Vem bryr sig.Jögga skrev:Det blir ju lite märkligt på ett sätt då stallchefen och föraren är samma person. Om stallet blir uteslutna på grund av chefens beslut borde väl föraren som själv valde att skippa en tävling behandlas på samma sätt
Kimi slutade men börjar igen!
-
-
Så kan det gå när man försöker vara lite ironisk. Dumt nog trodde gubbarna skulle förmedla detNisse skrev:Vem bryr sig.Jögga skrev:Det blir ju lite märkligt på ett sätt då stallchefen och föraren är samma person. Om stallet blir uteslutna på grund av chefens beslut borde väl föraren som själv valde att skippa en tävling behandlas på samma sätt
-
Inte kritik eller ironi mot dig utan mot personen och regelverket han kör under.Jögga skrev:Så kan det gå när man försöker vara lite ironisk. Dumt nog trodde gubbarna skulle förmedla detNisse skrev:Vem bryr sig.Jögga skrev:Det blir ju lite märkligt på ett sätt då stallchefen och föraren är samma person. Om stallet blir uteslutna på grund av chefens beslut borde väl föraren som själv valde att skippa en tävling behandlas på samma sätt
Detta inlägg är kontrollerat av FRA.
-
-
Tråkig? Då förstår man inte det sociala spelet. Kommer Du ihåg när han släppte om Massa och sedan fick en fråga om det på presskonferensen? Ett "Lömsk" leende och sen en förklaring om att han hade tagit beslutet själv för teamets bästa. Sant eller inte jag tycke att det var kul. dessutom körde han alltid på gränsen.Lenny skrev:Inte för att jag saknar Kimi,, tråkigare typ finns väl knappast,,
Jag saknar honom!
Jörgen
Har följt F1 sedan 70-talet!
-
-
Håller med, Kimi gör bra ifrån sig i WRC. En åttonde plats i VM trots att han inte kör alla rallyn i år är inte dåligt för en som sadlat om från F1. Dessutom har han uppenbarligen gjort stora framsteg sedan ifjol, då det blev lite väl många avkörningar. I år har han väl tagit poäng i alla rallyn han deltagit i, har jag för mig.Jari skrev:Rally går väl skitbra? Mycket bättre än i fjol och han ligger åtta i tabellen och slåss med folk som fostrats sen barnsben till att köra i skogen. Hans pengar räcker nog, oavsett vad han väljer att göra, men man kan inte plöja ner allt om man inte tror på det. Att köra ett eget wrc-stall är nog kaxigt, tycker jag.platt skrev:Nu när sanningen har sprungit i fatt honom är det kanske inte så lätt att vara kaxig. Rally går det inte så bra i och pengarna verkar inte räcka till, i USA så verkar det inte vara så lätt att "bryta guld" i. Så vad återstår då än F1 som han kan uppenbart, då duger nog Williams för honom.
Angående Williams-ryktet: En intressant tanke, men jag har svårt att tro att det blir verklighet. Det skulle i så fall innebära en helomvändning från det han tidigare sagt om att han vill ha en vinnarbil. Anser han verkligen att Williams, som nu gör sin sämsta säsong någonsin, är ett bra alternativ?
-
-
Det kanske bara är en väg tillbaka till F1.Zwonk skrev:Håller med, Kimi gör bra ifrån sig i WRC. En åttonde plats i VM trots att han inte kör alla rallyn i år är inte dåligt för en som sadlat om från F1. Dessutom har han uppenbarligen gjort stora framsteg sedan ifjol, då det blev lite väl många avkörningar. I år har han väl tagit poäng i alla rallyn han deltagit i, har jag för mig.Jari skrev:Rally går väl skitbra? Mycket bättre än i fjol och han ligger åtta i tabellen och slåss med folk som fostrats sen barnsben till att köra i skogen. Hans pengar räcker nog, oavsett vad han väljer att göra, men man kan inte plöja ner allt om man inte tror på det. Att köra ett eget wrc-stall är nog kaxigt, tycker jag.platt skrev:Nu när sanningen har sprungit i fatt honom är det kanske inte så lätt att vara kaxig. Rally går det inte så bra i och pengarna verkar inte räcka till, i USA så verkar det inte vara så lätt att "bryta guld" i. Så vad återstår då än F1 som han kan uppenbart, då duger nog Williams för honom.
