Jag såg ingen stallorder i Ungern, däremot hörde jag Renault säga "overtake him" till Alonso.Bopper skrev:Var den tydligare än McLaren´s i Ungern?kari skrev:borde Renault bestraffas för den tydliga stallordern i början av loppet.
Turkiet nästa
-
- Varnad
-
-
-
Eller BAR ...
För BAR bad Button att släppa förbi sig den lättare och då snabbare Sato.
Stallorder kommer aldrig att gå att regelstifta bort från motorsport. Jag tror få har något emotstallorder i slutet av en säsong, där stallets ena förare slåss om VM och den andra inte gör det. Däremot vet vi numera att många har mycket emot stallorder i början av en säsong när det inte är en fight om VM och båda stallets förare har goda chanser att vinna VM.
För BAR bad Button att släppa förbi sig den lättare och då snabbare Sato.
Stallorder kommer aldrig att gå att regelstifta bort från motorsport. Jag tror få har något emotstallorder i slutet av en säsong, där stallets ena förare slåss om VM och den andra inte gör det. Däremot vet vi numera att många har mycket emot stallorder i början av en säsong när det inte är en fight om VM och båda stallets förare har goda chanser att vinna VM.
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
-
-
-
-