TV3s F1 Studio, vad tyckte ni?
-
TV3s F1 Studio, vad tyckte ni?
Vet inte vad jag ska säga. Riktigt kul att Sverige åtminstone har ett studioprogram i samband med F1 men vad mycket bättre det skulle kunna gå att göra. Profil-inslagen och Ejes snabba genomgång av RBR bilen var bra och snygga. Däremot måste jag säga att Robert Aschberg var riktigt dålig som programledare, kändes otroligt okunnig och faktiskt lite medveten om det också. Mest massa dravel hela tiden. Synd att Viasat känner att de måste ha en av deras profiler som varenda människa känner till bara för sakens skull, och inte någon mer trovärdig. Johan Petterson till exempel?
Carolina Gynning och Tore kan jag bara inte förstå att de är med. Kan verkligen inte tänka mig ett bättre sätt att förlöjliga en sportsändning. Det är som någon som är okunnig om sporten har tittat igenom ett lopp från förra året, tyckt det var pisstråkigt och tvingat in lite comic relief. Kan någon säga en enda annan sportsändning i Sverige som skulle trycka in de två i deras program? Carolina Gynning i Tipssöndag som sitter och pratar om när hon sprang på Fredrik Ljungberg på ICA? Jag tror inte det. Verkligen inte!
Blomman och Eje var grymma som vanligt!
Carolina Gynning och Tore kan jag bara inte förstå att de är med. Kan verkligen inte tänka mig ett bättre sätt att förlöjliga en sportsändning. Det är som någon som är okunnig om sporten har tittat igenom ett lopp från förra året, tyckt det var pisstråkigt och tvingat in lite comic relief. Kan någon säga en enda annan sportsändning i Sverige som skulle trycka in de två i deras program? Carolina Gynning i Tipssöndag som sitter och pratar om när hon sprang på Fredrik Ljungberg på ICA? Jag tror inte det. Verkligen inte!
Blomman och Eje var grymma som vanligt!
-
-
-
-
För det första så ska viasat ha all heder åt att man satsar på ett studioprogram! Trötta och fega TV4 satsade aldrig något på f1!
Jävligt tråkiga experter i studion, både Göransson och expressen snubben var stela och nervösa. Mera drag i studion tack!
Jävligt tråkiga experter i studion, både Göransson och expressen snubben var stela och nervösa. Mera drag i studion tack!
Förtryckta människor dras till religioner, utan religioner vore världen paradiset...
-
-
Ja pojken i studion var ju trevlig. Han ville veta vad vridmoment är och så. Jävla höna, sparka ut honom med en gång. Vi fick ju trots allt se vad de kommer att syssla med. Springa runt i Stockholm o fråga folk vad de tycker. Där är det ju en fördel att skicka fram Carolina. Ingen snubbe som inte vill titta/prata med henne.
Robban var sådär . Men han försökte inte ens verka hyperduktig utan höll sig på en rätt avslappnad nivå. Eje o Blomman var bra idag. Lite synd att Blomman inte kan hålla reda på vilka platser killarna har i loppet. Vid flera tillfällen sluddrar Blomman fram fel saker.
Ändå för TV3 som satsar på formel 1
Robban var sådär . Men han försökte inte ens verka hyperduktig utan höll sig på en rätt avslappnad nivå. Eje o Blomman var bra idag. Lite synd att Blomman inte kan hålla reda på vilka platser killarna har i loppet. Vid flera tillfällen sluddrar Blomman fram fel saker.
Ändå för TV3 som satsar på formel 1
-Red Bull Racing
-
- Varnad
Mycket gnäll för ingenting.
Jag tror att studiodelen kan bli bra och det är självklart fullt medvetet att Robban håller nivån strax under nördarna här.
Hans och deras jobb är att locka till sig fler och nya tittare, inte bara de gamla vanliga.
Robban har sina fans och om man kan få Carolina Gynning att gilla och begripa F1, ja då kan vem som helst...
Eller får man säga så?
Man kan inte bara ha djup i ett program är vad jag försöker säga, man skall ha bredd också, om man inte vill att sporten skall förbli marginalföreteelse i Sverige.
I Finland har man inte de här problemen utan folket sitter klistrat framför TV-apparaterna och trots detta har de en ännu sämre studioproduktion.
Mitt betyg:
Det är fyra fler än TV4s ynka satsning eller uteblivna satsning.
Jag tror att studiodelen kan bli bra och det är självklart fullt medvetet att Robban håller nivån strax under nördarna här.
