Tycker nog Hamilton borde fått ett straff för att han tryckte av Maldonado också. Sen kunde ju Maldonado varit lite smartare och helt enkelt genat genom den kurvan och tagit Hamilton i nästa.
Det som är ganska tydligt är att Hamilton alltid hamnar i de här situationerna och nästan lika ofta råkar han illa ut. Ibland blir han straffad ibland hans motståndare, men jag lutar åt att det är Hamilton som drar åt sig flugorna och inte tvärtom (så att säga).
EUROPAS GP 2012 - VALENCIA CITY. Lopp 8 av 20
-
Hamilton fick ju "straff" så det räckte.Silverkatten skrev:Tycker nog Hamilton borde fått ett straff för att han tryckte av Maldonado också. Sen kunde ju Maldonado varit lite smartare och helt enkelt genat genom den kurvan och tagit Hamilton i nästa.
Det som är ganska tydligt är att Hamilton alltid hamnar i de här situationerna och nästan lika ofta råkar han illa ut. Ibland blir han straffad ibland hans motståndare, men jag lutar åt att det är Hamilton som drar åt sig flugorna och inte tvärtom (så att säga).
-
Lämna plats i en chikan? Och dessutom för någon som inte bara är utanför rejslinjen, utan är utanför banan? Skämtar du...?Silverkatten skrev:Tycker nog Hamilton borde fått ett straff för att han tryckte av Maldonado också. Sen kunde ju Maldonado varit lite smartare och helt enkelt genat genom den kurvan och tagit Hamilton i nästa.
När en man ljuger, dör en liten del av världen...
-
-