Sami - är det här riktat till mig? I så fall har du helt fel - som du kan se av mitt inlägg innan detta önskar jag inte att det går dåligt för vissa förare. Däremot ser jag gärna att det går bra för några förare vars typ av racing är något jag uppskattar. Men jag önskar inte att det går illa för någon, för i grund och botten beundrar jag alla som kan köra dagens F1-bilar ... jag skulle inte klara det. Även Zsolt Baumgartner har förartalanger ingen av oss här är i närheten av.Sami skrev:AndersF1 skrev:Varför måste jag tycka att hela F1 är en tysk-italiensk konspiration bara för att jag vill rätta till den lilla orättvisa som jag tycker finns i denna regel?LuckyStrike1 skrev:Förstår inte riktigt varför du tittar på F1 om du tror att det hela är en tysk-italiensk konspiration för att ge Schumacher och Ferrari så många segrar som möjligt.
Så allt är strålande bra med F1 och inget kan bli bättre, men råkar någon tycka att det finns en viss favör i en regel så anser den personen genast att allt är en konspiration och bör därför sluta titta på F1. Balanserad reaktion. Hur är det Lucy, är det du som skrivit den där regeln själv, eller?
Kanske du är rädd att ditt hatobjekt Kimi möjligen kan anses vara den mer välförtjänte mästaren av någon och därför har lite panik?
Menar du att Bror duktig kan ha fel eller vilja att det går dåligt för några förare? Det kan då jag inte tänka mig. För som han mässar om hur andra har minsann har en trist inställning när dom missunnar Klien eller någon annan sin plats eller position i F1. Nä, det skulle ju vara hyckleri av värsta sort och det kan jag inte tänka mig att en sådan from herre lider av.
Jag hoppas det går bra för både Kimi, Alonso och Montoya för jag tycker de tre är tre av de mer spännande förartalangerna på många, många år. Mina förväntningar på de tre är extremt höga.
Tro inte på allt vad AndersF1 skriver - ibland häver han gärna ur sig saker jag inte riktigt tror han själv tror på. Tyvärr är det oftast kommentarer riktade mot någon annan person på forumet som han gärna vill framställa på ett sätt som passar hans argument men inte verkligheten.
Jag vet inte om jag kan uttrycka mig tydligare än så här.