Hans och deras jobb är att locka till sig fler och nya tittare, inte bara de gamla vanliga.
Robban har sina fans och om man kan få Carolina Gynning att gilla och begripa F1, ja då kan vem som helst...
Eller får man säga så?
Man kan inte bara ha djup i ett program är vad jag försöker säga, man skall ha bredd också, om man inte vill att sporten skall förbli marginalföreteelse i Sverige.
I Finland har man inte de här problemen utan folket sitter klistrat framför TV-apparaterna och trots detta har de en ännu sämre studioproduktion.
Mitt betyg:
Nu får mumindalens invånare ge fan i att hacka på morran!
-
Hellre drag och kul än trista experter. Fan alla hardcore fantaster kan i alla fall aldrig bli nöjda, för det vet alltid bästa själva. Tore verkar trist, men Carolina kan säkert tutta sig fram i depån! Ser fram emot det!
Ta in lite fans i studion ala gamla RTL och slappna av mera. Det tror jag är receptet! Mera underhållning = nya tittare.
Ta in lite fans i studion ala gamla RTL och slappna av mera. Det tror jag är receptet! Mera underhållning = nya tittare.
Senast redigerad av Busen den sön mar 12, 2006 16:07, redigerad totalt 1 gång.
Förtryckta människor dras till religioner, utan religioner vore världen paradiset...
-
- Varnad
Jag ställer upp i en debatt när som helst!Busen skrev:Hellre drag och kul än trista experter. Fan alla hardcore fantaster kan i alla fall aldrig bli nöjda, för det vet alltid bästa själva. Tore verkar trist, men Carolina kan säger tutta sig fram i depån! Ser fram emot det!
Om någon vågar...
Nu får mumindalens invånare ge fan i att hacka på morran!
-
Du menar som Ingvar Oldsberg gjorde med Tipsextra typ i slutet på 80-talet? Nej tack, säger jag.Busen skrev:Ta in lite fans i studion ala gamla RTL och slappna av mera. Det tror jag är receptet! Mera underhållning = nya tittare.
Studion får godkänt från mig med tanke på att det var första programmet.
-
-
Måste dom ha den "begåvade" bimbon med??
Hon för ett löjets skimmer över F1 i stället för glans.
Janne och Eje skötte sig utmärkt.
Robert Asch berg var lite för "feg" i sina frågor till de nervösa gästerna. (vem kom på tanken att bjuda in en motorjournalist från en tabloidtidning)
Ut med "bimbon" och lite mer "seriösa" inlägg.
Hon för ett löjets skimmer över F1 i stället för glans.
Janne och Eje skötte sig utmärkt.
Robert Asch berg var lite för "feg" i sina frågor till de nervösa gästerna. (vem kom på tanken att bjuda in en motorjournalist från en tabloidtidning)
Ut med "bimbon" och lite mer "seriösa" inlägg.
"DET ÄR ALDRIG FÖRSENT ATT KÖPA SIG EN LYCKLIG BARNDOM"
(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
-
- Moderator
Tycker att Aschberg verkade väldigt osäker och det smittade säkert av sig på gästerna. Jag tror att Aschberg insåg, när programmet väl började, att han befann sig på djupt vatten. Det räckte inte med att lita till sina vanliga programledaregenskaper. Lite påläsning är nödvändigt. Måste säga att det var kalkonnivå på försnacksprogrammet.
Tärnström
Tärnström
Ordförande i MMAS, Max Mosley Appreciation Society.
Se nya regler: http://www.forza-motorsport.se/bbs/view ... 666#133666
-
Instämmer helt och fullt.Jari skrev:Mycket gnäll för ingenting.
Eller får man säga så?
Mitt betyg:
-
Robert skulle behöva läsa på mycket mer och framförallt vara mer förberedd. Att ha folk som hjälper honom med bra/konstruktiva frågor efter racets vore också något att anamma kanske?..
Jag saknar intervjuer med förare före loppen, kanske en mikrofon under läppen på finnen direkt efter kvalet. Det hade varit mumma det!.. Men det kanske beror på att det är sneakvarianten av sändningarna viasat har köpt.
Jag saknar intervjuer med förare före loppen, kanske en mikrofon under läppen på finnen direkt efter kvalet. Det hade varit mumma det!.. Men det kanske beror på att det är sneakvarianten av sändningarna viasat har köpt.
-
-
- Moderator
Tror faktiskt inte att Aschberg själv kan ha varit speciellt nöjd, så pass mycket har han jobbar med tv förr.
