Mclaren MP4-19

Kungaklassen av motorsport...
Användarens profilbild
ANFRAN

Inlägg av ANFRAN »

Vi får skriva ett pressmeddelande om det. ;)
Användarens profilbild
AndersF1

Inlägg av AndersF1 »

Pastis skrev:ANFRAN är ingen medarbetare längre! Han har slutat på Forza.
Samma gäller för mig, så om jag säger nåt upprörande så är det inte Forzas fel (inte mitt heller utan läsarens, förstås ;) ). :)

När det gäller vridmoment vs. effekt så är det effekten som är det intressanta. Max vridmoment är helt ointressant, men däremot är det intressant att ha en hyfsat flack vridmomentskurva och därmed effektkurva, så man inte får allt för extremt smalt effektregister. Högt vridmoment vid låga varv brukar ofta innebära brett effektregister, men vridmomentet i sig är ointressant då det som räknas är vridmomentet ute vid hjulet och det kan man få vilket som helst beroende på utväxling.

PS. Det sker inget folkmord på nån sida i Israel-Palestina konflikten, även om det dött nåt tusental på varje sida under några års tid. DS
redhot

Inlägg av redhot »

Pastis skrev:ANFRAN är ingen medarbetare längre! Han har slutat på Forza.

Så du stod inte ut med dina "mindre politiskt korrekta" medarbetare Anfran?
Isåfall förstår jag dig

Pepparn, skall jag tolka det som om du hade tyckt det var en underbar bild om det hade varit en israel som fick sitt hem skäövlat oxå?
Användarens profilbild
Pepparkvarnen

Inlägg av Pepparkvarnen »

redhot skrev: Pepparn, skall jag tolka det som om du hade tyckt det var en underbar bild om det hade varit en israel som fick sitt hem skäövlat oxå?
Pastis har förbjudit mig att svara på den frågan.
Except For Ending Slavery, Fascism, Nazism, and Communism, WAR has Never Solved Anything.
Gösta

Inlägg av Gösta »

Vad är det som händer här?? :o

Ingen politik, redaktionsmedlemmar som slutar??????????

Vad är livet utan F1 och politik?

Frånsett att medlemmarna behöver ventilera sina åsikter gällande F1, skälla på dem som är av avvikande åsikt, ge uttryck för sitt förakt gällande förarna och deras förehavanden mm, så är just politik viktigt och sunt att debattera.

Vad skall vi prata om?? Vattnets betydelse för sjöfarten???? :down:
Användarens profilbild
Pastis
Mr Forza Motorsport

Inlägg av Pastis »

Forza Motorsport är ingen mötesplats för politikdiskussioner. Vi rapporterar om motorsport och ger dem som vill ett forum att diskutera motorsport i.

Det finns andra ställen där ni kan diskutera politik och annat. Fatta det och förstör inte för dem som respekterar detta! :x

ANFRAN slutade på Forza Motorsport därför han har tröttnat på F1 och hade ingen lust att skriva om motorsport.

AndersF1 slutade också på egen begäran då han i princip inte bidragit med något redaktionellt material.

Den övriga redaktionen kör på som vidare och har stora saker på gång. Ni som hänger med får se en del av dem.

Nu stänger jag detta ämne och uppmanar er åter att INTE förstöra ämnen med politiksnack.