Smått och gott och lite nyheter ...confetti
-
-
- Utvisad
Sami skrev:Angående Klien och Webber. Klassas inte det där som sexuella trakasserier på arbetet?
Webber fick tydligen lite stimula av grejen till sitt kvalåk.
Men han sög väl av all must av Klien
man blir väl utpekad som en homofob men vad f_n gör karln?
Det kan ju inte ens vara en fotoshopprodukt - down under humor? det sista skrivet med anspelning till en viss läggning.
Det är skrivet under influens av alkoholhaltiga drycker - jag fritar mig allt ansvar för vad jag har skrivit.
Noblesse oblige - ingen dumt i signaturen nu. (temporär snällhet på grund av att vädret ser bra ut idag - åtminstone bättre)
-
-
-
-
- Utvisad
Du menade kanske att "Men det har känts som hela teamet har vuxit där under (down under - för dom tröga )RALLYTOK skrev:Men det ha känts som hela teamet ha vuxit under melbourne....
och Webber gör en check up
Senast redigerad av guuben den lör mar 06, 2004 21:14, redigerad totalt 1 gång.
Noblesse oblige - ingen dumt i signaturen nu. (temporär snällhet på grund av att vädret ser bra ut idag - åtminstone bättre)
-
-
RALLYTOK skrev:det va en liten vink till sami men han förstod ej..... vuxit under...
Själv så tycker jag de är riktig gulliga värre än shlagerfestivalen det här nu..
Växt under Melbourne? Jag funderade faktiskt ett tag på något perverterat sätt men tyckte inte riktigt att det kunde ha med tafsandet att göra.
Men det hade det tydligen… Jaja, det är inte lätt när man dricker stänkare och blir mindre skärpt för varje glas, speciellt när man inte har så många skärpta basselusker där uppe i kastrullen från början.
-
- Utvisad
aj fan. och jag tycker jag blir både mer skärpt och vackrare samt yngre och rikare för var glas jag tar. - tänk så olika vi uppleveler ruset
jojo, moderatorn........allt det här sopas bort före racet
Livet blir hårt när man är en formel1-freak - det skulle vara enklare att banda in på videon ....men det känns inte rätt (lite Luther-filosofi skall det vara för att man skall få njuta.
jojo, moderatorn........allt det här sopas bort före racet
Livet blir hårt när man är en formel1-freak - det skulle vara enklare att banda in på videon ....men det känns inte rätt (lite Luther-filosofi skall det vara för att man skall få njuta.
-
-
-
- Utvisad
För mig måste det vara live - allt annat är bara Hollywood
Tack för ikväll, förra natten blev det ingen sömn alls så nu måste man försöka sova ett par timmar i.a.f..
Heja KIMI "the dangerous one - freeze Schumi" -
Tack för ikväll, förra natten blev det ingen sömn alls så nu måste man försöka sova ett par timmar i.a.f..
Heja KIMI "the dangerous one - freeze Schumi" -
-
- Utvisad
a) Ron Dennis stiger av efter denna säsong.
b) Keke Rosberg säger att det blir en omöjlighet att till nästa tävling få fatt Ferrari - däcken kan inte inverka så mycket. Försrpånget är helt enkelt för stort.
b) Keke Rosberg säger att det blir en omöjlighet att till nästa tävling få fatt Ferrari - däcken kan inte inverka så mycket. Försrpånget är helt enkelt för stort.
-
-
- Utvisad
Varför är det inget snack om att Mercedes ansvarige för motordivisionen (med Ilmor) har fått sparken. Jag trodde denna sak skulle få stort nyhetsvärde, men icke sa nicke!????
Guuben heter Werner Laurenz och var förut hos BMW.
-
Det hade jag inte hört faktiskt!! Konstigt att han får sparken när det var transmissionen som pajade, GAPFLABBguuben skrev:Varför är det inget snack om att Mercedes ansvarige för motordivisionen (med Ilmor) har fått sparken. Jag trodde denna sak skulle få stort nyhetsvärde, men icke sa nicke!????
-
-
-
- Utvisad
Den här nyheten var ute redan förra veckan och man blev överraskad att han dök upp i Malaysia!LuckyStrike1 skrev:Det står ingenstans på nätet, ingen av de stora sajterna har nyheten, och McLarens pressavdelning har dementerat.
Precis, jag kollade före jag skrev om saken på "mina" vanliga stora webplatser" men inte ett ord om saken.
hmmmmmmmmmmmmm....kanske mormor pratar skit
EDIT: Var hittade du en dementi? (McLaren.com?)...vid en snabb tur dit såg jag inte nåt (kanske slarv).
Det lär ha varit en längre tids samarbetssvårigheter med ledningen på Ilmor som ledde till beslutet.
-
- Utvisad
Lucky Strike - ids du sätta in länken eller bara säga om det är McLarens officiella hemsida du menar - så kan jag själv söka upp dementin....för det intresserar mig att se om dit har kommit en sån.