Tärnström
Tärnström
-
-
-
Det knns rätt förvånande att säga att den enda i studion som verkade proffsig var Carolina Gynning. Men så var det ju - hon var den enda som var lugn och säker. Janne och Eje flöt det också på bra med.
Resten var alltför nervöst och hackande, men inte kalkonaktigt. Helt enkelt lite barnsjukdomar - det var ju i många avseenden nytt så ett sådär betyg, med potential till bättre grejer.
Resten var alltför nervöst och hackande, men inte kalkonaktigt. Helt enkelt lite barnsjukdomar - det var ju i många avseenden nytt så ett sådär betyg, med potential till bättre grejer.
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
-
Visst var det konstigt att Carolina var proffset i gänget. Jag tyckte hon var lite häftig och det har jag aldrig tyckt förut. Hon framstod faktiskt som smartare än fysik-tore.
Aschberg kan nog inte något om F1 och är nog bara så där allmänt intresserad. Det verkade så i alla fall.
Göransson och Berggren såg mest rädda ut. Men där fanns mer att hämta.
Eje såg småpackad ut under inslaget som F1-instruktör.
Aschberg kan nog inte något om F1 och är nog bara så där allmänt intresserad. Det verkade så i alla fall.
Göransson och Berggren såg mest rädda ut. Men där fanns mer att hämta.
Eje såg småpackad ut under inslaget som F1-instruktör.
-
Bra analys Sami - det var precis så det kändes. Det kändes dessutom nästan som att Aschberg helst inte ville vara där.
Men det var hur som helst 1000 ggr bättre än vad vi någonsin har fått av TV4.
Men det var hur som helst 1000 ggr bättre än vad vi någonsin har fått av TV4.
-
-
- Moderator
Frågan är väl som sagt vad man jämför med, TV4 eller vad det hade kunnat varit - jävligt mycket bättre. Och självklart strävar ju Viasat ditåt. I dag var det helt enkelt för dåligt.
Tärnström
Tärnström
-
-
- Moderator
Jo, men Aschberg kan ju knappast anklagas för att vara nybörjare. Men som sagt, jag tror att han kommer igen.
Tärnström
Tärnström
-
TV3 får ju F1 att kännas som ett mellanstadiedisco. Tyckte det hela tiden lades fokus på "festerna" och "glamoooouren" istället för på själva racingen, och även när fokusen var på själva sporten visste ingen vad de pratade om. Haha även om TV4 inte hade studioinslag så var det ändå skönare att få en lite mer proffessionell skildring av sporten än två dokusåpanollor som ränner omkring och fnittrar åt att de åt fisk när de träffade Briatore.
Hela jävla mediasverige måste ju produceras som en nöjesbilaga för att "nå ut till den bredare publiken". Känner på mig att det här kommer bli ännu mer generande och fördummande för varje race-söndag som går..
Hela jävla mediasverige måste ju produceras som en nöjesbilaga för att "nå ut till den bredare publiken". Känner på mig att det här kommer bli ännu mer generande och fördummande för varje race-söndag som går..
-
gnarly skrev:TV3 får ju F1 att kännas som ett mellanstadiedisco. Tyckte det hela tiden lades fokus på "festerna" och "glamoooouren" istället för på själva racingen, och även när fokusen var på själva sporten visste ingen vad de pratade om. Haha även om TV4 inte hade studioinslag så var det ändå skönare att få en lite mer proffessionell skildring av sporten än två dokusåpanollor som ränner omkring och fnittrar åt att de åt fisk när de träffade Briatore.
Vi slipper dom väl nästa vecka!?
"I always said that to become champion when Michael is still on track gives it more value"
"It has for us been pleasure for us to race with him."
"It has for us been pleasure for us to race with him."
-
-
-
-
Du kan slippa se dem på hela säsongen - bara att låta bli att slå på TV:n förrän 10 minuter innan loppet startar.
Du är väl inte tvingad att titta på studioprogrammet?
Du är väl inte tvingad att titta på studioprogrammet?
-
Hah sant, tycker bara det är jävligt synd att, när det äntligen finns lite studiotid kring loppet att avnjuta, måste vara med personer som inte kan behandla intressanta ämnen och fyra av lite härliga diskussioner.
Dessutom skäms mitt F1-hjärta för att Gynning ska lansera sporten hos den bredare massan.
Dessutom skäms mitt F1-hjärta för att Gynning ska lansera sporten hos den bredare massan.
