Razor skrev:Det var ett TYPO, hur jävla svårt är det att förstå det?
Jag har dessutom, redan innan du började kräkas ur dig din förvridna uppfattning, talat om att det var ett typo och vem som helst med en intelligensnivå som överstiger daggmaskens, hade insett det med en gång... men inte Jari inte.
Jag säger som Tärnström, det är på sätt och vis tur att du skriver här för det får oss andra att framstå som genier.
Jag har alltid hållit dig som en relativt bildad och intelligent man men nu vet jag fan inte längre. Inte nog med att du fullständigt ignorerar hur jag redan från början frågat om det rörde sig om ett typo, vilket det absolut inte gick dig att få att erkänna ifrån start (antagligen för att du var så jävla upptagen med att spy galla över mig). Jag har dessutom bett om ursäkt för den passus som ingick i frågan om det var ett typo vilket du och din förvridna syn på allt jag skriver tydligen helt misslyckas med att registrera eller kalkylera in. Du har dessutom gått över i en argumentationsteknik där du till en del blandar in mig och en tredjeperson, som också råkar vara jag precis som om du skulle vinna några jävla sympatipoäng på detta av dina vänner i lekparken. Inte helt olikt en teamkamrat till dig, för vilket han sedermera också blev avstängd från forumet för. Jag kan väl anta att det hållet i utvecklingen av din argumentationsteknik därför möjligen kan vara lite fel.
Din intelligens falnar med andra ord snabbt och krackelerar till "jordbro-nivå" vilket för oss, som fortfarande tycker detta är ett trevligt forum, naturligtvis är helt opassande.
Oftare än inte siktar du numera hellre under bältet på mig än håller dig till ren och skär fakta som du någonstans trots allt behärskar. Detta får mig naturligtvis att undra vad du vill mig som går att hitta under mitt bälte.
Skulle det dessutom finnas anledning att tro att jag, som med en daggmasks intelligens, trots allt lyckas hitta in på dessa sidor och till och med försöka ge dig svar på tal i så fall ligger tillräckligt nära dig och din intelligens, eftersom du envisas med att tilltala mig?
Om du utelämnar mig ur dina poster kommer jag inte ha några som helst problem med att glömma bort att du finns, för något tråkigare på två ben, som fortfarande får kallas människa känner jag fan inte längre.
Du är bara en simpel besserwiser och google smiskar dig både fram och baklänges. Du visste ju för fan inte ens att Heikki Kovalainen hade vunnit Race Of Champions trots att det bara var några år sedan.
Jag tror dessutom att Kimi definitivt har chans på titeln även 2008. Minst lika väl som 2007 då enligt viss expertis och besserwisser Massa skulle vara med och slåss om...