andra nästa år vore väl en höjdare, eller hur ZZ?
-
Njae, jag vill bara om han själv vill. Jag har dock noterat ifrån samtliga av världens alla hörn (enligt bildmaterial från CD) ännu så länge att han är saknad. Många av dem som håller de där banderollerna ser ofinska ut. (Dels verkar dom vara spik nyktra, men har även en annan hudfärg och snedare ögon)
-
Jag vet inte om man behöver vara så desperat när vi redan har 2 stycken F1 förare. Om vi får in Häkki också blir det ju 13,6% finnar i F1 och det känns ju inte riktigt rättvist mot andra länder (speciellt sverige)On 2002-06-07 16:39, Lemon wrote:
om Mika Häkkinen. Det är bara desperata finnar som tror att han ska komma tillbaka...
<font size=-1>[ Detta Inlägg ändrades av: Hellstone den 2002-06-08 17:28 ]</font>
-
Silly season:
Irvine till Jordan
Fisichella till McLaren
Coulthard till Toyota
Villeneuve till Renault
http://www.autosport.com/newsitem.asp?id=19343&s=5
Irvine till Jordan
Fisichella till McLaren
Coulthard till Toyota
Villeneuve till Renault
http://www.autosport.com/newsitem.asp?id=19343&s=5
On 2002-06-08 17:25, Hellstone wrote:Jag vet inte om man behöver vara så desperat när vi redan har 2 stycken F1 förare. Om vi får in Häkki också blir det ju 13,6% finnar i F1 och det känns ju inte riktigt rättvist mot andra länder (speciellt sverige)On 2002-06-07 16:39, Lemon wrote:
om Mika Häkkinen. Det är bara desperata finnar som tror att han ska komma tillbaka...
Eftersom den siffran skall vara i paritet med andelen duktiga förare kanske procentsatsen är helt rätt ändå.
Bortsett från värmlänningar som bara kan köra på ovaler då...