-
Äsch, Gynning var ju den enda proffsiga i studion idag. Dokusåpavinnare eller inte ... idag verkade hon vara den enda i studion som visste vad hon gjorde ialla fall.
-
-
Studion är ju inte gjord för F1-nördar, utan ska nå en bredare publik.
Sen handlar F1 dessutom lika mycket om glitter och glamour som sport och teknik. Så är det bara, och det är ett varumärke F1 själva vårdar.
Och glitter och glamour säljer fasiken så mycket bättre än kolfiberkarosser och 4,5 G påfrestningar på nackmusklerna. Något Bernie har förstått sedan länge för övrigt - varför tror du annars det ser ut som det gör på F1-loppet och vilka som är inbjudna VIP-gäster?
Sen handlar F1 dessutom lika mycket om glitter och glamour som sport och teknik. Så är det bara, och det är ett varumärke F1 själva vårdar.
Och glitter och glamour säljer fasiken så mycket bättre än kolfiberkarosser och 4,5 G påfrestningar på nackmusklerna. Något Bernie har förstått sedan länge för övrigt - varför tror du annars det ser ut som det gör på F1-loppet och vilka som är inbjudna VIP-gäster?
-
Hah damn you're fast. Självklart har du en poäng, allt jag säger är att när jag satt i min soffa och tittade på Gynning och fotbollsnörden kändes det riktigt förlöjligande. Är det glamour dom vill marknadsföra så fungerar det nog inte att stå i Gallerian och berätta vad man åt för mat med Briatore anyway. Hela upplägget var mest tacky och tafatt
Och jag undrar ja om fler vill kolla på F1 bara för att lite dokusåpanollor ränner runt. Tror mest det sticker i ögonen på dom som vill höra lite försnack och sen se loppet.
Men du gillade sändningen alltså? (:
Och jag undrar ja om fler vill kolla på F1 bara för att lite dokusåpanollor ränner runt. Tror mest det sticker i ögonen på dom som vill höra lite försnack och sen se loppet.
-
-
-
Nej, jag gillade inte studion men hade inte förväntat mig det heller.gnarly skrev:Hah damn you're fast. Självklart har du en poäng, allt jag säger är att när jag satt i min soffa och tittade på Gynning och fotbollsnörden kändes det riktigt förlöjligande. Är det glamour dom vill marknadsföra så fungerar det nog inte att stå i Gallerian och berätta vad man åt för mat med Briatore anyway. Hela upplägget var mest tacky och tafatt
Aschberg var helt ointresserad, studiogästerna sa ingenting intressant och FC-Z Tore var hopplös och kunde inte slutföra en enda mening.
Det enda proffset i studion var faktiskt Carolina Gynning, som var lugn och självsäker. Hennes uppgift blir att förmedla glamouren i F1 och jag tror hon kommer att lyckas bra med det när hon väl får komma utanför Gallerian i Stockholm. Finns fan inte många som kan göra den glamourös på något sätt .... men i studion var hon helt klart det enda proffset.
Däremot är jag mycket nöjd med Janne, Eje och reklamavbrotten som var korta och vältajmade. Förutom studion så är jag nöjd med Viasats premiärhelg - det är en ambitiös och stor satsning på F1 vi aldrig sett i Sverige tidigare. Studion kan göras bättre, med lite mer självsäkra gäster och en programledare som visar lite intresse och engagemang. Men studion är inte gjord för en sådan som jag, som är F1-nörd och funderar över förare, stall, taktik, strategi, sportens framtid etc etc. titt som tätt. Mig har de redan fångat - det räcker med att sända loppet med ljud i en kanal jag kan få tag på så är jag fångad.
-
Hah jo självklart. Oss nördar har de ju redan snärjda så länge, precis som du sa, sänder loppet och fortsätter med proffessionell livefeed och vältimade reklamavbrott. Hoppas bara de tar sig i kragen och gör studiotiden värd både för oss som är insatta och vill höra lite juste försnack och liiite mer ambitiösa diskussioner och reportage, och möjligen för nyare publik som obviously behöver lite mer nöjesbilagor.
Tycker det var spännande att de under glitterfesten till vinjett har en silhuett av en brud som tar av sig en förarhjälm och slänger med håret.
Tycker det var spännande att de under glitterfesten till vinjett har en silhuett av en brud som tar av sig en förarhjälm och slänger med håret.
-
TOMTAR!!!
Jag kan inte förstå hur man kan tycka att Eje och Janne är bra! De sitter ju och sover för 17!
