Turkiet nästa

Kungaklassen av motorsport...
Användarens profilbild
Jari
Varnad
Varnad

Inlägg av Jari »

Bopper skrev:
kari skrev:borde Renault bestraffas för den tydliga stallordern i början av loppet.
Var den tydligare än McLaren´s i Ungern? :wink:
Jag såg ingen stallorder i Ungern, däremot hörde jag Renault säga "overtake him" till Alonso.
Nu får mumindalens invånare ge fan i att hacka på morran!
Ankan

Inlägg av Ankan »

Kan någon ge mina älskade Ferrari bilar startförbud för nu e dom så förbannat usla :evil:

Hade det vart Ferrari som gjort som rennu-lt i början, oj vilket liv det skulle bli :lol:
Användarens profilbild
Sami

Inlägg av Sami »

Eller McLaren.

Men nu är det snuttegubben Alonso som får bjudkarameller och då är det ju inte så kul att hacka på det där om stallorders. :D
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Eller BAR ...

För BAR bad Button att släppa förbi sig den lättare och då snabbare Sato.

Stallorder kommer aldrig att gå att regelstifta bort från motorsport. Jag tror få har något emotstallorder i slutet av en säsong, där stallets ena förare slåss om VM och den andra inte gör det. Däremot vet vi numera att många har mycket emot stallorder i början av en säsong när det inte är en fight om VM och båda stallets förare har goda chanser att vinna VM.
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"

Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
nicolas

Inlägg av nicolas »

Jag tycker att Montoya vek in alldeles för tidigt, vilket gjorde det väldigt svårt för Monteiro att göra annat än att tvärbromsa, vilket han också gjorde. Onödigt.
Årets forza-medlem år 2001 samt 2002
medlem sedan 15 feb 2001
Användarens profilbild
Sami

Inlägg av Sami »

Helt rätt. Men visst kunde Monteiro backat av lite mer när han ska till att bli varvad.
Användarens profilbild
Bopper

Inlägg av Bopper »

Jari skrev:
Bopper skrev:
kari skrev:borde Renault bestraffas för den tydliga stallordern i början av loppet.
Var den tydligare än McLaren´s i Ungern? :wink:
Jag såg ingen stallorder i Ungern, däremot hörde jag Renault säga "overtake him" till Alonso.
När blev det förbjudet att köra om :D
Keep on Boppin´
GMD

Inlägg av GMD »

Stallorder åt sidan.

Kan vi inte bara alla enas om att den omkörningsoförmögne fjollan från spanien får sig ytterligare en uppkörd pallplats och så vara glada över det faktum att Formel 1 har fått sig ytterligare en kanonbana!