Angående Williams-ryktet: En intressant tanke, men jag har svårt att tro att det blir verklighet. Det skulle i så fall innebära en helomvändning från det han tidigare sagt om att han vill ha en vinnarbil. Anser han verkligen att Williams, som nu gör sin sämsta säsong någonsin, är ett bra alternativ?
Finns väl inte så många alternativ.
2013 kan han kanske sitta i en bättre bil.
Hoppas verkligen Kimi kommer tillbaka...saknar honom i F1.
Red Bull gives you wings - from Webber to Vettel
-
Ja, det är visserligen möjligt att han siktar på en bättre sits till 2013. En comeback i Williams skulle inte medföra några stora förväntningar, och då kunde han utan press koncentrera sig på att "komma igång" igen. Man kan ju hoppas!Depeche skrev: Det kanske bara är en väg tillbaka till F1.
Finns väl inte så många alternativ.
2013 kan han kanske sitta i en bättre bil.
Hoppas verkligen Kimi kommer tillbaka...saknar honom i F1.
-
-
Fast istället blir det en butter trött drickandes finne istället. Hur kul är det?Cheever skrev: Ska bli skönt att bli av med Barrichello äntligen
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
-
-
-
Ja men de personerna är så lättretade ändå.Cheever skrev:Alltid retar det någonLuckyStrike1 skrev:Fast istället blir det en butter trött drickandes finne istället. Hur kul är det?Cheever skrev: Ska bli skönt att bli av med Barrichello äntligen
Roligare är att det finns de som kan bli retade av att Barrichello kör
-
Kan så vara.LuckyStrike1 skrev:Ja men de personerna är så lättretade ändå.Cheever skrev:Alltid retar det någonLuckyStrike1 skrev: Fast istället blir det en butter trött drickandes finne istället. Hur kul är det?
Roligare är att det finns de som kan bli retade av att Barrichello kör
Visste inte att det retade att Barri kör?
Personligen tycker jag bara att han inte tillför så mycket längre och det kan vara trevligt med lite nytt friskt blod istället.
Sen om det då blir gammalt finskt blod istället kan ju vara skoj för oss lättroade.
I was misled and that is the way it went
-
Jag tycker det ska bli riktigt roligt att se Kimi ligga före MS varv efter varv.
Jag ser fram i mot att han kommer om han kommer till baks.
" Det var ett av de mest uppenbara övergreppen på en annan förare jag har sett. Det är ett förfärligt exempel av en man som vunnit sju VM-titlar. Det var översittartaktik, säger Stewart. "
-
Själv tycker jag sådana här rubriker är kul även om den är gammal.
http://www.eurosport.se/rally/great-bri ... tory.shtml
-
-
-
Om jag inte får se det så är det pga att att Kim inte kör F1Crazy F1 skrev:Jag tycker det ska bli riktigt roligt att se Kimi ligga före MS varv efter varv.
Tråkigt att du inte kommer få se det då platt
" Det var ett av de mest uppenbara övergreppen på en annan förare jag har sett. Det är ett förfärligt exempel av en man som vunnit sju VM-titlar. Det var översittartaktik, säger Stewart. "
-
Man ska väl aldrig säga aldrig men jag tror nog ändå det kommer dröja ett bra tag innan vi får se en koreansk, en svensk eller en kvinnlig förare i F1.platt skrev:Om jag inte får se det så är det pga att att Kim inte kör F1Crazy F1 skrev:Jag tycker det ska bli riktigt roligt att se Kimi ligga före MS varv efter varv.
