M E L B O U R N E

Kungaklassen av motorsport...
Användarens profilbild
Mad Mako

Inlägg av Mad Mako »

Bah... Jag tycker Alonso verkar vara en tuffing så här långt åtminstone. Nåväl, vi får väl se vad som händer under säsongen.
Budo

Inlägg av Budo »

RALLYTOK skrev:dessa förare är bara botskämda småbarn som gråter när de ej gå deras väg de är ej gjorda av det hårda virket som mansell tyvärr....
Det var fan i mig bra sagt. Fast jag skulle gärna lägga till Ralf med.
Användarens profilbild
Mr T

Inlägg av Mr T »

Vilken katastrof...

Hur jäkla många år ska man behöva vänta innan Mclaren får fram en kärra som matchar 2000 talets bilar?

Eller har dom sååååå mycket sås i kärrorna att dom inte behöver gå in i depån?

Om Fiats bilar läcker olja så skrivs säkert reglerna om i denna stund. "Det e tillåtet att reparera oljeläkage i Melbourne om färgen på chassit är övervägande röd. Om detta inte lyckas till fullo skall naturligtvis kärran i fråga inte svartflaggas i loppet utan dom andra får ju ta hänsyn till lite olja på banan". Eller nåt liknande...
Användarens profilbild
guuben
Utvisad
Utvisad

Inlägg av guuben »

ojoj. En timme kvar till loppet ännu och ingen sömn........formel1 är en tuff sport :-)
Noblesse oblige - ingen dumt i signaturen nu. (temporär snällhet på grund av att vädret ser bra ut idag - åtminstone bättre)
Användarens profilbild
guuben
Utvisad
Utvisad

Inlägg av guuben »

Det blir ett nytt formel1 2002 år. slött.
Noblesse oblige - ingen dumt i signaturen nu. (temporär snällhet på grund av att vädret ser bra ut idag - åtminstone bättre)
Användarens profilbild
Gonzo

Inlägg av Gonzo »

Med ett visst leende på läpparna kan jag konstatera att Ferrari med världsmästaren Michael Schumacher och "uträknade" Rubens Barrichello helt enkelt körde skiten ur resten av fältet!

McLarens taskiga pace är till slut cementerat, varför bygga ett snabbt chassi om motorn går som ett lass skit. (Kanske bättre att köpa motorer av Ferrari istället...hmf) Ett kraftigt underkännande till Mercedes. Coulthards placering var det bästa som gick att prestera denna helg.

Renault med Alonso i toppen visade att de är där för att stanna, starten var grym, Juan Pablo håller förmodligen inte med!

I Williams håller uträknade Ralf Schumacher koll både sina känslor och sin bil detta till skillnad från teamkompisen Juans något stressade körning. Juan är utanför banan flera gånger och gjorde visserligen en tuff men chansartad omkörning av Button, ibland går det ibland inte! Detta kunde ha slutat med 0 poäng och det är bara poängen som räknas i höst.

BAR är med och krigar i toppen med Button, kan tänka mig att han har ett par väl valda ord att delge JPM.

Säsongen startar misstänkt likt 2002, hoppas att det inte blir så, men det är bara att gratulera B-Stone och Ferrari till ett fantastiskt jobb ännu en gång.....
Användarens profilbild
guuben
Utvisad
Utvisad

Inlägg av guuben »

Var det bara Gonzo och jag som tittade live! Bravo Gonzo. (eller dom enda som ids skriva :-) ) .
Det här blev säkert för mycket för mr Ecclestone himself.
Vi får hoppas på regn i kommande tävlingar - för nu vet vi ju att Michelin inte har en chans mot BS i torrt.
Och det här har man väntat på hela vintern - Ferraris ippvisar en så förkrossande överlägsenhet - har det varit ens förut så här "illa" i "modern tid"?