Jag kommer aldrig att glömma förra året när man såg en bil fara av och dra rätt in i räcket och de ser ingenting! Idag missade dom Satos problem totalt! Är det bara jag som reagerar på att han har varit i depån 6 ggr???
Sedan säger dom att han har brutit.. Han bröt inte.. Han gick i mål!
Sedan sitter dom och orerar en massa blajj medans Kimi kör upp från 22 plats, och det nämner de knappast!
Jag tror att om Tore blir varm blir han kung.. Han regerade på FCZ.
Korkade brudar och sport har aldrig hört ihop.. Kan vi inte få slippa påhänget av brudar som vill visa upp brösten i rutan.. Jag tittar hellre på hennes intellektuella insats i Big Brother när hon hade show med pojkvännen i badrummet. Måste man höra henne prata?
Och sedan allas vår store nolla Robert.. Mannen som lånar 19 miljoner till Solvalla kungen... Jag älskar Formel 1.. Måste det samlas idioter kring sändningarna?
En annan sak.. Var det någon annan som tyckte att bilderna kom lite efter deras kommentering? Min
Jag kommer aldrig att glömma förra året när man såg en bil fara av och dra rätt in i räcket och de ser ingenting! Idag missade dom Satos problem totalt! Är det bara jag som reagerar på att han har varit i depån 6 ggr???
Sedan säger dom att han har brutit.. Han bröt inte.. Han gick i mål!
Sedan sitter dom och orerar en massa blajj medans Kimi kör upp från 22 plats, och det nämner de knappast!
Jag tror att om Tore blir varm blir han kung.. Han regerade på FCZ.
Korkade brudar och sport har aldrig hört ihop.. Kan vi inte få slippa påhänget av brudar som vill visa upp brösten i rutan.. Jag tittar hellre på hennes intellektuella insats i Big Brother när hon hade show med pojkvännen i badrummet. Måste man höra henne prata?
Och sedan allas vår store nolla Robert.. Mannen som lånar 19 miljoner till Solvalla kungen... Jag älskar Formel 1.. Måste det samlas idioter kring sändningarna?
En annan sak.. Var det någon annan som tyckte att bilderna kom lite efter deras kommentering? Min
Rädda pojkar får inte kyssa vackra grid flickor..
-
-
-
Sato är kung
Ingen kan få en bil att lukta så mycket bränt kolfiber som Sato..
Massa e bra men Kimi ftw...
Massa e bra men Kimi ftw...
Rädda pojkar får inte kyssa vackra grid flickor..
-
Väldigt blandade reaktioner. Saken är väl ändå den att även om Viasat vill få ut F1 till en bredare publik så tycker inte jag att man behöver ta en sån "enkel" väg som att stoppa in Aschberg, Carolina Gynning och en kille från FC Z enbart för att många känner igen deras ansikten. Någon sa tidigare att F1 handlar lika mycket om glamour som teknik och det stämmer väl till viss del, men, det vi såg idag känns för mig mer som ett försök till att få en lite tokrolig stämning. Jag menar, man kan göra såna inlslag mer seriösa också.
Att programledaren för ett program som handlar om en av de största sporterna i världen inte kan något om F1 är under all kritik. Läs Jannes blogg på TV3s F1 sida så säger Aschberg det faktiskt själv!
För att få ut F1 till en bredare publik kan man ju trots allt göra inslag för att få folk att förstå hur häftigt F1 verkligen är, tekniken, förarprestationer OCH glitter och glamour utan att fördumma alltihop som jag tycker TV3 gjort. Vad har Tore där att göra förutom att vara rolig genom att vara aningens knäpp? Han vet ingenting om F1 även om han är intresserad av teknik. Jag tar liknelsen med andra sportsändningar igen, ingen sportredaktion i landet skulle någonsin hitta på något liknande. Ni kommer aldrig se Emma Andersson som berättar att hon varit på samma fest som José Mourinho eller nån C-kändis som gått på KTH sitta och säga att han är väldigt intresserad av hur dobbarna i fotbollsskor sitter fast i Supersöndag eller Avspark. Det finns så otroligt mycket bra saker att fylla ett program med istället för det!
Att programledaren för ett program som handlar om en av de största sporterna i världen inte kan något om F1 är under all kritik. Läs Jannes blogg på TV3s F1 sida så säger Aschberg det faktiskt själv!