-
Ordföranden i FOSA ringde McLarens pressavdelning i för någon vecka sen angående rykten kring McLaren, Mercedes och Ron Dennis och fick de ryktena dementerade liksom en dementi på att personalförändringar hos Ilmor är bestämda. Meddelades via deras mailinglista, men jag tror inte jag har kvar mailet.
Det finns inga medier vad jag har sett som har haft det ryktet uppe heller - om du har en länk till sidan du såg det på får du gärna posta den. Det är ju ett intressant rykte att Ilmor sparkat Laurenz som varit så kort tid hos Ilmor och värvades dyrt från BMW. Däremot sägs ju Mario Illien vilja sluta, något som jag har för mig att Alan Henry skrev för F1 Racing för ett tag sen.
Det finns inga medier vad jag har sett som har haft det ryktet uppe heller - om du har en länk till sidan du såg det på får du gärna posta den. Det är ju ett intressant rykte att Ilmor sparkat Laurenz som varit så kort tid hos Ilmor och värvades dyrt från BMW. Däremot sägs ju Mario Illien vilja sluta, något som jag har för mig att Alan Henry skrev för F1 Racing för ett tag sen.
-
-
Silly season. Mark Webber klar för Williams?
Hoppas det blir så.
http://www.crash.net/uk/en/news_view.as ... &nid=87941
Hoppas det blir så.
-
- Utvisad
Instämmer - -en bra och potentiell polekörare i alla fall. inte bara i år.Sami skrev:Silly season. Mark Webber klar för Williams?
Hoppas det blir så.
-
Skulle Ralf S vara värd £60 miljoner som rykten säger att han får om han går till Toyota www.crash.net/uk/en/news_view.asp?cid=1&nid=88497
Visserligen har de mycket pengar att röra sig med, men det finns väl bättre ställen att spendera dom i, än i Ralf
Visserligen har de mycket pengar att röra sig med, men det finns väl bättre ställen att spendera dom i, än i Ralf
-
- Utvisad
Som man bäddar får man ligga:
2 April 2004 - [03:08]
Ferrari stopping qualifying changes says Bernie
The current qualifying debate continues to rage with Formula one supremo Bernie Ecclestone now adding his voice to the mix claiming that the way it is at the moment plays completely into Michael Schumacher’s hands, practically guaranteeing him pole position at every event.
Minor modifications have been made to the format, but nothing that will prevent Michael Schumacher, who starts session one first as he won the previous round, then waits almost an hour and a half to go out again, usually when the track conditions are at their optimum.
Despite his displease however, Ecclestone knows there is very little hope of changing the situation this season as it requires a unanimous vote and Ferrari won’t be willing to come to the party….
"I'm not happy with qualifying at all,"Ecclestone said. "The problem is that we are operating under a democracy, so we have to get everybody to agree and it's not possible. The people who stopped things going through in the way that we proposed were Ferrari because at the moment it's the best possible decision for Ferrari. I said when they were at the regulations that this is a Michael regulation. And I don't blame them not agreeing to change it."
2 April 2004 - [03:08]
Ferrari stopping qualifying changes says Bernie
The current qualifying debate continues to rage with Formula one supremo Bernie Ecclestone now adding his voice to the mix claiming that the way it is at the moment plays completely into Michael Schumacher’s hands, practically guaranteeing him pole position at every event.
Minor modifications have been made to the format, but nothing that will prevent Michael Schumacher, who starts session one first as he won the previous round, then waits almost an hour and a half to go out again, usually when the track conditions are at their optimum.
Despite his displease however, Ecclestone knows there is very little hope of changing the situation this season as it requires a unanimous vote and Ferrari won’t be willing to come to the party….
"I'm not happy with qualifying at all,"Ecclestone said. "The problem is that we are operating under a democracy, so we have to get everybody to agree and it's not possible. The people who stopped things going through in the way that we proposed were Ferrari because at the moment it's the best possible decision for Ferrari. I said when they were at the regulations that this is a Michael regulation. And I don't blame them not agreeing to change it."
-
Usch nä usch va du e snabb Michael Schumacher, hoppas de blandar en stor skopa sand med bensinen till din bil!
Hur han än funderar vår gode BURNie Äckelsten så kommer han inte på ett kvalsystem som är dåligt enbart för Michael Schumacher. Ja, iaf inget kvalsystem som alla skulle gå med på och vara till nackdel för MS.
Det låter inte särskilt sportsligt och är det inte heller.
Han tänker, om MS ska dominera igen så sjunker intresset ytterligare och då får jag färre dollar i fickan.
Man kanske skall göra som när Ingemar Stenmark var som störst, försöka sätta banor som framförallt var till nackdel för honom, problemet är bara det att MS är ju så jä..la allround och bygga om banorna blir lite dyrt....
MS är ett problem, han är för snabb, kanske är sandtricket bäst ändå!
Hur han än funderar vår gode BURNie Äckelsten så kommer han inte på ett kvalsystem som är dåligt enbart för Michael Schumacher. Ja, iaf inget kvalsystem som alla skulle gå med på och vara till nackdel för MS.
Det låter inte särskilt sportsligt och är det inte heller.