Norbert Haug:In two weeks in Malaysia we all want to see an upwards trend. Kimi's engine failure will be investigated and we will tell the media the result afterwards."
Det vet vi ju redan = "en slang läckte vilket gjorde att motorn skar." .......så här låter det ju alltid när man vill ge skulden på underleverantören för att man själv inte kan ta fram en motor med hk+pålitlighet. Nu har man de facto INGENDERA.
Användarens profilbild
Boxerman

Inlägg av Boxerman »

GUD SÅ BESVIKEN JAG ÄR :x :cry: både på Mclaren, Wiliams och Toyota och då framför att på Maclaren som inte kan få nån fart på bilen. Dom på Merzedec kan ju inte vara tillräkligt bra på att bygga motorer för F1 iallafall.
Kimi bryter redan efter 9 varv och Coulthard kommer in på en 8:e plats tack vare att dom inte gör trestopsatrategi.
man kan bara hoppas att det blir bättre nästa gång :cry:
Tifosi

Inlägg av Tifosi »

Luktar 2002 :D

Jag undrar hur mycket de andra kan knapa in under nästa lopp om man bara ska ta hänsyn till de andra teperaturer som råder i Malaysia.
Hoppas att Bridgestone har hittat ett däck som fungerar i värmen också :)
Budo

Inlägg av Budo »

Tittade live jag med! Luktar helt klart år 2002 med ett litet undantag. Reno-Alonso går mycket bra. Han och Button är verkligen framtiden. Skulle inte förvåna mig et dugg om Ferrari lockar över unge spanjoren i framtiden.
Användarens profilbild
Nisse

Inlägg av Nisse »

Boxerman skrev:GUD SÅ BESVIKEN JAG ÄR :x :cry: både på Mclaren, Wiliams och Toyota och då framför att på Maclaren som inte kan få nån fart på bilen. Dom på Merzedec kan ju inte vara tillräkligt bra på att bygga motorer för F1 iallafall.
Kimi bryter redan efter 9 varv och Coulthard kommer in på en 8:e plats tack vare att dom inte gör trestopsatrategi.
man kan bara hoppas att det blir bättre nästa gång :cry:
För de som minns så var Ferrari snabba i början av säsongen framför allt när det var kallt och torrt. Slumpen spelade under fjolåret in och gav andra resultat. Nästa tävling kan med varmt och torrt ge ett helt annat resultat. Samtidigt är det sorgligt att se att de tänkta utmanarna snarare tappat än tagit in något på Ferraris försprång. Mclaren körde med en tvåstoppsstrategi för DC som var dömnd på förhand att ge ett misserabelt resultat, om yttre omständigheter som pacecar inte kom ut och spelade ett spratt.

Jag har alltid förvånats över hur dåliga framförallt Mclaren och även i viss mån Williams är på att försöka med något annorlunda i depåstrategier när de ändå inte hänger med i tempot. 8)
The Dude

Inlägg av The Dude »

Tur att man spelade in racet så det gick att snabbspola igenom paraden.

FF....va hände något?..nej det var visst inget...FF....nudå...nej samma läge som tidigare men större avstånd bara...FF... :roll:
-- The Dude
Goran

Inlägg av Goran »

Tyvärr så kommer Ferrari vara i en klass för sig i år och Williams kommer komma 2:a, Renault kommer ta hem tredje platsen i märkes VM medans McLaren och BAR kommer att slåss om fjärde platsen tills det att Mercedes kommer med en nya motor. Då den väl kommer så kommer det vara McLaren som kommer slåss med Ferrari men det kommer vara försent och Mclaren kommer få nöja sig med en fjärde plats i märkes VM.
Användarens profilbild
guuben
Utvisad
Utvisad

Inlägg av guuben »

Nisse skrev:

Mclaren körde med en tvåstoppsstrategi för DC som var dömnd på förhand att ge ett misserabelt resultat, om yttre omständigheter som pacecar inte kom ut och spelade ett spratt.

Jag har alltid förvånats över hur dåliga framförallt Mclaren och även i viss mån Williams är på att försöka med något annorlunda i depåstrategier när de ändå inte hänger med i tempot. 8)
När inte motorn tål att varvas mer än c 17.500 rpm i jmf med andras 18.500-19.000 så måste man "lunka igenom" loppet och hoppas att tilfälligheterna går ens väg, som du skrev - MacLaren visste att Ferrarin var överlägsen deras bilar - det kom ju fram i intervjun nu efter loppet med Coulthard.
Och Kimi som före loppet sade t.o.m. att han inte tror att hans bil kommer i mål.
(MacLaren/Honda - tack) Bara s__t med Ilmor.
En sak ännu: Inte tycker jag att Macken ens verkade "lättkörd", allt annat - av onboardkameran att bedöma. T.o.m. på rakan fick DC hålla på och parera med ratten hela tiden - jmf med den korta snutten man fick se av Skummens ratthållning. Skillnad som på natt och dag. Michelin hade tre olika "legeringar" genom olika stall på banan - vem hade vad vet jag inte.
Senast redigerad av guuben den sön mar 07, 2004 13:14, redigerad totalt 1 gång.
Goran

