Ha, ha -det är din slutsats Razor.Razor skrev:Slutsatsen blir alltså att vi inte kan dra någon slutsats om läget.
Min samlade bedömning är att de är nära att sluta ett avtal.
Button ska ha begärt 8 miljoner euro av Brawn.JTarnstrom skrev:Button ligger väl i samma härad som Kimi ungefär.
Pund, ska det vara... inte euro.Razor skrev:Button ska ha begärt 8 miljoner euro av Brawn.JTarnstrom skrev:Button ligger väl i samma härad som Kimi ungefär.
Brawn uppges inte vilja gå över 6 miljoner men erbjuder istället Button möjligheten att ta in personliga sponsorer.
Det kunde ju vara betydligt värre, han kunde ju vara en tysk Kovalainen.Jari skrev:Peppe, det verkar inte som att somliga bryr sig om något annat än det de snurrat in på själva. Somliga snackar fortfarande om Heidfeld som om han vore något mer än en tysk Fisichella.
Jaha, och ha tre gånger så många poäng menar du? Det vore ju kontraproduktivt mot det jag velat säga i så fall.Razor skrev:Det kunde ju vara betydligt värre, han kunde ju vara en tysk Kovalainen.Jari skrev:Peppe, det verkar inte som att somliga bryr sig om något annat än det de snurrat in på själva. Somliga snackar fortfarande om Heidfeld som om han vore något mer än en tysk Fisichella.
Tänk så mycket du skriver men så lite du förstår ...Jari skrev:Jaha, och ha tre gånger så många poäng menar du? Det vore ju kontraproduktivt mot det jag velat säga i så fall.Razor skrev:Det kunde ju vara betydligt värre, han kunde ju vara en tysk Kovalainen.Jari skrev:Peppe, det verkar inte som att somliga bryr sig om något annat än det de snurrat in på själva. Somliga snackar fortfarande om Heidfeld som om han vore något mer än en tysk Fisichella.
Kovalainen var ju till och med bättre än Heidfeld, så varför byta ut ett inom stallet populärt löfte mot en föredetting?
Förväntningar som han definitivt inte har infriat.Jari skrev:Kovalainen kör i toppstall för att han ansågs vara ett större löfte än QuickShit. End of story.
Hamilton och Button!Pepparkvarnen skrev:Jag är osäker på att Heidfelt har vad som krävs. Om Mclaren ska vinna titeln så måste de ha två toppförare, det räcker inte med en som slåss i mitten av fältet.
Jag tror Button gör klokast i att stanna i Brawn.EnzoF1 skrev:Hamilton och Button!Pepparkvarnen skrev:Jag är osäker på att Heidfelt har vad som krävs. Om Mclaren ska vinna titeln så måste de ha två toppförare, det räcker inte med en som slåss i mitten av fältet.
Ja, han är en utmärkt "also ran" som plockar lite ströpoäng här och där när de andra går på lunch...Fredrik i Trollhättan skrev:Angående Heidfeld så kan vi konstatera att han kört F1 i ganska många år nu och det i sig själv är ett bra betyg från de som i själva verket begriper det här, d.v.s. teamen.
När var Kovalainen egentligen bättre än Heidfeld?Jari skrev:Jaha, och ha tre gånger så många poäng menar du? Det vore ju kontraproduktivt mot det jag velat säga i så fall.Razor skrev:Det kunde ju vara betydligt värre, han kunde ju vara en tysk Kovalainen.Jari skrev:Peppe, det verkar inte som att somliga bryr sig om något annat än det de snurrat in på själva. Somliga snackar fortfarande om Heidfeld som om han vore något mer än en tysk Fisichella.
Kovalainen var ju till och med bättre än Heidfeld, så varför byta ut ett inom stallet populärt löfte mot en föredetting?
Rosberg har i alla fall större utvecklingspotential och han sitter troligtvis välförtjänt i en Brawn nästa säsong.Pepparkvarnen skrev:Rosberg är ju också tysk och han är nog en bättre förare än Heidfelt, fast Mercedes kanske vill ha honom i Brawn istället, och Kimi kör för Mclaren.
Ja, och idag var Jenson Button och hans manager, Richard Goddard, på besök hos McLaren.PeppeF1 skrev:Kimi Raikkonen’s management team visited McLaren’s Technology Centre on Wednesday as guests of Martin Whitmarsh, itv.com/f1 has learned.
Steve and David Robertson were seen in conversation with the McLaren team principal while walking around parts of the squad’s Woking base.
Snarare en hela finskt. och lite firande http://www.youtube.com/watch?v=y0QmfohNQEQEl Scorcho skrev:BulgariskTV (!) säger att Kimi har skrivit på för McLaren. Men man kanske ska ta det med en nypa salt.
Det sitter faktiskt några svenskar där också (de som har tjejer).Nisse skrev:Snarare en hela finskt. och lite firande http://www.youtube.com/watch?v=y0QmfohNQEQEl Scorcho skrev:BulgariskTV (!) säger att Kimi har skrivit på för McLaren. Men man kanske ska ta det med en nypa salt.
Oj då... då måste Kimi har slagit sin stallkamrat det året...El Scorcho skrev:Såg häromkvällen att Kimi under den "misslyckade" säsongen 2008 lyckades köra ihop 10 av de snabbaste varven. Det är rätt anmärkningsvärt. Rätt bra jobbat. Klicka på länken Enzo så får du ett skrivbordsunderlägg som heter duga
http://www.formula1.com/results/season/ ... _laps.html
Det vet du väl? 0 verkar det som. Vettel vann på 3st - samma som Webber men nån mer andraplats.Razor skrev:Hur många hade han i år då?
Fast man måste ändå vara rätt snabb för att sätta snabbaste varv. Man hade ju hoppat till ifall det var nån nästan lika snabb förare som hade satt dem som Heidfeld, Button osv... Tror han inte fick chansen att vara med ett par gånger heller 2008. Canada kändes nog ordentligt t.ex.Silverkatten skrev:Är väl inte så konstigt att Kimi inte får utdelning på sina snabbaste varv eftersom han sätter dem i slutet av loppet. Då är nämligen bilarna utspridda med 10-20sekunders mellanrum. De flesta tycker då att det är helt meningslöst att fresta motorerna för snabbaste varv, ja förutom Kimi då.