Han tänker, om MS ska dominera igen så sjunker intresset ytterligare och då får jag färre dollar i fickan.
Man kanske skall göra som när Ingemar Stenmark var som störst, försöka sätta banor som framförallt var till nackdel för honom, problemet är bara det att MS är ju så jä..la allround och bygga om banorna blir lite dyrt....
MS är ett problem, han är för snabb, kanske är sandtricket bäst ändå!
-
-
-
http://www.thescuderia.net/News/April2004/1.shtml
Michael Schumacher till Williams 2007?
Fast han har nog lagt av innan dess.
-
Att Frank länge varit en beundrare av Michael Schumacher och han helst av allt skulle vilja ha honom i sitt stall är väl ingen hemlighet precis.Sami skrev:http://www.thescuderia.net/News/April2004/1.shtml
Och det vore kul om han körde där någon säsong men det är väl inte så jättetroligt iaf.
-
Publicerad 1 April ....Sami skrev:http://www.thescuderia.net/News/April2004/1.shtml
hmm ....
-
Vad fan Newsnow f1 brukar inte ha sånt gammalt skräp med på sin sida. Tur man inte trodde på det dåLuckyStrike1 skrev:Publicerad 1 April ....Sami skrev:http://www.thescuderia.net/News/April2004/1.shtml
hmm ....
-
- Utvisad
-
- Utvisad
-
-
- Utvisad
-
-
- Utvisad
Det var just det som var poängen - ett forum hålles inte igång om det är bara ett par skrivare.Gonzo skrev:Du skriver för lite guuben, var inte så ledsen över ismaskinen, nej ismannen var det ja, eller kör han ismaskinen...eller..njä nu vet jag inte riktigt hur det var...
Kolla själv "flödet".
Du tycks faktiskt inte veta riktigt veta hur det är eller var (dina egna ord).
Ditt KIMI-hat har tagit överstyr (avundsjukan över vårt grannlands förare kanske ligger i botten?)
Tur att det finns andra svenska forums - jag skall av hänsyn till detta forums endel seriösa moderatorer inte nämna "konkurrentens" namn.
Senast redigerad av guuben den fre apr 09, 2004 07:33, redigerad totalt 1 gång.
-
-
- Utvisad
Kanske en liten självrannsakelse skulle vara på plats!Gonzo skrev:KIMI-hat???????
Ditt påstående saknar totalt grund.
Jag hatar inte någon, inte ens dig guuben och absolut inte Kimi.
(varför drar du mig förresten in i "hat" aspekten????)
"......var inte så ledsen över ismaskinen, nej ismannen var det ja, eller kör han ismaskinen...eller..njä nu vet jag inte riktigt hur det var... " -bara som ditt senaste exempel." - Gonzo
-
-
-
För de flesta är ironi inte detsamma som hat guuben....guuben skrev:Kanske en liten självrannsakelse skulle vara på plats!Gonzo skrev:KIMI-hat???????
Ditt påstående saknar totalt grund.
Jag hatar inte någon, inte ens dig guuben och absolut inte Kimi.
(varför drar du mig förresten in i "hat" aspekten????)
"......var inte så ledsen över ismaskinen, nej ismannen var det ja, eller kör han ismaskinen...eller..njä nu vet jag inte riktigt hur det var... " -bara som ditt senaste exempel." - Gonzo
Du får försöka att inte vara så känslig bara för att han är din favorit.
En gång till, jag hatar inte KIMI
Tvärtom så uppskattar jag honom som en mycket lovande förare som har potential att bli champ. Hans smeknamn ligger dock honom i fatet just nu och det faktum att jag ironiserar över smeknamnet har alltså inget med hat att göra!
Jag var av den uppfattningen att han hade den där iskylan som Ron anser att han besitter, nu är jag dock tveksam efter hans frispräkiga uttalanden om Mp4-19 dåliga prestanda och hans känslosamma utfall mot funktionären i Malaysia.
-
Ge inte upp grabbar skriv på bara!!!
Det enda jag får spel på är när vissa försöker förringa Michael Schumacher genom sina oändliga konspiritions teorier.
Tycker bara att det tyder på ett oseriöst sätt att se på en mästare.
Jag tycker att alla som blivit mästare i F1 har gjort en stor bedrift.
Jag hyser stor beundran för vår store mästare i vårt grannland Finland.
Lite synd att hans sorti blev bedrövlig men Mclaren var på väg utför redan då.
Det enda jag får spel på är när vissa försöker förringa Michael Schumacher genom sina oändliga konspiritions teorier.
-
Det här börjar bli en (o)vana...Lyfter på min hatt igen och instämmer med föregående talare igen !F1-fan skrev:Ge inte upp grabbar skriv på bara!!!
-
Tackar tackar Gonzo!!Gonzo skrev:Det här börjar bli en (o)vana...Lyfter på min hatt igen och instämmer med föregående talare igen !F1-fan skrev:Ge inte upp grabbar skriv på bara!!!
Vi verkar ha ganska likartad syn på det här med F1.