LuckyStrike1 skrev:...Renaults alternativ till en föraruppställning utan Alonso är ju inte så jättestark, ......
Har dom inte kvar Fisichella som sitt trumfkort? Ässet i rockärmen!
Nej de har redan meddelat Fisichella att det inte blir en fortsättning. Han äör ute, borta, väck, avpolleterad.
Han ska nu testas mot Ralf och några rookies i ett indiskt F1-stall för utvärdering om han är tillräckligt bra för att köra för Force India. Inte ens de är säkar på det ....
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
LuckyStrike1 skrev:...Renaults alternativ till en föraruppställning utan Alonso är ju inte så jättestark, ......
Har dom inte kvar Fisichella som sitt trumfkort? Ässet i rockärmen!
Nej de har redan meddelat Fisichella att det inte blir en fortsättning. Han äör ute, borta, väck, avpolleterad.
Han ska nu testas mot Ralf och några rookies i ett indiskt F1-stall för utvärdering om han är tillräckligt bra för att köra för Force India. Inte ens de är säkar på det ....
Klien, Montagny och Liuzzi är ju inte direkt rookies.
Brain dead, total amnesia,
Get some mental anasthesia.
And if I can't be wrong I could be right.
I.Kilmister
Jag tror det finns ett datum spikat i Sporting Regulations men det är av akademisk betydelse då få förarkontrakt är spikade i F1 ändå.
Dessutom tvivlar jag på att det datumet kommer att styra något i förhandlingarna ändå. Försäsongstesterna drar på allvar igång i januari och tills dess kommer Alonso att vara klar.
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Button och Hamilton?
Nja, är det inte Barrichello som i förstahand får lämna Honda?
Det ryktades ju tidigare i år om att stallet ville bli av med honom.
Barrichello till Super Aguri eller pension - Alonso till Honda ihop med Button. Det är väl i så fall det förväntade scenariot?
Button till Renault och McLaren är väl i och för sig inte helt omöjligt heller, om han bara själv vill det. Frågan är hur Button skulle resonera med valmöjligheten på bordet.
LuckyStrike1 skrev:Barrichello till Super Aguri eller pension - Alonso till Honda ihop med Button. Det är väl i så fall det förväntade scenariot?
Button till Renault och McLaren är väl i och för sig inte helt omöjligt heller, om han bara själv vill det. Frågan är hur Button skulle resonera med valmöjligheten på bordet.
LuckyStrike1 skrev:Barrichello till Super Aguri eller pension - Alonso till Honda ihop med Button. Det är väl i så fall det förväntade scenariot?
Tror Ron inte vill ha in en till strule apa Till.Stallet skulle ha svårt att få en ny Buttongate. Dom vill nog ha ett säkrare kort.
Tror Ron inte vill ha in en till strule apa Till.Stallet skulle ha svårt att få en ny Buttongate. Dom vill nog ha ett säkrare kort.
De har ju Ron Dennis ...
Alonso och Honda låter rätt skoj men samtidigt är det trist om förare av Alonso kaliber tvingas harva i en bil i mittfältet i två år, för att sedan kanske eventuellt få köra för ett toppstall som Ferrari år 2010.
Sami skrev:Alonso och Honda låter rätt skoj men samtidigt är det trist om förare av Alonso kaliber tvingas harva i en bil i mittfältet i två år, för att sedan kanske eventuellt få köra för ett toppstall som Ferrari år 2010.
Men vill Ferrari ha han om Kimi lyckas ta hem vm en eller två gånger till?
Då hamnar stallet i samma sitts som McLaren.Alonso blir inte nr 1...
Ja, det vet vi inte. Kimi kanske inte vill köra mer än två säsonger till? Han har i alla fall sagt att han inte vill köra för något annat stall än Ferrari. Men samtidigt får man väl ta sådana utalande med en skopa salt. Folk har en tendens att häva ur sig saker av bara farten som med tiden sedan revideras.
Senast redigerad av Sami den fre nov 30, 2007 21:59, redigerad totalt 1 gång.
