Här diskuteras spel som bland annat anknyter till motorsport.
43 inlägg
• Sida 1 av 1
Tommi
Inläggav Tommi »
Misstänker att det borde finnas någon här på forumet som spelar GP3 som kan sätta mig in i det hela.
Vad jag förstått så finns det en massa patchar och uppgrades och extras, vad ska jag ha och var hämtar jag dom?
On 2002-02-03 17:57, PeppeF1 wrote:
Det har släppts en GP3 2000-Add On med förbättrad grafik, känsla osv osv. Den finns att köpa i div. spelbutiker....
Det tycks som om det finns ett innegäng som vet allt om GP3-tävlingen, MEN FÖR F_N SE TILL ATT MEDDELA OSS ANDRA som kanske vill var mä! Måste det vara två förare i ett stall?? Det står det inget om i reglerna tex.
On 2002-03-03 21:34, Ainisse wrote:
Det tycks som om det finns ett innegäng som vet allt om GP3-tävlingen, MEN FÖR F_N SE TILL ATT MEDDELA OSS ANDRA som kanske vill var mä! Måste det vara två förare i ett stall?? Det står det inget om i reglerna tex.
Vad gäller?????????
§8 DELTAGANDE
8.1 För att vara med i tävlingen måste man vara registrerad användare på Daily F1:s forum.
Börja med detta sen kan du söka dej till Svenska Salongen, där kan du söka efter en topic som heter GP3 - Presskonferens.
Läs igenom den och har du fortfarande frågor så är det bara att ställa det till tävlingsledningen eller direkt på forumet.
GP3 skulle man med god vilja kunna kalla för en simulator... F120XX kommer jag för överskådlig tid att kalla för ett playstation spel gjort för små ungar...
Det är inte fel på playstation och nintendo... har själv tillbringat många timmar framför sånt... Bara det att bilspelen till dessa är anpassade för att köra med gamepad... Det gör att min lille bror, 8, som är fast vuxen i en liknande kontroll förmodligen skulle köra ifrån mig... Han skulle knappast klara av att köra moped ens...
Ja nog är GPL det manligaste och tuffaste bilspel som gjorts... Men bland arkadspelen är det väl titt som täät mellan GP3 och F12001. Men nu verkar det som de flesta tycker GP3 är bättre så.
Jorå ... GP3 går säkert bra. Förut hade jag ju v1,13 patchen till den när jag körde under W98. Dessutom hade jag en finfin NO-CD.EXE patch, dekrypterad och allt, till GP3-2000. Den däremot vill inte riktigt installera sig under XP tyvärr .... Ska testa med en annan patch till GP3-2000 som är NO-CD och dekrypterad och dessutom till för Ralf Hummerichs 2001 säsong ... så vi får väl se.
De där patcharna ska väl funka med XP likaväl som med W98 väl?
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish