Björn körde idag på Silverstone och var enda Jaguar förare på plats. Här är tiderna!
Place Driver Team Time laps
1 T. Sato BAR 1.19.542 -
2 J. Trulli Renault (R24) 1.19.640 -
3 F. Montagny Renault (R23B) 1.20.256 -
4 B. Wirdheim Jaguar (R5) 1.21.024 -
5 J. Montoya Williams (FW25B) - - - - - -
Björn F1 2004?
-
-
På www.wirdheim.com samt på jaguars hemsida finns en artikel där Webber säger snälla saker om BW! Trevligt för svenska öron! Hoppas Webber är lika trevlig när han blir frånåkt...
Det var dessutom en artikel i Metro där BW sa att han skulle köra några uppvärmningsvarv och sedan 3x8 varv med depåbesök emellan för däck, inställningar m.m. Webber däremot sa att BW är viktig bl.a för att han ska bränna många mil på fredagarna. Hoppas Webber har rätt!
Det var dessutom en artikel i Metro där BW sa att han skulle köra några uppvärmningsvarv och sedan 3x8 varv med depåbesök emellan för däck, inställningar m.m. Webber däremot sa att BW är viktig bl.a för att han ska bränna många mil på fredagarna. Hoppas Webber har rätt!
-
Kul sagt!
Hehe, bra sagt. Ni ska bara veta hur festligt insnöade ni verkar för någon som jag som bara kommer utifrån för att kika förbi vad ni diskuterar. Men det är kul med folk som har ett genuint intresse! Ha så kul under säsongen!Tja, patetisk vet jag inte om jag håller med om, snarare liite mindre F1-intresserade (vilket kanske t.o.m. är lite motsatsen till patetisk?).