Det rolig är att han vill bara ha ett års kontrakt va ska han hitta på år 2009 kanske köra Forca India i hopp me gnälspiken ( snuskhummern) Ralf S. för jag tror inte han kan stånga utt Kimmi eller Massa med sinna spanska ( JAPanska ) tjur horn
Gösta skrev:
Massa har inget alls med Ron att göra, det är det som gör honom så ren och fin.
Läste inte 2008..Vinner han wcd så är det uppgjort.Han lär vara den som just nu har svårast att köra utan antispinn.
Hur många är det som har kört uttan ante spin förutom Colthard
kovalinen.hamilton.kubica.glock.heidfelt. har gjort det fast det var i gp2 klassen. Så hoppas bara att Hamilton minns hur man gör det så tar han hem vm för massa och kimi har ej kört med antispin
Intressant det här. Jag startade en topic om antispinnborttagningen här för några månader sedan. De gamle här på forumet idiotförklarade mig omgående om jag trodde att det skulle ha någon som helst inverkan på de drabbade. I sista F1 tidningen tas det upp i flera artiklar om vilka som just kommer att få problemen.
Brain dead, total amnesia,
Get some mental anasthesia.
And if I can't be wrong I could be right.
I.Kilmister
Christoffer skrev:Intressant det här. Jag startade en topic om antispinnborttagningen här för några månader sedan. De gamle här på forumet idiotförklarade mig omgående om jag trodde att det skulle ha någon som helst inverkan på de drabbade. I sista F1 tidningen tas det upp i flera artiklar om vilka som just kommer att få problemen.
För det stall som tidningen förutspår som kanske kan få svårast är det stall som dom håller på.Därför ska det mörkas likt en san diktatur
Christoffer skrev:Intressant det här. Jag startade en topic om antispinnborttagningen här för några månader sedan. De gamle här på forumet idiotförklarade mig omgående om jag trodde att det skulle ha någon som helst inverkan på de drabbade. I sista F1 tidningen tas det upp i flera artiklar om vilka som just kommer att få problemen.
fårlåt för att du blev nånsjalerad ingen ska göra så mott dig fler gånger hopas jag
fårlåt för att du blev nånsjalerad ingen ska göra så mott dig fler gånger hopas jag
Du lovar mycket du!!!!
"DET ÄR ALDRIG FÖRSENT ATT KÖPA SIG EN LYCKLIG BARNDOM"
(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
Allt handlar om tajming!
Själv förutspådde jag att Kimi skulle bli världsmästare en dag och har varit idiot sen dess fram tills för några veckor sen.
(Ni som fortfarande anser mig vara en idiot kan va tyst ett tag nu...)
Nu får mumindalens invånare ge fan i att hacka på morran!
Allt handlar om tajming!
Själv förutspådde jag att Kimi skulle bli världsmästare en dag och har varit idiot sen dess fram tills för några veckor sen.
(Ni som fortfarande anser mig vara en idiot kan va tyst ett tag nu...)
Senast redigerad av platt den lör dec 01, 2007 12:21, redigerad totalt 1 gång.
alonso = R driver massa = R driver kimi = R driver hamilton = R driver button = driver kubica = driver prost = R driver mansel = R driver D hill =driver ascari = driver fangio = driver peterson = driver lövis =glenning
senna = tR driver schumacher = R driver hakkinen R driver alesi = godis Panis = good Irvine = good frentzen = good brundle = glenning berger = good cesaris = bad brabham = driver clark = driver rindt = driver patrese = good piquet = driver jones = driver keke = driver nilsson = R driver mass = good scheckter = driver lauda =driver salo = good cevert = R driver
detta e en liten skara drivers ja listat
tR driver = the best of the best
R driver = real driver är högsta betyg
driver = värdsklass
good = mykke bra eller lite bätre driver än mej
godis = bra drive r
glenning = medelsvenson
Bad = ja kör bättre
PS ska göra en helteckande lista senare må bra vi ses på banan mvh dj tom hokky
Senast redigerad av tompa den lör dec 01, 2007 15:04, redigerad totalt 3 gånger.