Razor skrev:Jari skrev:Två veckor före race, ingen träning? En vecka innan race, ingen träning?
Konstant träning för under och efter säsongen för att hålla formen tror jag betydligt mer på.
Skrev jag att man inte tränar överhuvudtaget då?
Nej, just det... dessutom så säger han själv att han genomförde sina vanliga, dagliga fysrutiner; vilket är helt korrekt att göra ur träningssynpunkt.
Det var den påstådda stenhårda träningen som jag opponerade mig mot vilket du också hade märkt om du hade läst inlägget tills dess att du hade förstått det.
Nej, läser man om dina inlägg kronologiskt får man inte det intrycket och jag konstaterar att det nu verkar som du håller mer med mig och ursprungsposten än för bara några rader sen.
Från och med nu kan vi hålla oss till graden av hårdhet i fysrutinerna.
Jag påstod att de hade såna dagligen och att de var hårdare än vad min källa hade kunnat ana.
Jag har heller inte begränsat mig till att påstå att det endast gäller MS eller någon annan utpekad förare. Jag har däremot sagt att de var flera och att deras aktiviteter inte begränsades till ett enskilt träningspass per dag.
Osv...
Hade ni inte börjat knulla punkter på den första posten så hade den egentligen räckt och sagt det väsentliga om vad den handlade om.
För hade jag aldrig skrivit ordet stenhårt, så hade posten bara blivit läst och aldrig kommenterad, tror du?
Tror inte jag. Det är ju jag som skriver det, det är klart det måste finnas något eller några fel och är ni bara tillräckligt många där som letar kanske ni hittar något?
Lycka till.