För att få ut F1 till en bredare publik kan man ju trots allt göra inslag för att få folk att förstå hur häftigt F1 verkligen är, tekniken, förarprestationer OCH glitter och glamour utan att fördumma alltihop som jag tycker TV3 gjort. Vad har Tore där att göra förutom att vara rolig genom att vara aningens knäpp? Han vet ingenting om F1 även om han är intresserad av teknik. Jag tar liknelsen med andra sportsändningar igen, ingen sportredaktion i landet skulle någonsin hitta på något liknande. Ni kommer aldrig se Emma Andersson som berättar att hon varit på samma fest som José Mourinho eller nån C-kändis som gått på KTH sitta och säga att han är väldigt intresserad av hur dobbarna i fotbollsskor sitter fast i Supersöndag eller Avspark. Det finns så otroligt mycket bra saker att fylla ett program med istället för det!
-
Precis. Om de har 45 minuter till sitt förfogande, vare sig det är för att nå ut till en ny och bredare publik eller inte, kan de göra något proffessionellt av det. För om man vill lansera en sport och nå nya tittarsiffror verkar det ju jävligt intelligent att fördumma hela sporten
För mig har då F1 aldrig handlat om glitter och glamour, och jag är ändå tjej och har sett ett flertal lopp live sen jag var 4 år gammal. Sporten hade ju vart hälften så glamourstämplad om det inte vore för playboyen Briatore som sällan missar en chans att knäppa upp skjortan och talla på tonårsmodeller..[/quote]
För mig har då F1 aldrig handlat om glitter och glamour, och jag är ändå tjej och har sett ett flertal lopp live sen jag var 4 år gammal. Sporten hade ju vart hälften så glamourstämplad om det inte vore för playboyen Briatore som sällan missar en chans att knäppa upp skjortan och talla på tonårsmodeller..[/quote]
-
Re: TOMTAR!!!
Oj, du glömde visst orden "bimbo", "blondin" och "hora". I övrigt låter inlägget bekant.Lee Harvey skrev:Korkade brudar och sport har aldrig hört ihop.. Kan vi inte få slippa påhänget av brudar som vill visa upp brösten i rutan.. Jag tittar hellre på hennes intellektuella insats i Big Brother när hon hade show med pojkvännen i badrummet. Måste man höra henne prata?
-
Måste till att börja med säga att jag tycker om Viasats koncept med studio före (och efter skulle det väl vara också, eller???)
Men varför inte ha lite mer intervjuer, framför allt med våra nordiska förare och även en del längre ner i fältet?
Och varför inte ge Fredrik af Petersen mer utrymme?
Karln sitter ju inne med en hel guldgruva med information, och något borde han väl kunna "läcka" till oss tittare?
Sen vore det inte fel med lite mer bilder från griden och depån innan, gärna varvat med lite intervjuer av både förare och "bossar".
Själva sändningen var väl okej, precis som det brukar vara när Blomman håller i det hela, visst missade dom en del, men det gör vi väl alla?
Dom är i alla fall det bästa svenska radarparet vi haft på mycket länge.
Men varför slutade sändningarna så hastigt?
Dom skulle ju hålla på tills kvart i, men Arschberg verkade få panik när klockan vart fem i halv och avslutade så abrupt så programkontrollen fick lägga in ett pausprogram ?????
Varför inte visa lite highlights och intervjuer?
Förhoppningsvis så blir det bättre när alla blivit varma i kläderna.
Det enda jag saknar nu är att "Bernievision kommer tillbaka"
Men varför inte ha lite mer intervjuer, framför allt med våra nordiska förare och även en del längre ner i fältet?
Och varför inte ge Fredrik af Petersen mer utrymme?
Karln sitter ju inne med en hel guldgruva med information, och något borde han väl kunna "läcka" till oss tittare?
Sen vore det inte fel med lite mer bilder från griden och depån innan, gärna varvat med lite intervjuer av både förare och "bossar".
Själva sändningen var väl okej, precis som det brukar vara när Blomman håller i det hela, visst missade dom en del, men det gör vi väl alla?
Dom är i alla fall det bästa svenska radarparet vi haft på mycket länge.
Men varför slutade sändningarna så hastigt?
Dom skulle ju hålla på tills kvart i, men Arschberg verkade få panik när klockan vart fem i halv och avslutade så abrupt så programkontrollen fick lägga in ett pausprogram ?????
Varför inte visa lite highlights och intervjuer?
Förhoppningsvis så blir det bättre när alla blivit varma i kläderna.
Det enda jag saknar nu är att "Bernievision kommer tillbaka"
Paintball, The ultimate adrenalinerush sport in the world!