Vem vinner premiären, Jerez?
Vem vinner mästerskapet?
Är det Sete's tur eller kanske Marco, som var den ende som kunde utmana fullt ut i fjol sett till hela säsongen?
Kan verkligen en "Rookie" slå till o vinna mästerskapet första säsongen?
Frågorna är säkert många och man kan bara hoppas att det blir ett låååååångt och utdraget svar...
Min röst, och förhoppning, ligger på The Doctor... vem annars men hoppas verkligen att det blir tajjtare än "vanligt" med mer än två kandidater i sista race.
Jag tror att Rossi tar det med Marco som tvåa och Loris som trea.
Vilka tror ni "gör upp" om totalen?
BJ
Yabadabadooo... nu är det äntligen dax...
-
-
Ja Vale är ju given som kandidat, Nicky Hayden börjar bli varm i stället nu och blir tvåa, Marco Melandri får lite problem men det räcker till en tredje plats. Också min darkhorse Nakano som tack vare Randy kan släppa tiondeplatsen och vara bland de tre främsta.
Meningen med livet: Att ha jävligt skôjj!!!
http://www.racedog.ws/Motorcalendar.htm
http://www.racedog.ws/Motorcalendar.htm
-
Man kan bara lyfta på hatten för Capirossi,en perfekt helg för honom. Ruskigt imponerande av Pedrosa,2:a med vittring på seger i sitt första MotoGP-race Synd att Rossi vurpade i första kurvan,skulle vart kul att se vad han kunnat gjort från sin startposition idag. Men årets största framsteg måste jag ändå erkänna att Sete gjort,att bryta p.g.a nåt som han inte själv orsakat
"Pit Board? What the f**k do I need a pit board for? If theres bikes in front of me then I'm not going fast enough!"
Richard Britton. Macau GP 2004
-
Ehhh... jaha, det var inget race för "Rossi-vänner" att minnas
Men Pedrosa ... Vilken körning!!
Nu hade jag inte möjligheten att följa podium-intervjuerna men det kändes som att han tappade fästet fram på slutet med tanke på dom tajjta spåren 3/4 av racet... men han kommer defenetivt bli att räkna med i totalen om han håller den här farten (vilket jag inte trodde )... för vurpa bort sig är inte något han är känd för, en riktig poängplockare!
Jaja... nu hade man ju redan spått slutställningen... men efter detta race så skulle jag nog vilja byta ut 2'an o 3'an på min lista.
BJ
Men Pedrosa ... Vilken körning!!
Nu hade jag inte möjligheten att följa podium-intervjuerna men det kändes som att han tappade fästet fram på slutet med tanke på dom tajjta spåren 3/4 av racet... men han kommer defenetivt bli att räkna med i totalen om han håller den här farten (vilket jag inte trodde )... för vurpa bort sig är inte något han är känd för, en riktig poängplockare!
Jaja... nu hade man ju redan spått slutställningen... men efter detta race så skulle jag nog vilja byta ut 2'an o 3'an på min lista.
BJ
-
-
Och i helgen startar sen "riktiga"roadracingsäsongen i Irland,Cookstown-100 på lördag TT-05 http://media.putfile.com/Isle-of-Mann-TT-2005
"Pit Board? What the f**k do I need a pit board for? If theres bikes in front of me then I'm not going fast enough!"