Inlägg av Goran »

Budo skrev:Tittade live jag med! Luktar helt klart år 2002 med ett litet undantag. Reno-Alonso går mycket bra. Han och Button är verkligen framtiden. Skulle inte förvåna mig et dugg om Ferrari lockar över unge spanjoren i framtiden.
Hoppas verkligen inte Alonso går till Ferrari i framtiden, Flavio Briatore får se till att Renault i framtiden blir minst lika bra som Ferrari och att han får behålla Alonso.
Skulle vara otroligt roligt om Briatore får över Webber till Renault och att han och Alonso blir stallets förare i framtiden, Briatore är ju trots allt bådas manager.
HATAR DEN DÄR RÖDA BILEN
Fp730a

Inlägg av Fp730a »

Jag måste väll också skriva att jag såg det live. Hela loppet. Men de 5 sista varven hade jag svårt att hålla mig vaken!

Trogen Mclaren fan som man är, Vad pysslar dem med?! Bygger de en sämre bil än den de hade? Katastrof?! Eller.. Jag personligen tycker bilen är fin men vad hjälper de? :)
Goran

Inlägg av Goran »

Fp730a skrev:Jag måste väll också skriva att jag såg det live. Hela loppet. Men de 5 sista varven hade jag svårt att hålla mig vaken!

Trogen Mclaren fan som man är, Vad pysslar dem med?! Bygger de en sämre bil än den de hade? Katastrof?! Eller.. Jag personligen tycker bilen är fin men vad hjälper de? :)
Håller med dig, Den här bilen verkar ju sämre än den gamla, fast aerodynamiken(eller hur det stavas, ni vet vad jag menar) verkar ju vara okey men motorn måste ju vara bland dom sämsta i startfältet.
Användarens profilbild
guuben
Utvisad
Utvisad

Inlägg av guuben »

En bra grej i eländet var ju att Barren inte hade något problem alls att hänga med i Skummens fart - så länge bromsarna funkade.
Jag tror faktiskt att Barren hade kapacitet att köra t.o.m. snabbare än Skummen.
Skummen körde för full - var så säkra på det - tills Barrens bromsar la av.
FerrariSchumi

Inlägg av FerrariSchumi »

Aja, säkert, det tror vi också på :monkey:
Användarens profilbild
guuben
Utvisad
Utvisad

Inlägg av guuben »

Är "vi" du och din kompis efter texten :D (jag kunde inte låta bli :-) )
Användarens profilbild
Gonzo

Inlägg av Gonzo »

Mmmfff.
Att Barri är snabb är inget konstigt, bilen är ju en av de bästa på gridden!
Och när allt stämmer så kan ha t om vara snabbare än mästaren själv, dock inte över en hel säsong!
Användarens profilbild
erc

...ny klassindelning

Inlägg av erc »

Efter Melbourne får vi dela in stallen i nya klasser.

1. Ferrari
2. Renault, Williams, BAR
3. Jaguar, McLaren, Sauber
4. Toyota, Jordan, Minardi

Inledningstävlingens största besvikelser är McLaren och Toyota - var tar pengarna vägen?! Varför har de problem att hålla privatteamen bakom sig?!
"I am not here to make it interesting, I'm here to win." (Michael Schumacher 2001)
Användarens profilbild
Gonzo

Inlägg av Gonzo »

Men som sagt, detta var det första loppet på en lång säsong. Varför inte dra till med Eje's klyscha - i F1 kan allt hända...!

Ni McLaren fans, vad är ni egentligen mest besvikna på, tänk efter noga nu...
Era egna förväntningar eller McLaren Mercedes bristande fart?
Senast redigerad av Gonzo den sön mar 07, 2004 14:40, redigerad totalt 1 gång.
Användarens profilbild
Nisse

Inlägg av Nisse »

guuben skrev:
Nisse skrev:

8)
När inte motorn tål att varvas mer än c 17.500 rpm i jmf med andras 18.500-19.000 så måste man "lunka igenom" loppet och hoppas att tilfälligheterna går ens väg, som du skrev - MacLaren visste att Ferrarin var överlägsen deras bilar - det kom ju fram i intervjun nu efter loppet med Coulthard.
Och Kimi som före loppet sade t.o.m. att han inte tror att hans bil kommer i mål.
(MacLaren/Honda - tack) Bara s__t med Ilmor.
En sak ännu: Inte tycker jag att Macken ens verkade "lättkörd", allt annat - av onboardkameran att bedöma. T.o.m. på rakan fick DC hålla på och parera med ratten hela tiden - jmf med den korta snutten man fick se av Skummens ratthållning. Skillnad som på natt och dag. Michelin hade tre olika "legeringar" genom olika stall på banan - vem hade vad vet jag inte.
Onekligen var Mclaren snabbare på förkvalet än på riktiga kvalet vilket innebär att de kunde kvalat in på en bättre plats än vad de gjorde med mindre soppa och eventuellt mjukare däck. Bättre plats på griden brukar möjliggöra valmöjligheter på ett helt annat sätt. Nu vet jag inte vad Kimi hade för strategi men snabb verkade bilen inte vara så troligen hade han samma strategi som DC. Och det är så typiskt för Mclaren som genom åren sjänkt bort hur mycket poäng som helst genom att inte våga försöka vinna :x

Ron och Haug borde ta sig en funderare på om de är kapabla att leda ett F1 stall. De driver ett stall som har en hyffsat stark budgett med folk som varit med i F1 i flera år och skall tillhöra toppskiktet men lyckas inte få fram en konkurenskraftg bil. Samma visa dyker upp varje år. Just nu hänger vi inte med men vänta bara. :roll:
Användarens profilbild
Sami

Inlägg av Sami »

Gonzo skrev:Men som sagt, detta var det första loppet på en lång säsong. Varför inte dra till med Eje's klyscha - i F1 kan allt hända...!

Jag är mest besviken på att det var ett fruktansvärt tråkigt lopp och att allt snack om att det kan bli fyra fem stall som slåss om segrarna, inte lär hända. Det ser ut att bli ett 2002 och det känns väldigt trist och avslaget att behöva se ett stall cruisa till sig dubbelsegrar.

Ja, McLaren var ruggigt dåliga, men det gör inte så mycket om andra hade bjudit på tätracing, men det verkar inte bli så...
Användarens profilbild
Gonzo

Inlägg av Gonzo »

Jag förstår din besvikelse, förväntningarna var ju uppskruvade men borde kanske skruvats ned med tanke på McLarens all problem som blev tydliga under februari!

Men jag vägrar resignera och tro att Ferrari skall dominera som 2002, nej redan om två veckor kommer det bli andra bullar av, det måste bli så!

Man ska inte kasta yxa i glashus.....
F1-fan

Inlägg av F1-fan »

Hoppas på samma sak som du Gonzo att det blir tätare racing nästa lopp!!
Kanske dags att bekänna att jag är Ferrari fan men loppet idag var inte roligt för det.
Nej tät racing vill jag ha så att hjärtat bultar och handsvetten får fjärrkontrollen att bli som en hal tvål.
Här har man sett fram emot ett mycket spännande 2004 och vad får man?
Williams=En sekund långsammare per varv kan inte vara godkänt :smash:
Mclaren=Katastrof dunderfiasko var ordet :(
De som jag kan ge godkänt är Renault och Bar som visade att det inte var en tillfällighet att de var snabba på vintertesterna.
Renault ser ut att vara de som kan utmana Ferrari de två nästkommande racen för inget stall kan rätta till några stora fel innan de kommer hem till Europa.
Men låt oss för gudsskull hoppas att jag har fel för i F1 kan mycket hända och snabbt men det luktar 2002 om det här året.
Bridgestone har tagit tillbaka stafettpinnen och Ferrari har byggt en dräpare ser det ut som.
Användarens profilbild
MclarenII

Inlägg av MclarenII »

Såg loppet Live, hade dock svårt att hålla ögonen öppna de 10 sista varven.
Ja, vi får verkligen hoppas att det blir jämnare framöver. Är ordentligt besviken på Mercedes-motorn som inte alls verkar hänga med. Men men, man ska hålla på sitt team både i med- och motgångar och jag hoppas verkligen att Mclaren får fart på grejorna snart. Värsta scenariot är att vi får se en total Ferrari-dominans igen, då blir det väldigt avslaget och tråkigt att följa säsongen. Sen om det är Williams, McLaren(vilket jag såklart föredrar) eller något annat stall som ger de röda en match kan spela kvitta. Som det var inatt är det ju som att gå och se en hockeymatch mellan ett elitserielag och ett division2 lag.
Tack för ordet och ta väl hand om er.
Budo

Inlägg av Budo »

Mclaren kommer med all säkerhet att återhämta sig. Mercedes motor må va dålig för tillfället men det är ingen tvekan om att dom kan bygga bra motorer. Sen tycker jag att mclaren gör fel i att ha så många projekt på g samtidigt. Det håller inte i längden speciellt nu när reglerna förändras hela tiden.

