Jögga skrev:Och över till dagens fråga. Vilket är det högsta nummer som använts i F1, vem hade det och när?
Rätt svar premieras med en fri promenad runt kvarteret
Jag tog en promenad runt kvarteret igår så på sätt och vis har jag redan vunnit.
Men med tanke på att Ferrari i många år använde 27 och 28 och Sauber använde 29 och 30 under 90-talet så är väl gissningen att det är betydligt högre än så.
Det har hur som helst inte med antal startande att göra. Man har väl varit uppe på över 100 i startnummer i alla fall på 50-talet?
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Jögga skrev:Och över till dagens fråga. Vilket är det högsta nummer som använts i F1, vem hade det och när?
Vem vet jag inte men jag tror att det var ganska nyligen eftersom det är fler bilar i F1 än på länge.
Första föraren att placera sig på 26e plats var i alla fall ganska nyligen, i år eller förra året.
Jörgen
Det måste väl vara svårt, eftersom de bara varit 24 förare de 2 senaste åren?
Vem vet jag inte men jag tror att det var ganska nyligen eftersom det är fler bilar i F1 än på länge.
Första föraren att placera sig på 26e plats var i alla fall ganska nyligen, i år eller förra året.
Jörgen
Det måste väl vara svårt, eftersom de bara varit 24 förare de 2 senaste åren?
Med tanke på de fakta som har kommit till min kännedom under den senaste minuten så tror jag nu att talet skall vara 24!
Va fan gör Max Papis på Monza? för det är väl Monza, han verkar lite feg som inte vågar upp vid trä räcket
" Det var ett av de mest uppenbara övergreppen på en annan förare jag har sett. Det är ett förfärligt exempel av en man som vunnit sju VM-titlar. Det var översittartaktik, säger Stewart. "