Jag antar att du klassar Nico som tysk idag va?Sami skrev:Nåväl det känns nästan lite skönt att det gick lite tokigt för Nico idag. För hajpen kring honom började bli löjligt stor.
Nico Rosberg
-
- Utvisad
Kimi "I'm only in it for the money" Räikkönen - Historiens mest överskattade förare, och han begriper det inte själv.
Dessutom F1-världens störste fegis.
Dessutom F1-världens störste fegis.
-
Klart att han är tysk idag, han körde ju sönder motorn.
Obegåvad klantskalle till förare som gör på det viset..
/ Tommi
Obegåvad klantskalle till förare som gör på det viset..
/ Tommi
EnzoF1 skrev:Jag antar att du klassar Nico som tysk idag va?Sami skrev:Nåväl det känns nästan lite skönt att det gick lite tokigt för Nico idag. För hajpen kring honom började bli löjligt stor.
Häkkinen - Räikkönen - Kovalainen
-
Det tyckte han själv också när han talade till ITV efter poffen.Sami skrev:Nico gjorde en dålig start. Han måste lära sig att starta bättre om han ska bli något. Att Gå från trea till sjua är ju under all kritik.
Cosworthchefen som brukar prata i samband med F1-lopp tycker brukar bryta på något som är misstänkt likt tyska.Busen skrev:HWilliams verkar tycka det är skönt att vara av med tyskjävlarna bmw. Engelsmän och tyskar har helt olika mentalitet, inte minst företagskultur. Nico är ju också tysk, men han är i ingen "riktig" tysk...
-
-
-
Jag visste Webber skulle komma på något att säga efter att han blev utkvalad av Nico Rosberg. Oproffsigt gjort - men också väntat eftersom hans ego inte pallar att han inte är världens bästa förare.
Kuriosa: Webber höll på halva förra året och bytte spår på ett ganska livsfarligt sätt när folk skulle köra om honom.
Kuriosa: Webber höll på halva förra året och bytte spår på ett ganska livsfarligt sätt när folk skulle köra om honom.