Goran, varför gillar du inte de röda bilarna? Dom gör ju halva F1.
Användarens profilbild
Mr T

Inlägg av Mr T »

Farhågorna besannades.

Det e ju "waste of talent" å ha Kimi i Mclaren.

Å Montoya, stackarn som skrivit på för detta stall.

Jag e så förbannat besviken på Mclaren för tillfället. :finger:
Nu ska man gå och vänta flera månader innan 19B kommer.
Jag ser inget den närmsta framtiden som skulle ända på nåt, e de nån ny spis på gång till Mclaren? Nån som hört några rykten?

Tummen upp för Renault.
Användarens profilbild
Cuscino

Inlägg av Cuscino »

Visst var det en bedrövligt tråkig säsongspremiär :zz:
men jag delar nog inte uppfattningen att det är Ferrari-bilen som är överlägsen. Troligare är att det är Bridgestonedäcken som är det. Möjligt att Michelin kan komma igen i Malaysia om det blir varmare där.

Tänkte annars på vad en krönikör i Racecar Engineering skrev i vintras, att de bästa loppen får vi när de snabbare bilarna av någon anledning hamnar långt ner i fältet. Det är då vi får se omkörningar. Att ha en tidsträning/kvalificering som grupperar bilarna efter snabbhet är ju helt ologiskt ur den aspekten och minimerar faktiskt antalet omkörningar. Att starta i omvänd ordning från föregående lopps resultat vore inte så dumt.
Användarens profilbild
El Scorcho

Inlägg av El Scorcho »

Här går man upp klockan 4 även om man vet ungefär hur det kommer bli..tittade en timme innan jag gick och la mig..Det verkar bli 2002 igen..fy fan vad gäspigt..ett år av sånt här så kan de lägga ner F1 sen..totalt meningslöst. Och sen höra flinpellen sitta och prata om hur pressad han var av sin stallkompis..tjena..

Ferrari har utvecklat bäst bil..för tillfället. För sportens skull så hoppas jag de andra stallen kommer ikapp snarast möjligt. Sporten klarar inte av ett nytt 2002.
Användarens profilbild
Boxerman

Inlägg av Boxerman »

Gonzo skrev:Men som sagt, detta var det första loppet på en lång säsong. Varför inte dra till med Eje's klyscha - i F1 kan allt hända...!

Förväntningar kan man inte vara besvicken på :saucy: , men resultatet som uteblev, alltså den brisande farten.
efter som dom inte kom ut med en bil förra året skulle man ju kunna tro att det skulle komma med enn bättre bil än det som komit så här långt.
Användarens profilbild
Nisse

Inlägg av Nisse »

Budo skrev:Mclaren kommer med all säkerhet att återhämta sig. Mercedes motor må va dålig för tillfället men det är ingen tvekan om att dom kan bygga bra motorer. Sen tycker jag att mclaren gör fel i att ha så många projekt på g samtidigt. Det håller inte i längden speciellt nu när reglerna förändras hela tiden.

Goran, varför gillar du inte de röda bilarna? Dom gör ju halva F1.
Mclaren har ju haft dåliga motorer i flera år nu enligt förståsigpåarna. Alltså finns det inget att hoppas på längre där.
Användarens profilbild
El Scorcho

Inlägg av El Scorcho »

Jag förstår inte riktigt Gonzo..vad jag kan se så gillar du McLaren och har skrivit spaltmeter om att det är dags för Coulthard (för övrigt en av de mest tveksamma förarna under kval alla kategorier) men så fort de inte fungerar så verkar dina inlägg göra narr av alla som inte uppskattar Ferrari..?

Kan vara jag som läser dåligt..
Användarens profilbild
PC:

Inlägg av PC: »

Melbourne 2004. Jag citerar Vyvyan i "The Young Ones" : "BORING!"