-
-
... och Mercedes har inte varit bra sen mitten av 50-talet. Det borde då följaktligen kännas än mer dött...Crazy F1 skrev:Jag tror inte att Kimi kommer lyckas bättre i en Williams än vad MS gör i Merceders, Williams har inte varit bra sedan slutet av 90talet så det känns rätt dött ...
När en man ljuger, dör en liten del av världen...
-
-
....men Williams är helt under isen just nu, och ett avtal med Renault lär inte ändra på det till nästa säsong. De enda stall som i år är sämre än Williams är Lotus, HRT och Virgin med MGP 122 poäng före i tabellenPC: skrev:... och Mercedes har inte varit bra sen mitten av 50-talet. Det borde då följaktligen kännas än mer dött...Crazy F1 skrev:Jag tror inte att Kimi kommer lyckas bättre i en Williams än vad MS gör i Merceders, Williams har inte varit bra sedan slutet av 90talet så det känns rätt dött ...
-
Säg inte det. är det inte en spanjorska skulle testa och hade en plan på att vara med 2012?LuckyStrike1 skrev:Man ska väl aldrig säga aldrig men jag tror nog ändå det kommer dröja ett bra tag innan vi får se en koreansk, en svensk eller en kvinnlig förare i F1.platt skrev:Om jag inte får se det så är det pga att att Kim inte kör F1Crazy F1 skrev:
-
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/m ... 3812191.abplatt skrev:Säg inte det. är det inte en spanjorska skulle testa och hade en plan på att vara med 2012?LuckyStrike1 skrev:Man ska väl aldrig säga aldrig men jag tror nog ändå det kommer dröja ett bra tag innan vi får se en koreansk, en svensk eller en kvinnlig förare i F1.platt skrev: Om jag inte får se det så är det pga att att Kim inte kör F1
-
Man ska väl aldrig säga aldrig men jag tror nog ändå det kommer dröja ett bra tag innan vi får se en koreansk, en svensk eller en kvinnlig förare i F1.platt skrev:Säg inte det. är det inte en spanjorska skulle testa och hade en plan på att vara med 2012?LuckyStrike1 skrev:Man ska väl aldrig säga aldrig men jag tror nog ändå det kommer dröja ett bra tag innan vi får se en koreansk, en svensk eller en kvinnlig förare i F1.platt skrev: Om jag inte får se det så är det pga att att Kim inte kör F1
-
-
-
Nu ska vi inte va såna. Det är Bernie som vill ha tjejer både hemma och på banan.Krassegrand skrev:Det ser ut som att Bernie ger henne fingret (Din avatar)
-
-
-
-
-
-
-
Beror på vad rookien gjort tidigare.Jögga skrev:Man får väl önska henne lycka till i alla fall. Men med tanke på hur svårt det varit för sjufaldige mästaren att göra bra ifrån sig vid come-back vid 41 kan jag tänka mig att det blir rätt svårt för en rookie på 32. Oavsett kön.
Damon Hill gick det ganska bra för, men han var å andra sidan inte särskilt dålig i de lägre kategorierna.
Den här tjejen däremot har inte presterat några som helst resultat.
-
-
-
-
http://www.youtube.com/watch?v=zKv-ezTGv1YCheever skrev:http://www.planetf1.com/driver/18227/72 ... liams-deal
-
http://www.youtube.com/watch?v=QLugfGHi9iwplatt skrev:http://www.youtube.com/watch?v=zKv-ezTGv1YCheever skrev:http://www.planetf1.com/driver/18227/72 ... liams-deal
I was misled and that is the way it went
-
Nisse skrev:Själv tycker jag sådana här rubriker är kul även om den är gammal.
Och i ankeborg krockas det aldrig.....
Williams är bara en språngbräda inför 2013..
-
Skall bli kul och se den historiska finnen. Inte för sin kapacitet utan för vad stallet är beredda att betala för att slippa se honom, kan prestera.jokan skrev:Nisse skrev:Själv tycker jag sådana här rubriker är kul även om den är gammal.
Och i ankeborg krockas det aldrig.....