Den enda behållningen var i första kurvan där Alonso lurade JPM av banan. Skitkul!

Det är bara att gratulera Ferrari, Bridgestone och Skomakaren...
GMD

Inlägg av GMD »

Om det blir ett annat 2002 år av den här säsongen då svär jag att jag ska börja titta på IRL istället. Om det dock INTE blir ett annat 2002 år av den här säsongen så ska jag då tamejfan ställa mig upp och måla det berömda korset i taket. Det här är inte bra. Inte bra alls...
Användarens profilbild
Sami

Inlägg av Sami »

Nisse skrev:
Mclaren har ju haft dåliga motorer i flera år nu enligt förståsigpåarna. Alltså finns det inget att hoppas på längre där.
Jo, man trodde ju att det skulle bli andra bullar i år eftersom Mercedes deklarerat att dom nu skulle skicka en halvpluton med ingenjörer och motortekniker för att minsann styra upp deras motorbyggande på rätt köl igen. Men det ser inte ut att ha blivit bättre...men det kan väl knappast bli sämre nu framöver i alla fall. Man undrar ju vad dom hållit på med under hösten och vintern? Har dom stått framför bromsbänkarna och dunkat varandra i ryggen och sagt das ist gut och för att sedan utbrista i ett scheisse! der motoren ist eine shitbomb efter första träningen i melbourne?

Ja, min tyska är urusel.
Användarens profilbild
Gonzo

Inlägg av Gonzo »

El Scorcho skrev:Jag förstår inte riktigt Gonzo..vad jag kan se så gillar du McLaren och har skrivit spaltmeter om att det är dags för Coulthard (för övrigt en av de mest tveksamma förarna under kval alla kategorier) men så fort de inte fungerar så verkar dina inlägg göra narr av alla som inte uppskattar Ferrari..?

Kan vara jag som läser dåligt..
Som vanligt har jag en egen åsikt...he he!

- Jag vill verkligen att Coulthard ska lyckas nån gång och varför inte i år.
Nu verkar matrialet inte vara det bästa även om man inte ska ge upp hoppet än! I årsskiftet trodde jag Kimi skulle ligga mycket bra till för att vinna men som sagt, ja ni vet resten.
- Ferrari är värda att hyllas, den form de visar i Melbourne är top of the class, att det gör narr av någon annan kan jag inte hålla med om, det gör de andra så bra själva!
- Den ende som jag kanske gör narr av är the maniac man "over rated" JPM! Otroligt talangfull men har inte vuxit i overallen än, se bara hur Alonso lurar upp honom på läktarn, jaja vi får se i höst om jag har fel. Påminn mig gärna annars för jag kommer påminna er alla! Noterade Forzas version om Alonsos omkörning dvs inte alls.

Slutligen!
Jo Boxerman, det är just förväntningarna om framgång som skapar utrymme för besvikelse, inte resultaten. Tänk såhär - Låga förväntningar ingen besvikelse, höga förväntningar....ja du vet.
Användarens profilbild
El Scorcho

Inlägg av El Scorcho »

Tack för svaret Gonzo;-) du har alldeles rätt i att Ferrari är värda att hyllas. Det tycker jag också. Det som jag blir sur på med Ferrari är mest det att sporten som sådan blir så trist. Och jag tycker att förarnas roll blir nästintill obefintlig.

Sen ska jag erkänna att jag tycker Montoya är den bästa F1 föraren som finns på gridden. Det finns massor av skäl till varför jag tycker det. Han är klassen bättre än de andra i min bok.
Användarens profilbild
Mr T

Inlägg av Mr T »

Ron refused to admit a 'crisis' but confessed a raft of technical 'issues.

'We can react to them,' he said, 'because we have the resource and expertise. How fast? We shall have to wait and see. We know where our weaknesses are.'

The new Mercedes V10 powerplant is definitely of those weaknesses, but Dennis insisted that it would be 'completely' unfair to point the finger at Brixworth.

According to sources, Dennis has summoned his entire team of technical staff to Woking on Tuesday morning to discuss how to improve in time for Kuala-Lumpur.

De ju vackert att dom vet att dom har problem. Frågan e ju hur länge det tar innan dom kommer tillrätta med dom. Dom har ju haft hur länge som helst på sej under vintern att utveckla 19.
Det verkar som om deras ideer för kommande modeller har skissats upp i fyllan på någon krog dom sista åren.

Håller med Nisse fullt ut.